sprzedaż w 2022: ponad 90 tys. egzemplarzy gry sprzedanych w 6 m-cy od premiery, przychód dla
3R Games S.A. - ponad 4 mln PLN
sprzedaż łącznie: ponad 120 tys. egzemplarzy o łącznej wartości przekraczającej 2,3 mln USD
7 aktualizacji podnoszących jakość rozrywki i widoczność gry w sklepie Meta (nr 8 w opracowaniu)
ponad 1400 opinii graczy i globalna ocena gry 4.22 / 5, podniesiona z 3.9 w okolicy premiery
niemal nieprzerwana obecność gry na liście globalnych 50 Topsellerów platformy Meta Quest 2
(obecnie miejsce 31.)
10.03.2023 spłaciliśmy wszystkie zobowiązania finansowe, a od premiery gry funkcjonujemy
samodzielnie w oparciu o comiesięczne przychody ze sprzedaży, te zaś…
dzięki obecności gry wśród 50 Topsellerów platformy Meta Quest 2 b. równe i szacujemy, że
w najbliższej przyszłości jeszcze wzrosną - podparte nowymi produkcjami, o czym niżej
jesteśmy przez firmę Meta (właściciela Meta Quest 2) regularnie zapraszani do eventów
promocyjnych dla najlepszych tytułów platformy, zwiększających widoczność naszej gry w sklepie
zoptymalizowaliśmy część kosztów produkcyjnych wdrażając narzędzia AI znakomicie
poprawiające wydajność wybranych procesów tworzenia gier
wydanie 2. i 3. części gry Thief Simulator VR: Greenview Street oferujących zabawę w zupełnie
nowych dzielnicach, znanych graczom z komputerowego oryginału gry
rozbudowa gry o autorskie dodatki (DLC), płatne i bezpłatne, projektowane w odpowiedzi na
zapotrzebowanie rosnącej społeczności gry (a jestem z nią w stałym, bezpośrednim kontakcie)
Drodzy Akcjonariusze,
10 miesięcy temu wydaliśmy grę Thief Simulator VR: Greenview Street umieszczając ją w top 3
światowych bestsellerów platformy Meta Quest 2. Tym samym z debiutującej spółki gamingowej
awansowaliśmy do globalnej ekstraklasy producentów gier w wirtualnej rzeczywistości. Podsumujmy
ten owocny czas w najważniejszych liczbach:
Ergo - w krótkim czasie zdobyliśmy stabilną pozycję wśród najpopularniejszych gier najpopularniejszej
platformy VR na świecie. A stabilizacja, szczególnie finansowa to wartość nieoceniona - zarówno dla
nas jako Spółki, jak i dla Was, którzy w naszą pracę inwestujecie i wierzycie. Finansowy sukces gry
dyskontujemy więc tak, by nam wszystkim dać możliwie największy komfort obecnych i przyszłych
działań. Warto zatem przypomnieć, że:
Możemy śmiało stwierdzić, że pierwsze cele 3R Games S.A. - udany debiut na topowej platformie VR
oraz weryfikacja biznesowej skuteczności w oczach Inwestorów - są już za nami. A co przyniesie
najbliższa przyszłość? Jestem fanem krótkiej formy, dlatego nasze ambicje też wypunktujmy krótko:
WWW.3R.GAMES
stworzenie systemu autorskiej sztucznej inteligencji, która wyniesie rozgrywkę w Thief Simulator
VR: Greenview Street na zupełnie nowy, niespotykany poziom interakcji i doświadczeń VR-owych
wybadanie możliwości ekspansji z tytułem Thief Simulator VR: Greenview Street i jego
planowanymi rozszerzeniami na inne popularne platformy VR-we jak np. Playstation VR 2 czy Pico
plany produkcji własnego autorskiego IP (także gry VR), tym razem zarówno na platformy Quest jak
i rynek PC-towy (przez platformę Steam VR)
Jeszcze słowo odnośnie ambicji… W zeszłym roku pisałem, jak wielkim osiągnięciem technologicznym
było przeniesienie tak dużej i złożonej gry jak Thief Simulator z ekranów komputerów na znacznie mniej
wydajne VR-owe urządzenie mobilne. Chciałbym, by to ponownie wybrzmiało: ta gra nie została po
prostu sportowana; było to zwyczajnie niemożliwe.
Wyprodukowaliśmy od zera z myślą o użytkownikach VR i goglach Quest 2, a przy produkcji
musieliśmy się zmierzyć z licznymi ograniczeniami sprzętowymi i software’owymi. Jak wiecie,
pokonaliśmy je wszystkie. Z Waszym wsparciem pokonamy też kolejne, bo osobiście głęboko wierzę, że
w dynamicznie rosnącym sektorze gier VR dla zespołu 3R Games S.A. nie ma rzeczy niemożliwych.
I na koniec - świat gier jest może wirtualny, ale ich wartość bardzo realna.
Życząc sobie i Wam, by wartość ta przebijała kolejne sufity - łączę wyrazy uszanowania
27.04.2023
Piotr Surmacz
Prezes Zarządu 3R Games S.A
WWW.3R.GAMES