Comp S.A. Raport R 2021
Strona 1 z 33
COMP
SAKCYJNA
ul. Jutrzenki 116
02-230 Warszawa

za 2021 r.
Data  08.04.2022 r.
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 2 z 33

 .................. 1
 ........................................................................................ 3
 ............................................................................................. 3
 ............................................................................................................. 3
 ................................................................................................................. 5
 ........................................................................................................ 5
4.2. Rynek ....................................................................................................................................................... 6
 ..................................................................................................................................... 7
4.4. Wybrane dane finansowe ........................................................................................................................ 9
4.5. Struktura organizacyjna .......................................................................................................................... 9
 ................................................................................................................................. 9
 ..............................................................................................................................11
4.8. Sys ..................................................................................................................11
 .............................................................................11
4.10. Zasady etyki..........................................................................................................................................13
 ....................................................................................................................13
4.12. Uczciwa konkurencja ...........................................................................................................................14
 ............................................................................................14
 ............................................................................................................. 15
 ...............................................................................................................................16
5.2. Paliwa i energia .....................................................................................................................................17
 .......................................................................................................................................18
 ..................................18
6. Ujawnienia  ...................................................................................................... 19
 ....................................19
 .................................................................................................................20
6. ...............20

inwestycyjnych ..............................................................................................................................................21

operacyjnych .................................................................................................................................................21
 ........................................................................................................ 22
7.1 Zatrudnienie ............................................................................................................................................22
higiena pracy .............................................................................................................26
 ..................................................................................................................................28
 ..................................................................................................................28
 ............................................................................................................ 29
 ............................................................................................................................29
 ............................................................................................29
 .............................................................................................................................30
 ....................................................................................................................... 30
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 3 z 33


1. 
1) WPE 
obliczany jako iloraz EBITDA 
roku.
2. 
1) WRO 

licz
2) WRZ 

ych na koniec danego roku;
3) WS 
 
 
4) WPO Wypadk
 w danym roku;
5)  
 w danym roku.
3. 
1)  


2)  
        a naturalnego

3)  

danym roku.

prezentowanych w niniejszym u       raportowaniem



[201-1]

1)  487 503 tys. 
2)  133 647 tys. 
3) EBITDA 63 607 tys. 
4) CAPEX 9 370 tys. 
5) ) - 81 536
tys. 
6)  - 37 tys. 
3. a
[102-45, 102-48, 102-49, 102-50, 102-52, 102-54, 102-56]
           
U

Comp S.A. Raport R 2021
Strona 4 z 33
za okres od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. 
1 r.
 
wraz ze sprawozdaniami za kolejne lata obrotowe. jest drugim opracowanym zgodnie z
 standardem raportowania niefinansowego Global Reporting Initiative (w wersji Core), w
danych dla 2020 i 2021 r. zgodnie ze standardem GRI. Dane niefinansowe

[102-40]

kluczowe obszary funkcjonowania firmy, zidentyfikowano jej interesariuszy:
Zidentyfikowane grupy interesariuszy Comp S.A.
Pracownicy
Klienci segmenty Retail oraz IT
Partnerzy biznesowi, dostawcy
Akcjonariusze

Regulatorzy KNF
Regulatorzy Ministerstwo 
Konkurencja
Media

NGO
Studenci
[102-42]
        wskaza istotne grupy
interesariuszy:
Istotne grupy interesariuszy Comp S.A.
Pracownicy
Klienci segmenty Retail oraz IT
Partnerzy biznesowi, dostawcy
Akcjonariusze
[102-43, 102-44, 102-46, 102-47]
   zrealizowano badanie ankietowe online. Jego wyniki, razem z 
, y ,  14 istotnych raportowania
niefinansowego:
Istotne tematy raportowania
Wyniki ekonomiczne

Zapobieganie korupcji
Zachowania antykonkurencyjne

Energia
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 5 z 33

Zatrudnienie
BHP
Szkolenia i edukacja
Niedyskryminowanie

Zapobieganie 

4. 
[102-1, 102-3, 102-5]
Comp S       Comp.    
 w 3 lokalizacjach:
1) - 
2)    -    (marka Novitus),    

