SPRAWOZDANIE ZARZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI BENEFIT SYSTEMS S.A.
ZA OKRES OD 1 STYCZNIA DO 31 GRUDNIA 2021 ROKU 2
SPIS TREŚCI
LIST ZARZĄDU .................................................................................................................................................. 4
1. SPRAWOZDANIE FINANSOWE BENEFIT SYSTEMS S.A. ................................................................................ 6
1.1. WYBRANE DANE FINANSOWE BENEFIT SYSTEMS S.A. ............................................................................... 6
1.2. JEDNOSTKOWE SPRAWOZDANIE Z SYTUACJI FINANSOWEJ ...................................................................... 7
1.3. JEDNOSTKOWE SPRAWOZDANIE Z WYNIKU .............................................................................................. 9
1.4. JEDNOSTKOWE SPRAWOZDANIE Z CAŁKOWITYCH DOCHODÓW ............................................................ 10
1.5. JEDNOSTKOWE SPRAWOZDANIE ZE ZMIAN W KAPITALE WŁASNYM ...................................................... 10
1.6. JEDNOSTKOWE SPRAWOZDANIE Z PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH ............................................................ 12
2. INFORMACJE O SPÓŁCE I WYNIKACH .........................................................................................................13
2.1. INFORMACJE OGÓLNE O BENEFIT SYSTEMS S.A. ..................................................................................... 13
2.2. SKŁAD ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ BENEFIT SYSTEMS S.A. ................................................................. 14
2.3. OPIS ISTOTNYCH DOKONAŃ I NIEPOWODZEŃ EMITENTA W OKRESIE .................................................... 15
2.4. ISTOTNE WYDARZENIA W SPÓŁCE W OKRESIE SPRAWOZDAWCZYM ...................................................... 17
2.5. ISTOTNE WYDARZENIA W SPÓŁCE PO DNIU BILANSOWYM ..................................................................... 20
2.6. WYNIK FINANSOWY BENEFIT SYSTEMS S.A. – INFORMACJE DODATKOWE ............................................. 21
3. INFORMACJE DODATKOWE .......................................................................................................................25
3.1. ZATRUDNIENIE W BENEFIT SYSTEMS S.A. ................................................................................................ 25
3.2. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI FINANSOWYMI W BENEFIT SYSTEMS S.A. ...................................................... 25
3.3. OCENA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMIERZEŃ INWESTYCYJNYCH, W TYM INWESTYCJI KAPITAŁOWYCH,
W PORÓWNANIU DO WIELKOŚCI POSIADANYCH ŚRODKÓW, Z UWZGLĘDNIENIEM MOŻLIWYCH ZMIAN
W STRUKTURZE FINANSOWANIA TEJ DZIAŁALNOŚCI .............................................................................. 25
3.4. OPIS CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ, W TYM O NIETYPOWYM CHARAKTERZE, MAJĄCYCH ZNACZĄCY WPŁYW
NA OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE ...................................................................................................... 25
3.5. SEZONOWOŚĆ PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ....................................................................................... 25
3.6. RYNKI ZBYTU I ZAOPATRZENIA ORAZ UZALEŻNIENIE OD ODBIORCÓW ORAZ DOSTAWCÓW .................. 26
3.7. INFORMACJE O ODPISACH AKTUALIZUJĄCYCH Z TYTUŁU UTRATY WARTOŚCI AKTYWÓW FINANSOWYCH,
RZECZOWYCH AKTYWÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH LUB INNYCH
AKTYWÓW ORAZ ODWRÓCENIU TAKICH ODPISÓW ............................................................................... 26
3.8. INFORMACJE NA TEMAT ZMIAN SYTUACJI GOSPODARCZEJ I WARUNKÓW PROWADZENIA
DZIAŁALNOŚCI, KTÓRE MAJĄ ISTOTNY WPŁYW NA WARTOŚĆ GODZIWĄ AKTYWÓW FINANSOWYCH I
ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH ................................................................................................................ 26
3.9. INFORMACJE O NIESPŁACENIU KREDYTU LUB POŻYCZKI LUB NARUSZENIU ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ
UMOWY KREDYTU LUB POŻYCZKI, W ODNIESIENIU DO KTÓRYCH NIE PODJĘTO ŻADNYCH DZIAŁAŃ
NAPRAWCZYCH DO KOŃCA OKRESU SPRAWOZDAWCZEGO ................................................................... 26
3.10. INFORMACJE O ISTOTNYCH TRANSAKCJACH NABYCIA I SPRZEDAŻY RZECZOWYCH AKTYWÓW
TRWAŁYCH ............................................................................................................................................... 26
3.11. INFORMACJE O DZIAŁALNOŚCI BADAWCZO – ROZWOJOWEJ ................................................................. 26
3.12. INFORMACJE O ISTOTNYM ZOBOWIĄZANIU Z TYTUŁU DOKONANIA ZAKUPU RZECZOWYCH AKTYWÓW
TRWAŁYCH ............................................................................................................................................... 27
3.13. INFORMACJE O ODPISACH AKTUALIZUJĄCYCH WARTOŚĆ ZAPASÓW ORAZ ODWRÓCENIU ODPISÓW .. 27
3.14. INFORMACJA DOTYCZĄCĄ ZMIANY W KLASYFIKACJI AKTYWÓW FINANSOWYCH W WYNIKU ZMIANY
CELU LUB ICH WYKORZYSTANIA .............................................................................................................. 27
3.15. INFORMACJE O ZMIANIE METODY WYCENY INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH WYCENIANYCH W
WARTOŚCI GODZIWEJ ............................................................................................................................. 27
3.16. PROGRAM MOTYWACYJNY ..................................................................................................................... 28
3.17. DYWIDENDA ............................................................................................................................................ 28
3.18. OPIS TRANSAKCJI Z PODMIOTAMI POWIĄZANYMI, JEŚLI POJEDYNCZO LUB ŁĄCZNIE SĄ ONE ISTOTNE
ORAZ ZOSTAŁY ZAWARTE NA INNYCH WARUNKACH NIŻ RYNKOWE ....................................................... 29