Przejdź do treści
Ta strona korzysta z plików cookie. Sprawdź naszą politykę prywatności, żeby dowiedzieć się
więcej
.
Akceptuj
Newsletter
Hamburger
Kalendarium wydarzeń
Transmisje online
Debaty
Multimedia
Informacje ze spółek i funduszy
Informacje z samorządów
Komunikaty rządowe i instytucji
Nasze usługi
Zamów dystrybucję informacji
Zapisz się na newsletter
O serwisie
pap.pl
O serwisie
Newsletter
RSS
Główna nawigacja
News
Biznes i finanse
Biznes
Budownictwo i nieruchomości
Ekonomia
Energetyka
Handel
Marketing i reklama
Motoryzacja
Przemysł i produkcja
Rolnictwo
Targi
Transport
Ludzie i kultura
Kultura
Ludzie
Media
Rozrywka
Nauka i technologie
Ekologia
Informatyka i telekomunikacja
Internet
Nauka
Technologia
Telekomunikacja
Polityka i społeczeństwo
Badania i raporty
Edukacja
Kampanie społeczne i CSR
Komunikaty instytucji
Obronność
Polityka
Prawo
Społeczeństwo
Zdrowie i styl życia
Design
Farmacja
Gadżety i elektronika
Kuchnia
Medycyna
Moda
Sport
Turystyka
Zdrowie
Wydarzenia
Kalendarium
Transmisje online
Debaty
Wywiady
Wydarzenia PAP
Oficjalne
Informacje z samorządów
Komunikaty rządowe i instytucji
Informacje ze spółek i funduszy
Nasze usługi
Główna nawigacja - mobile
News
Biznes i finanse
Ludzie i kultura
Nauka i technologie
Polityka i społeczeństwo
Zdrowie i styl życia
Zdjęcia
Wideo
Wydarzenia
Kalendarium
Transmisje online
Debaty
Wywiady
Wydarzenia PAP
Oficjalne
Informacje z samorządów
Komunikaty rządowe i instytucji
Informacje ze spółek i funduszy
Nasze usługi
Zamów dystrybucję informacji
Strona główna
kampania
Pepsi® startuje z nową kampanią, w której wspólnie zagrają w piłkę uliczną: Jack Grealish, Son Heung-Min, Vini Jr. oraz Leah Williamson
02.05.2024, 08:54
Kategoria:
Biznes i finanse
Źródło:
PR Newswire
Image
Wybitna jakość dźwięku: Toshiba TV i dorobek jej kampanii #MakingSoundVisible
20.11.2023, 15:48
Kategoria:
Biznes i finanse
Źródło:
PR Newswire
Symfonia obrazu i dźwięku: Toshiba TV nawiązuje partnerstwo z utalentowanymi producentami muzycznymi w ramach kampanii #MakingSoundVisible
04.10.2023, 18:11
Kategoria:
Nauka i technologie
Źródło:
PR Newswire
Image
„Energia naprawdę” wskazuje fałszywe informacje i edukuje w zakresie energetyki
PAP
Co drugi Polak spotkał się w internecie z treściami dotyczącymi energetyki. Aż pół miliona przebadanych przez ekspertów informacji zawierało fałszywe informacje lub były po prostu fakenewsami. Aby konsumenci energii mogli zweryfikować swoją wiedzę i dać odpór fałszywym informacjom rusza kampania informacyjna „Energia naprawdę”.
27.09.2023, 14:53
Kategoria:
Biznes i finanse
Źródło:
PAP MediaRoom
Image
Blisko 1800 uczniów z całej Polski wzięło udział w lekcjach muzealnych w ramach konkursu „Spotkania ze sztuką”
Zakończyła się pierwsza edycja konkursu „Spotkania ze Sztuką”, którego organizatorem była Fundacja PGE. Przez 18 tygodni w 90 wycieczkach do Muzeum Narodowego w Warszawie, Krakowie oraz Lublinie wzięło udział blisko 1800 uczniów oraz ponad 200 opiekunów ze szkół podstawowych z całej Polski.