3)  - (marka CSS), 
w Warszawie.
Firma 90 r. jako Comp Ltd sp. z o.o., a w 1997 r.  
. Od stycznia 2005 r.          
       firma jest zaliczana do sektora informatycznego
(WIGINFO) oraz do sektora firm nowych technologii (WIGtech).
4.1 
[102-9]
omp
IT, jak
 w 
 

Comp S.A. Raport R 2021
Strona 6 z 33
[102-12,102-13]
1 r. firma a Polskiego
Towarzystwa Gospodarczego        RP.  
         

4.2. Rynek
[102-4]
 Retail oraz IT.
 , firma jest obecna w 9 krajach   Ukraina,     a,
Macedonia a, Republika Kosowa oraz Grecja.
[102-6]
, to:
Rynek administracji publicznej
 ma na nim   uzyskanym referencjom
  ,         



telekomunikacji u, transportu oraz . S     
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 7 z 33
zapewniania 

Rynek Retail
          i  dla  
la N
wieloletnich perspektyw rozwoju      innowacyjny projekt M/platform,
wzmacnia .
Outsourcing
  ,
Comp S.A. oferuje jest partnerem
  
autoryzowanego serwisu gwarancyjnego.

       

Podstawowe segmenty rynku k, 
IT.
  u   -    (marka Novitus) to eksport
  na 

u -  g Serwisowych (marka CSS) 
- 
(service deskisu

w regionie 
acji.
4.3. 
[102-2, 102-7]

oraz w  w ramach segmentu z
obszaru IT i 
Segment IT

     mowania. W      
  a, banki y centralne.

 tutaj m.in.:
 i telekomunikacyjnych,
, jak i publiczne),


ze sfery 
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 8 z 33


ze sfery technologii budynkowych.
 
dziedzinie 
infrastruktura,
software development.
Firma sferze ania 
informatycznych (w warstwie aplikacyjnej oraz infrastrukturalnej)sferze 
informacji.



sieci SAN,
systemy kopii zapasowych i archiwizacji danych,

two,


monitorowanie  





tycznych.
 -  i IT (service
desk, helpdesk, lokalne         u

w regi 

Segment Retail
wytwarzane w fabryce  ich dystrybucji


   -    (marka Novitus) jest liderem  
    
posiada m.in. 
POS, ale 
Comp S.A. ma w ofercie szeroki wachlarz     
        - a  
detalicznych.
 
Comp S.A. poprzez projekt M/Platform tworzy ekosystem
trwale w andlowych. I
 producenci  (FMCG)
         u   
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 9 z 33

hop&shop 
2 tys. 

M/promo+ 

M/analytics tu rynku;
M/store 

hop&shop 
promocji w lokalnych sklepach, bezpieczne -
-partnerskim programie

4.4. Wybrane dane finansowe
https://www.comp.com.pl/relacje-inwestorskie/lad-korporacyjny/
4.5. Struktura organizacyjna
          jej  
 z,   zadania
realizacja oceniana jest w. 
Zakres odpowiedzi  i  obejmuje   
, jego rezultaty oraz przypisanych do procesu
. Struktura organizacyjna i 
4.6. 

jest S Comp. Firma sprawuje  
Grupy oraz nimi
prawnymi.
Walne Zgromadzenie   ce. Do jego  m.in. podejmowanie


jego 
ompetencji Walnego Zgromadzenia 2021 r.
4 :
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 10 z 33
             
            
30 czerwca
2021 r. :

Ryszard 
Jacek Papaj,

Jerzy Bartosiewicz,
Piotr Nowjalis,
Julian Kutrzeba.
W dniu 7 czerwca 2021 r. 

 Walnego Zgromadzen

r.
W dniu 30 czerwca 2021 r.  
           
