3 | S t r o n a
1.2.W CELU ZAPEWNIENIA NALEŻYTEJ KOMUNIKACJI Z INTERESARIUSZAMI, W ZAKRESIE PRZYJĘTEJ STRATEGII
BIZNESOWEJ SPÓŁKA ZAMIESZCZA NA SWOJEJ STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJE NA TEMAT ZAŁOŻEŃ POSIADANEJ
STRATEGII, MIERZALNYCH CELÓW, W TYM ZWŁASZCZA CELÓW DŁUGOTERMINOWYCH, PLANOWANYCH DZIAŁAŃ ORAZ
POSTĘPÓW W JEJ REALIZACJI, OKREŚLONYCH ZA POMOCĄ MIERNIKÓW, FINANSOWYCH I NIEFINANSOWYCH. INFORMACJE
NA TEMAT STRATEGII W OBSZARZE ESG POWINNY M.IN.:
Zasada nie jest stosowana
Spółka nie ma sformalizowanej w jednym dokumencie strategii biznesowej. Jednoczenie Spółka komunikuje Radzie
Nadzorczej kluczowe decyzje dotyczące jej strategii i długofalowych działań. Biorąc pod uwagę rosnącą świadomość
inwestorów i znaczenie raportowania niefinansowego, nowo wybrany Zarząd Spółki planuje przygotować Spółkę do
wdrożenia i stosowania niniejszej zasady.
1.2.1.OBJAŚNIAĆ, W JAKI SPOSÓB W PROCESACH DECYZYJNYCH W SPÓŁCE I PODMIOTACH Z JEJ GRUPY UWZGLĘDNIANE SĄ
KWESTIE ZWIĄZANE ZE ZMIANĄ KLIMATU, WSKAZUJĄC NA WYNIKAJĄCE Z TEGO RYZYKA;
Zasada nie jest stosowana
Spółka nie ma sformalizowanej w jednym dokumencie strategii biznesowej. Jednoczenie Spółka komunikuje Radzie
Nadzorczej kluczowe decyzje dotyczące jej strategii i długofalowych działań. Biorąc pod uwagę rosnącą świadomość
inwestorów i znaczenie raportowania niefinansowego, nowo wybrany Zarząd Spółki planuje przygotować Spółkę do
wdrożenia i stosowania niniejszej zasady.
1.2.2.PRZEDSTAWIAĆ WARTOŚĆ WSKAŹNIKA RÓWNOŚCI WYNAGRODZEŃ WYPŁACANYCH JEJ PRACOWNIKOM,
OBLICZANEGO JAKO PROCENTOWA RÓŻNICA POMIĘDZY ŚREDNIM MIESIĘCZNYM WYNAGRODZENIEM (Z UWZGLĘDNIENIEM
PREMII, NAGRÓD I INNYCH DODATKÓW) KOBIET I MĘŻCZYZN ZA OSTATNI ROK, ORAZ PRZEDSTAWIAĆ INFORMACJE O
DZIAŁANIACH PODJĘTYCH W CELU LIKWIDACJI EWENTUALNYCH NIERÓWNOŚCI W TYM ZAKRESIE, WRAZ Z PREZENTACJĄ
RYZYK Z TYM ZWIĄZANYCH ORAZ HORYZONTEM CZASOWYM, W KTÓRYM PLANOWANE JEST DOPROWADZENIE DO
RÓWNOŚCI.
Zasada nie jest stosowana
Spółka nie ma sformalizowanej w jednym dokumencie strategii biznesowej. Jednoczenie Spółka komunikuje Radzie
Nadzorczej kluczowe decyzje dotyczące jej strategii i długofalowych działań. Biorąc pod uwagę rosnącą świadomość
inwestorów i znaczenie raportowania niefinansowego, nowo wybrany Zarząd Spółki planuje przygotować Spółkę do
wdrożenia i stosowania niniejszej zasady.
1.3.W PRZYPADKU SPÓŁKI NALEŻĄCEJ DO INDEKSU WIG20, MWIG40 LUB SWIG80 RAZ NA KWARTAŁ, A W PRZYPADKU
POZOSTAŁYCH NIE RZADZIEJ NIŻ RAZ W ROKU, SPÓŁKA ORGANIZUJE SPOTKANIE DLA INWESTORÓW, ZAPRASZAJĄC NA NIE
W SZCZEGÓLNOŚCI AKCJONARIUSZY, ANALITYKÓW, EKSPERTÓW BRANŻOWYCH I PRZEDSTAWICIELI MEDIÓW. PODCZAS
SPOTKANIA ZARZĄD SPÓŁKI PREZENTUJE I KOMENTUJE PRZYJĘTĄ STRATEGIĘ I JEJ REALIZACJĘ, WYNIKI FINANSOWE
SPÓŁKI I JEJ GRUPY, A TAKŻE NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA MAJĄCE WPŁYW NA DZIAŁALNOŚĆ SPÓŁKI I JEJ GRUPY,