SPRAWOZDANIE ZARZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI PRIMETECH S.A.
ORAZ GRUPY KAPITAŁOWEJ PRIMETECH ZA 2021 ROK
13
sprawozdania finansowego zgodnego z określonymi założeniami koncepcyjnymi sprawozdawczości
finansowej.
6. Dostęp do aktywów i ewidencji jest możliwy jedynie za zgodą kierownictwa.
7. Zaewidencjonowane aktywa są fizycznie porównywane z rzeczywistym ich stanem w oparciu o postanowienia
prawa bilansowego, a w razie wystąpienia różnic podejmowane są odpowiednie działania.
8. Bieżąca aktualizacja polityki rachunkowości w oparciu o aktualne postanowienia prawa bilansowego.
Dodatkowe informacje nt. Komitetu Audytu
• Osobami spełniającymi kryteria niezależności, określonych w ustawie o biegłych rewidentach, firmach
audytorskich oraz nadzorze publicznym z dnia 11 maja 2017 r. (Dz.U.2020.1415 t.j. z dnia 2020.08.19) są Pani
Dorota Wyjadłowska oraz Pan Tomasz Kruk.
• Obie osoby spełniające kryteria niezależności posiadając odpowiednią wiedzę i umiejętności w zakresie
rachunkowości lub badania sprawozdań finansowych. Szczegółowo opis wraz z życiorysami obu osób jest
dostępny na stronie internetowej Emitenta w zakładce Relacje Inwestorskie / Raporty Bieżące (życiorys Pani
Doroty Wyjadłowskiej jest dostępny w zakładce Relacje Inwestorskie – Władze Spółki – Rada Nadzorcza -
www.primetechsa.pl/wladze-spolki oraz www.primetechsa.pl/download/filedisplay/rb-612017-3308, a
życiorys Pana Tomasza Kruka jest dostępny pod adresem: www.primetechsa.pl/download/filedisplay/rb-37-
2018)
Pani Dorota Wyjadłowska ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku finanse, a także studia
podyplomowe z prawa finansowego i podatkowego w Szkole Głównej Handlowej oraz z zakresu prawa
gospodarczego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Dorota Wyjadłowska zdała również państwowy
egzamin na doradcę podatkowego i uzyskała wpis na listę doradców podatkowych. od 2001 r. prowadzi
Kancelarię Doradztwa Podatkowego Dorota Wyjadłowska, jako Doradca Podatkowy, od 2015 r. pełni funkcję
Wiceprezesa Zarządu w Logline sp. z o.o. odpowiadając za obszar finansów i podatków, w okresie od roku 2004
do 2011 posiadała większościowy pakiet udziałów oraz pełniła funkcję Prezesa Zarządu w Spółce Doradztwa
Podatkowego KDT sp. z o.o., w okresie od 2008 r. do 2010 r. sprawowała funkcję Członka Zarządu
odpowiedzialnego za obszar finansów i podatków w Equus S.A., od 1993 do 2001 r. w Izbie Skarbowej
w Krakowie. Od 2017 roku jest również Członkiem Rady Nadzorczej FAMUR S.A., PGO S.A. Zamet Industry S.A.,
Pan Tomasz Kruk posiada wykształcenie wyższe. Studiował na Wydziale Menedżerskim w Wyższej Szkole Handlu
i Prawa w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii (specjalizacja: zarządzanie strategiczne). Edukację
w zakresie zarządzania ryzykiem zdobywał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie _Podyplomowe Studia
Zarządzania Ryzykiem w Instytucjach Finansowych_. W 2006 r. został członkiem The Institue of Internal Auditors,
FL, USA W 2008 r. uzyskał dyplom Certified Internal Auditor (CIA). Posiada kwalifikacje w zakresie zarządzania
projektami (Prince2 Foundation Examination). Członek International Compliance Association – uzyskał dyplom
ICA International Diploma in Governance, Risk & Compliance. Pan Tomasz Kruk Posiada ponad 10-letnie
doświadczenie w obszarze audytu zapewnienia zgodności, audytu wewnętrznego i kontroli specjalnych, audytów
doradczych, doradztwa w sprawach spornych, zarządzania ryzykiem oraz w projektach z zakresu zarządzania
ryzykiem oszustw i nadużyć. Realizował projekty w wielu branżach: finansowej, logistyki, transportu, zarządzania
nieruchomościami, geodezji i kartografii, zarządzania projektami infrastrukturalnymi, IT i telekomunikacji,
hotelarstwa i gastronomii, zarządzania ośrodkami wczasowymi, deweloperskiej, czy w przemyśle lekkim. Posiada
wieloletnie doświadczenie menedżerskie i nadzorcze, w tym jako członek komitetów inwestycyjnych. Przez
kilkanaście lat współpracował bezpośrednio z zarządami i radami nadzorczymi spółek sektora prywatnego
i publicznego. Od roku 2017 zasiada w Radzie Nadzorczej Emitenta oraz PGO S.A, Zamet Industry S.A. Pełen
wykaz zajmowanych stanowisk został przedstawiony przez Emitenta w raporcie bieżącym nr 37/2018 z dnia
3 października 2018 r.
• W okresie 2021 roku na rzecz Emitenta nie były świadczone przez firmę audytorską badającą sprawozdanie
finansowe, BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Warszawie, dozwolone usługi
nie będące badaniem, za wyjątkiem usługi przeglądu śródrocznego sprawozdania finansowego.
• Główne założenia przyjętej u Emitenta „Polityki wyboru firmy audytorskiej do przeprowadzania badania
ustawowego sprawozdań finansowych PRIMETECH S.A.” oraz „Polityki świadczenia dozwolonych usług
niebędących badaniem przez firmę audytorską przeprowadzającą badanie, przez podmioty powiązane
z tą firmą audytorską oraz przez członka sieci firmy audytorskiej w PRIMETECH S.A.”:
Regulacje wewnętrzne dotyczące zasad wyboru oraz zasad rotacji firm audytorskich i kluczowego
biegłego rewidenta zostały wprowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o