.
2021 r. Rady Nadzorcz:
,
,
Jacek Papaj,
Jerzy Bartosiewicz,
Piotr Nowjalis,
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 11 z 33
Julian Kutrzeba,

 przepisami prawa, do

1) ,
2) akty prawa miejscowego (na obszarze ),
3)          we wszystkich

 W ramach Rady Nadzorczej firmy Komitet
Audytu           
prawa.
4.7. 
a: 
Kontroli.
ISO 9001:2015
  systemu 
od 12 listopada 2019 r. do 11 listopada 2022 r. Zakres certyfikacji obejmuje 
         


4.8. 
[103-1, 103-2, 103-3 Wyniki ekonomiczne]
           prezentacji sprawozda
finansowych

     S: Polityka rachunkow oraz   
finansowo-.
21 r. do
16 lipca 2024 r. Zakres certyfikacji systemu     

Ustawy z dnia 29 listopada 2000 r.          
strategicznym dla bezpiecz
(Dz.U. z 2020 r. poz. 509).
         nymi.   
przestrzeganie zasad kontroli obrotu takimi wyrobami, 

 jest zo 

firmy 
importem, a t
4.9. 
         


Comp S.A. Raport R 2021
Strona 12 z 33
    ,      a w
    poszanowania p   
korupcji. W obszarach tych zdefiniowano  szanse dla firmy.     
 
             

[102-15]
Kwestie pracownicze
Ryzyko

Protest pracowniczy







systemy 
Utrata kompetencji 
ich na specjalistyczne
szkolenia
redundancja kompetencji
Wypadki przy pracy

szkolenia z zakresu BHP
stanowisk pracy

 





systemy motywacyjne
Rotacja 
systemy motywacyjne






Ryzyko






monitorowanie sytuacji politycznej
monitorowanie zmian w przepisach

Ryzyko
ryzykiem




a ego
nie
sprawowanie nadzoru kierowniczego

sprawowanie nadzoru kierowniczego

koszty 

optymalizacja technologii  koszt 


sprawowanie nadzoru kierowniczego
regularny monitoring



technologicznych
regularny monitoring
Kwestie poszanowaniem 
Ryzyko


poziomie pracowniczym

prawa pracy
ych regulacji antymobbingowych i antydyskryminacyjnych
oraz edukowanie 



do 
Utrata reputacji 




, 
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 13 z 33

system komunikacji

Kwestie em korupcji
Ryzyko


pracowniczym

 do przestrzegania prawa
 



  do przestrzegania prawa
 


ia PR
Nieujawnienie 


zapewnienie doradztwa prawnego




COVID-19
-y w sprawozdaniu
 r.
4.10. Zasady etyki
[102-16]
Bardzo istotnym aspektem dla 

, wolnego od dyskryminacji, zastraszania i  Firma 
, dlatego starannie chroni wszelkie dane osobowe. W zakresie ochrony zdrowia
jej celem jest minimalizacja liczby wypadk
Etyczne      e dokumenty   a
Polityka Antydyskryminacyjna,      
 i Polityka Be.
4.11. 
[103-1, 103-2, 103-3 Zapobieganie korupcji]
  oraz do przestrzegania prawa,
ryzyko  korupcyjnych oraz ryzyko utraty reputacji Ski w efekcie a a
korupcyjne.
 do  wprowadzonych w
 pozwala ryzyka korupcji.

 . Ponadto zatrudnienie w  nie mo 
  .
Kwestie em 
w tym zakresie 
          
           
, w listopadzie 2021 r. 
w w Comp S.A.  w tej sferze, w tym
w umowach z odbiorcami i dostawcami.
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 14 z 33
      w 2021 r.      2 r.

,
,
,
,

[205-3]
W 2021 r.            
             

