7
Czechach i na Słowacji, gdzie poprzez spółkę zależną K24 prowadzona jest na lokalnych rynkach
działalność sklepów internetowych oraz związana z nimi działalność dystrybucyjna. Ponadto część
usług związanych z wdrożeniami informatycznymi realizowana jest bezpośrednio w lokalizacjach, w
których działalność prowadzą odbiorcy tych usług.
Ponadto Grupa posiada sieci dystrybucyjne dedykowane sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży
hurtowej w Polsce.
Z kolei Komputronik Biznes posiada niezbędną infrastrukturę oraz zasoby pozwalające na współprace
z wieloma klientami, zlokalizowanymi w różnych częściach Polski.
Sprzedaż do klienta biznesowego (B2B)
Sprzedaż do klienta biznesowego prowadzona jest głównie przez spółkę Komputronik Biznes Sp. z o.o.
w restrukturyzacji, która prowadzi działalność integratora IT. Działalność operacyjna oparta jest na
modelu B2B. Oferta adresowana jest w szczególności do małych i średnich przedsiębiorstw, dużych
przedsiębiorstw, jednostek samorządowych (poprzez partnerów), sektora energetycznego,
budowlanego, dystrybucji, handlu (w tym e-commerce) oraz sektora finansowego. Działalność Spółki
opiera się na analizie potrzeb Klientów, projektowaniu i wdrażaniu planów kompleksowej
informatyzacji, w tym modernizacji i integracji istniejących już systemów informatycznych. Spółka
konsekwentnie realizuje wizję bycia Konsultantem i Integratorem ICT pierwszego wyboru. Świadczy
doradztwo i kompleksową obsługę przedsiębiorstw i instytucji, bazując na wysokich kwalifikacjach.
Koncentracja na określonych grupach docelowych pozwala na lepsze profilowanie oferty wobec
potencjalnych odbiorców produktów oraz usług Spółki. Ponadto tworzy możliwość wykorzystywania
referencji branżowych, a przez to skuteczniej pozyskiwać nowych klientów
Oferta usługowa Spółki obejmuje wachlarz profesjonalnych usług IT, które pozwalają klientom
skoncentrować się na prowadzeniu biznesu. Oferta oprogramowania pokrywa wszystkie największe
obszary zapotrzebowania współczesnych przedsiębiorstw i organizacji z różnych segmentów rynku.
Spółka dostarcza oprogramowanie wspomagające zarządzanie zasobami, usprawniające procesy oraz
optymalizujące koszty oraz wzmacniające bezpieczeństwo organizacji. Oferta rozwiązań sprzętowych
Komputronik Biznes opiera się na doradztwie we wdrażaniu infrastruktury informatycznej, która
zwiększa produktywność, efektywność kosztową oraz elastyczność organizacji. Spółka zapewnia
kompleksowe wsparcie, począwszy od analizy potrzeb Klienta, projektowania architektury systemów
IT, przez dostawę sprzętu, jego montaż, instalację, po serwis i stałą opiekę informatyczną.
Podejmowane projekty dotyczą zarówno wyposażenia biur, jak i zaawansowanych centrów danych.
Obecna oferta Spółki obejmuje szeroką ofertę produktową skierowaną do licznych obszarów
biznesowych.
Sprzedaż do klienta detalicznego (B2C)
Sprzedaż detaliczna odbywa się w modelu omnichannel, poprzez wzajemnie wspierające się kanały:
sklep internetowy, sieć sklepów stacjonarnych oraz sprzedaż telefoniczna.
Sprzedaż internetowa prowadzona jest przez jeden z największych i najwyżej cenionych w Polsce
sklepów internetowy branży, działający pod adresem internetowym www.komputronik.pl.
Wielokrotnie honorowany tytułem „Najlepszy sklep internetowy” wg tygodnika Wprost oraz portalu
Money.pl w kategorii Elektronika i AGD. Sklep internetowy jest świetną formą dotarcia do klientów,
którzy na swoim terenie nie posiadają żadnej placówki działającej pod marką Komputronik. Rola i
znaczenie sklepu internetowego szczególnie wzrosło w okresie pandemii, co wpłynęło zarówno na
częstotliwość zakupów online, jak i na powiększenie grona osób zainteresowanych bezpiecznymi
zakupami z wykorzystaniem platformy komputronik.pl. Stanowi również doskonałe źródło promocji i