06.04.2023, 16:12
Kategoria:
Ludzie i kultura
Źródło:
PGE Polska Grupa Energetyczna
Image
Kampania „Tylko dwa słowa”: nowotwory można w wielu przypadkach wyleczyć lub traktować jak choroby przewlekłe
PAP
Kampania społeczna „Tylko dwa słowa”, którą zainaugurowano podczas konferencji w stołecznym Norblinie, ma pomóc mądrze wspierać w chorobie nowotworowej bliskie nam osoby, ale także podpowiadać, jak samemu odnaleźć się w tej trudnej sytuacji. Ważna jest zmiana postrzegania chorych na raka w społeczeństwie dzięki pogłębianiu wiedzy o nowotworach oraz sposobach ich diagnostyki i leczenia.
08.12.2022, 15:10
Kategoria:
Zdrowie i styl życia
Źródło:
PAP MediaRoom
Image
Farmacja jest kobietą – nowa kampania edukacyjna Nutropharmy
W Dzień Farmaceuty, 14-tego maja, wystartowała kampania edukacyjna „Farmacja jest kobietą”, której celem jest promocja nowych kompetencji zawodowych farmaceutów przez pryzmat farmaceutek, zwrócenie uwagi na ich obecną, ważną rolę w procesie dbania o zdrowie Polaków oraz wsparcie kobiet farmaceutek, które stanowią 83% sektora.
16.05.2022, 10:39
Kategoria:
Zdrowie i styl życia
Źródło:
Nutropharma
Najnowsze
Image
Kardiolinia.pl: ruszyło Centrum Edukacji i Wsparcia Pacjenta z Niewydolnością Serca
Image
Francesco Buquicchio Named Next CEO of Egon Zehnder
Image
Totalizator Sportowy: chcemy zarabiać na startupach
Image
Polska i Unia Europejska potrzebują nowej polityki bezpieczeństwa
MI: 100 parkingów przy dworcach kolejowych (komunikat)
Image
Hisense trzeci rok z rzędu znalazł się w rankingu wpływowych chińskich przedsiębiorstw magazynu „Fortune”
Image
Najtańszy na świecie składany telefon. Globalna premiera Blackview HERO 10 z podwójnym ekranem, aparatem 108MP i funkcją Dynamic Island na Androida
Image
ORLEN na IMPACT’24: dekarbonizacja nie oznacza spadku konkurencyjności polskiego przemysłu
Image
Totalizator Sportowy: rozwój sztucznej inteligencji w branży loteryjnej musi służyć społeczeństwu
Od 20 lat Fundusze Europejskie w PARP wspierają rozwój wzornictwa
Kalendarium
Polecamy wideo
biznes i finanse
Totalizator Sportowy: chcemy zarabiać na startupach
biznes i finanse
ORLEN na IMPACT’24: dekarbonizacja nie oznacza spadku konkurencyjności polskiego przemysłu
nauka i technologie
Totalizator Sportowy: rozwój sztucznej inteligencji w branży loteryjnej musi służyć społeczeństwu
Polecamy foto
Image
Biznes i finanse
Druga generacja kultowego fotela biurowego - Ergohuman
Image
Ludzie i kultura
Garfield zaprasza do zabawy w ALFA Centrum Gdańsk - Galerii Alternatywnej
Image
Nauka i technologie
Trwa wojna w cyberprzestrzeni. Ponad 40 tys. poważnych incydentów do marca
Z Parlamentu Europejskiego
Relacja z konferencji „Droga do prezydencji: dyskusja o priorytetach zdrowotnych polskiej prezydencji w Radzie UE”
Fundusze Europejskie w regionach
Image
Cyfryzacja usług publicznych w Europie w świetle raportu „eGovernment benchmark 2023”