4.12. Uczciwa konkurencja
[103-1, 103-2, 103-3 Zachowania antykonkurencyjne]


          
biznesowej zasad uczciwej konkurencji.
[206-1]
W 2021 r. ani 
Comp S.A.
4.13. 
        zasad    zgodnie z

Zgodnie z A
poddany mobb       bec innego pracownika, jest


sprawie s 


          
zapobiegania ich 
 Polityka Antydyskryminacyjna       

zdarzenia, w formie
 opisanej 

zapobiegania ich w

W 2021 r. 
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 15 z 33
5. 
[103-1, 103-2, 103-
Comp S.A. w prowadzonej  Aby  do
 i ogranicza, monitoruje i analizuje negatywny aspekt tego 
Pfirmy na tym polu to:
  i     ograniczenie
a   poziomu emisji;
poprzez korzystanie z
ogniw fotowoltaicznych na dachu jednej z siedzib , 

dziennym, korzystanie z       
Oddziale w Warszawie, korzystanie z wersji ledowej jednym z
, korzystanie z ego z wirtualnych  w Oddziale Nowy
;
     jednorazowych   
 lub biodegradowalnych oraz korzystanie z  wody;
ogranicza 
 pomieszcze socjalnych w kosze    
;
 wykonanych ze zrolowanego papieru;
ograniczanie  papieru digitalizacji (m.in. stworzenie w Intranecie portalu handlowca,
elektroniczny obieg i ), dwustronnemu drukowaniu oraz minimalizacji 

utrzymywanie na dachu u w Warszawie 2 ;
optymalizacja    na serwerach przez monitoring, planowanie  
         
    ze skrzynek    serwerze
     ponowne     
;
       

;
.
wiskowymi 
, obliczany jako iloraz C   w danym
roku i P


2021 r.
0,02%
[307-1]

w tym zakresie 
podobnie jak w 2020 r., w 2021 r. nie ych ych ani sankcji niefinansowych
ych lub 



2020 r.
2021 r.
0
0
 
 kar za naruszenia

2020 r.
2021 r.
0
0
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 16 z 33
          produkcyjnej w
 -  .
[102-11]
z  
 W ramach planowania procesu produkcyjnego 
          i   
  zapisane w instrukcji
BHP. O ona 
,
tryb udzielania pierwszej pomocy,
,
,
 ,

Comp S.A. zgodnie z      S
w .


ogranicza          
             
 :
 elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2020
r. poz. 1893 ze zm.);
ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz.U.
z 2020 r. poz. 1114 ze zm.);
ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1850 ze zm.);
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.);
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r 
e  ,
 

          
siebie 




firmy jednostek w jej strukturze, a
           
ej.
5.1. 
[103-1, 103-2, 103-3 



r. poz. 1893 ze zm.);
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 17 z 33
ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U.
z 2020 r., poz. 1114 ze zm.);
ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1850 ze zm.);
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.);
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r - m.).


             
 .

Masa (kg)
Wymagany poziom
recyklingu/odzysku
 poziom
recyklingu/odzysku
2020 r.
Opakowania poddane recyklingowi
31 494,00
56%
56%
Opakowania poddane odzyskowi
34 306,00
61%
61%
2021 r.
Opakowania poddane recyklingowi
31 879,00
56%
56%
Opakowania poddane odzyskowi
34 725,00
61%
61%
[301-1]
Na potrzeby pakowania . W 2020 r. do
tego celu w Oddziale  -  wykorzystano 32 tony kartonu oraz 5 ton
tworzyw sztucznych (w sumie 37 ton). W  -
 wykorzystano 39 ton karton oraz 6 ton tworzyw sztucznych (w sumie 45 ton).
     111 ton.      
produkcyjnych.           
 r. ian.
5.2. Paliwa i energia
[103-1, 103-2, 103-3 Energia]

Nowym u oraz w mniejszym stopniu w Oddziale w Warszawie. Energia wykorzystywana w Oddziale Nowy
 -  
nergii ze
spalania benzyny i oleju .
     na podstawie danych sprawozdawczych  zgodnie z
 na podstawie 
-02b.
[302-1]

2020 r.
Gaz ziemny i koksowniczy
GJ
1 334,01
Paliwa 
GJ
9 983,09
2021 r.
Gaz ziemny i koksowniczy
GJ
1 523,45
Paliwa 
GJ
10 277,54

2020 r.
Energia elektryczna
GJ
761,40
Energia cieplna
GJ
907,00
2021 r.
Energia elektryczna
GJ
808,20
Energia cieplna
GJ
1 096,00
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 18 z 33
5.3. 



brotu na terytorium Polski

Masa (kg)



(kg)
Wymagany
poziom zbierania

poziom
zbierania
2020 r.


IV)
2 915,80
16 655,42
60%
60%


V)
90 761,50
37 301,33
60%
60%



84 214,55
215 386,50
60%
60%
2021 r.


IV)
3 596,00
4 425,00
65%
65%


V)
1 617,50
2 301,67
65%
65%



197 402,00
200 161,67
65%
65%

ych do obrotu na terytorium Polski
Masa (kg)

 (kg)
Wymagany
poziom zbierania

poziom
zbierania
2020 r.
Baterie i akumulatory
12 927,88
17 769,41
45%
45%
2021 r.
Baterie i akumulatory
14.502,60
16.995,24
45%
45%
               

5.4. 
 dba, aby jej prawem 

 . W 2021 
 :
y rejestrowe na rzecz ,
y e ,
koszty na odbir i ,
 - Centrum Technologii
),
koszty finansowania publicznych kampanii edukacyjnych bateriom i akumulatorom.
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 19 z 33
1 119 tys.  czyli o 32
tys.      Wynika to        
gospodarowanie odpadami.
6. Ujawnienia  Taksonomii EU

        





6 lipca 2021 r.,        
         
         
          

          


wymogi Technicznyc
r. 

an klimatu.
 S          r. w zakresie




wielu interpretacji oraz  
           



.
6.1. 
    s,        
           n klimatu lub


Grupa  




GK Comp

klimatu
7.6 
naprawa technologii energii
odnawialnej.


Comp S.A. Raport R 2021
Strona 20 z 33
8.1. Przetwarzanie danych;

internetowymi (hosting) i

Monitorowanie, archiwizowanie

rynkowych danych statystycznych
 rupy K       


Taksonomii



klimatu

naprawa technologii energii
odnawialnej.


8.1. Przetwarzanie danych;

internetowymi (hosting) i

Monitorowanie, archiwizowanie

rynkowych danych statystycznych

oprogramowaniem,
doradztwem w zakresie


Szeroko 
sektorze IT.
6.2. 

          S
          
          

6.3. 
 podzielenie
sumy          
skonsolido

 
gospodarczej
Kody NACE
Przychody
Odsetek


nia zmianom
klimatu
Adaptacja do
zmian klimatu

%

8.1 Przetwarzanie danych;


J.63.1.1
3 189,00
0,39
TAK
TAK

oprogramowaniem, doradztwem w


J.62
168 986,00
20,59
nie dotyczy
TAK
Przychody (A)
172 175,00
20,97

648 746,00
79,03
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 21 z 33

820 921,00
100,00
Stosunek A/B
0,21
           

6.4. 
inwestycyjnych

         
opisan
Comp 

Kody NACE
CapEx
Odsetek CapEx'u

klimatu
Adaptacja do zmian klimatu

%
%
%




w budynkach)
F43
120,00
0,28
TAK
TAK


elektrycznych
C.27.9;
107,00
0,254
TAK
TAK
8.1 Przetwarzanie danych;


J.63.1.1
513,00
1,21
TAK
TAK

oprogramowaniem, doradztwem w


J.62
29 553,00
69,90
Nie dotyczy
TAK
CapEx (A)
30 293,00
71,65

11 987,00
28,35
skonsolidowany
(B)
42 280,00
100,00
Stosunek A/B
0,72
6.5. 
operacyjnych

        
definiowane jako kwalifikowane wydatki operacyjne w 
          




Comp S.A. Raport R 2021
Strona 22 z 33
Comp


Kody NACE
OpEx
Odsetek
OpEx'u

zmianom klimatu
Adaptacja do zmian
klimatu

%
%
%

8.1 Przetwarzanie danych;


J.63.1.1
298,00
3,86
TAK
TAK

oprogramowaniem, doradztwem w


J.62
2 102,00
27,24
nie dotyczy
TAK
OpEx (A)
2 400,00
31,10

5 317,00
68,90
 (B)
7 717,00
100,00
Stosunek A/B
0,31
         


Dane skonsolidowane
zakwalifikowane wg
taksonomii
Dane skonsolidowane dla


Przychody
172 175 tys. PLN
820 901 tys. PLN
21%
CapEx
30 293 tys. PLN
42 280 tys. PLN
72%
Opex
2 400 tys. PLN
7 717 tys. PLN
31%
7
7.1 Zatrudnienie
[103-1, 103-2, 103-3 Zatrudnienie]
  
inwestuje w programy szkoleniowe i zapewnia       


woju firmy. Dlatego celem strategicznym
         
pozytywnego wizerunku jako pracodawcy. 
, co             

W trosce o swo jej Firma tworzy e
systemy motywacyjne, buduje wmonitoruje rynek pracy, aby w

Comp S.A. Raport R 2021
Strona 23 z 33
           
optymaliz   w       -
rozwojowych 
ug outsourcingu

[102-41]

 W 2021 r. zatrudnionych. 
zbiorowymi.
 podn 
stale monitoruje .
          pracowniczego   
:
Regulamin pracy,
Regulamin wynagradzania,
Regulamin premiowania,
Procedura rekrutacyjna,
,
,
,
Antydyskryminacyjna,
 Antymobbingowa,
,
Polityka .
       w miejscu pracy oraz
respektuje i realizuje krajowe przepisy prawa pracy oraz w
zakresie  pracy.
. Jest to dokument,
  

opracowania oddzielnej 
W ramach relacji handlowych  a 
zasadami ze sfery          zapewnienia, by
         li tych zasad. Mowa w
 o zasadach cych Powszechn Deklaracj    OECD o
zwalczaniu przekupstwa zagranicznych f    
handlowych oraz Konwencj o Prawach Dziecka .

;
;
;
;
         stycznych oraz
;
;
ch akcji
         
dofinansowanie programu sportowego;
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 24 z 33

[102-8]
W 2021 580 pracowni40 kobiet i 440 42 
 W u z 2020 r.  spada o 33.
Typ zatrudnienia
Kobiety

2020 r.

34
42

124
413
2021 r.

5
33

135
407
Podobnie jak w 2020 r., w 2021 r. z

Rodzaj umowy
Kobiety

2020 r.

148
421

10
34
2021 r.

135
315

5
125
, 
dopuszcza na podstawie um cywilnoprawnych

[401-1]
    1    64    94 
za lata 2020 i 2021 
Pracownicy zatrudnieni w 2020 i 2021 r.
Wiek
Kobiety

2020 r.
P
13
18
Od 30 do 50 lat
24
16
P
1
2
2021 r.
P
10
17
Od 30 do 50 lat
7
22
P
1
7
Pracownicyw 2020 r. i 2021 r. 
Wiek
Kobiety

2020 r.
P
10
16
Od 30 do 50 lat
20
30
P
3
6
2021 r.
P
14
17
Od 30 do 50 lat
22
32
P
1
8
Jednymi z kluczowych           
jest obliczany jako 
 Natomiast
           
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 25 z 33

koniec danego roku.
  obrazuje         
 


2020 r.
2021 r.
13,82%
16,21%


2020 r.
2021 r.
7,50%
8,97%
Na nieznaczny spadek , 

niezwykle 
poziom a stabilizacji
(WS). Jest on rzepracowali

 

ilizacji
2020 r.
2021 r.
17,49%
6,36%
Godzenie   
 wyzwaniem. nim firma  oraz przeprowadza okresowe
 tym obszarem jest 
pracy (WPE). Jest on obliczany  
etatach) w danym roku.
WPE)

2020 r.
2021 r.

109 tys. 
Istotny wzrost WPE w 2021 r. jest powodowany wzrostem EBITDA.
[103-1, 103-2, 103-
Comp S.A. posiada siedziby w trzech lokalizacjach 
            
:cesy:
P01-
P01-02 Zmiana zatrudnienia,
P01-
[202-2]
 53    1% pochodzi z lokalnych
 Wynik w 2021 r. 
              
 .
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 26 z 33
7
[103-1, 103-2, 103-
             

pracy, 
[403-1]

           
opracowano n        


Oceny ryzyka zawodowego,
Instrukcji stanowiskowych BHP,


 -  procedury:

wodowego,



[403-8]



            

Zagadnienia nieob

[403-3]
             
-N-BHP 

pracy.
            
          oni odpowiednie

[403-2]
           


Co 3-4 lata prowadzona jest ocena
ryzyka zawodowego. ami prawa pracy.
              

 
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 27 z 33

zapisy Kodeksu pracy.
 

;
szkodliwych dla zdrowia;
        
zapobiegawczych;
;
;
;
 badania lekarskie;


nego




 
           
            
         
wypadk
[403-9]
(WPO)

2020 r.
2021 r.
1
3



2020 r.
2021 r.
0
0
[403-6]
Pracownicy Comp S.A.   na podstawie umowy . Badaniami
            
medycznych jest dobrowolny. Pakiety  Zakres opieki medycznej
          ambulatoryjnych,
prowadzenia  oraz dodatkowych program profilaktycznych, wizyt domowych.
          ,   
  k         
 y stomatologiczne, badania laboratoryjne, badania obrazowe, badania 

promuje  
dyscypliny sportowe, takie jak         
.
Zatrudnieni do grupowego ubezpieczenia pracowniczego.
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 28 z 33
7.3
[103-1, 103-2, 103-3 Szkolenia i edukacja]
          

jest 
 -  funkcjonuje 
Celem Polityki Szkoleniowej jest podnoszenie wiedzy i kompetencji kadry.
rozwoju zaw 
 przez nich pracy.
[404-2]

2021 r. uczestniczyli w 
( angielski), z zakresu rozwoju kompetencji biznesowych,   finansowe, przygotowywania
sprawozdania finansowego i niefinansowego, handlowe  ,
z zasad oraz z zakresu ochrony danych osobowych.

 kompetencji. Firma 
dla 

7.4. 
[103-1, 103-2, 103-3 Niedyskryminowanie]

  Dto przede wszystkim
i 
4 
przypadku rezygnacji z pracy po urlopie rodzicielskim.
     5           


723 
 
     

W obszarze         na  
stosownych zasad zawartych w Kodeksie pracy, w ej Polityce Antydyskryminacyjnej ej
Polityce Antymobbingowej.
[406-1]
W 2021 r. w  

           

Comp S.A. Raport R 2021
Strona 29 z 33
8
8
[]




 

 -   
            

przeprowadzone dwie edycje 
1. 
-12 lat;
-19 lat;
wiek 13-19 lat;
-15 lat;
2. 
technologii
3. zmodernizowano pomieszczenia
W 2021 r. ie 37 tys. ym podmiotom:
Fundacji Charytatywni,
.
 ego oraz . W ramach sponsoringu
      , opisany w sekcji ej zdrowia
. 
ymi .
Z uwagi na ni         

sferze ecznego.
8.2. 
[103-1, 103-2, 103-3  
 - Centrum
Technologii )        
 opisane 

niewielki odsetek 
 1,5%.
[419-1]
Podobnie jak w 2020 r., w 2021 r.  dani sankcji niefinansowych z
-ekonomicznym.
Comp S.A. Raport R 2021
Strona 30 z 33
8.3. 
[103-1, 103-2, 103-
 ich
             
zakresie przepisami prawa, a wszystkie te dane traktowa
bez ich ia 
przetwarzaoraz w ka
            
przepisami.
W zakresie ochrony danych osobowych w Comp S.A.  :
Polityka , a 
naruszenia ochrony danych osobowych, dokonywania w nich sprostow

Dokumentacja Ochrony Danych Osobowych, w tym rejestr przetwarzania danych osobowych i rejestry

Instrukcja 
Polityka , stosowana w odniesieniu do stron internetowych Comp S.A.
 odpowiedzialne za kwestie ochron 
Inspektor Ochrony Danych,
,
UMerytoryczny Systemu.
Administrator danych, w    ci     

[418-1]
             
    wyciekiem danych handlowych. Nie stwierdzono faktycznego

          


102-55]
9. Standards
NR



RAPORTOWANIA
UJAWNIENIA PROFILOWE [GENERAL STANDARD DISCLOSURES]

Profil organizacji
GRI 102-1
Nazwa organizacji

GRI 102-2


GRI 102-3


GRI 102-4


GRI 102-5


GRI 102-6


GRI 102-7
Skala 

GRI 102-8
Informacja o pracownikach

GRI 102-9


Comp S.A. Raport R 2021
Strona 31 z 33
GRI 102-10

Brak zmian
GRI 102-11


GRI 102-12


GRI 102-13


Strategia
GRI 102-14


GRI 102-15
 i szanse


GRI 102-16



GRI 102-40
Lista grup interesariuszy organizacji

GRI 102-41
umowami zbiorowymi

GRI 102-42


GRI 102-43


GRI 102-44
Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy

Informacje o raporcie
GRI 102-45


GRI 102-46


GRI 102-47
raportu

GRI 102-48
Korekty w stosunku do poprzedniego raportu i przyczyny korekt
Nie dotyczy
GRI 102-49
Istotne zmiany w stosunku do poprzedniego raportu
Nie zidentyfikowano

GRI 102-50
Okres raportowania

GRI 102-51
Data publikacji ostatniego raportu
 2021 r.
GRI 102-52
Cykl raportowania

GRI 102-53
Kontakt w sprawie raportu

GRI 102-54


GRI 102-55


GRI 102-56



Aspekty ekonomiczne
Wyniki ekonomiczne

GRI 103-1
 

GRI 103-2


GRI 103-3


GRI 201 Wyniki ekonomiczne 2016
GRI 201-1
podzielona (koszty operacyjne,




GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3



GRI 202-2
 lokalnej

Zapobieganie korupcji

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3


Comp S.A. Raport R 2021
Strona 32 z 33
GRI 205 Zapobieganie korupcji 2016
GRI 205-3


Zachowania antykonkurencyjne

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3


GRI 206 Zachowania antykonkurencyjne 2016
GRI 206-1
Kroki prawne 
praktyk monopolistycznych




GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3



GRI 301-1


Energia

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3
Ewaluacja 

GRI 302 Energia 2016
GRI 302-1





GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3



GRI 307-1




Zatrudnienie

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3


GRI 401 Zatrudnienie 2016
GRI 401-1



BHP

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3


GRI 403 BHP 2018
GRI 403-1


GRI 403-2


GRI 403-3


Comp S.A. Raport R 2021
Strona 33 z 33
GRI 403-6


GRI 403-8


GRI 403-9


Szkolenia i edukacja

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3


GRI 404 Szkolenia i edukacja 2016
GRI 404-2



Niedyskryminowanie

GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3


GRI 406 Niedyskryminowanie 2016
GRI 406-1
charakterze dyskryminacyjnym) i




GRI 103-1


GRI 103-2
 

GRI 103-3



GRI 418-1





GRI 103-1


GRI 103-2


GRI 103-3



GRI 419-1

prawem i regulacjami

[102-52]
: , e-mail: jaroslaw.chyla@comp.com.pl
Podpisy wszystkich cZ
Data

Funkcja
Podpis
08.04.2022
Robert Tomaszewski

Dokument podpisany elektronicznie
08.04.2022
Krzysztof Morawski

Dokument podpisany elektronicznie
08.04.2022


Dokument podpisany elektronicznie
08.04.2022
Andrzej Wawer
Wiceprezes 
Dokument podpisany elektronicznie