roku) oraz umorzeniu pożyczki z programu tarcza 2.0 dla dużych firm, umowa podpisana 18.03.22,
pożyczka na kwotę 16,6 mln z opcją umorzenia do 75% (oświadczenie o częściowym umorzeniu od
PFR z dnia 4 sierpnia 2023 roku). W obliczu stale rosnących kosztów prowadzenia biznesu, Zarząd
Spółki podjął decyzję o ograniczeniu kosztów poprzez: oszczędności wynikające z negocjacji czynszo-
wych na łączną kwotę 0,64 mln PLN. Zaktualizowano i ustalono porozumienia z dostawcami i bankami
w zakresie spłaty zobowiązań. Działania te pozwoliły na przygotowanie oferty sprzedażowej do kolej-
nych sezonów roku 23/24.)
W „Rozwój” – w dalszym ciągu kanał sprzedaży omnichannel były priorytetem: 1) otwarcia nowych
sklepów); 2) remodeling sklepów stacjonarnych do formatu 2.0 light; Poprawa standardu obsługi
klienta – badanie TK (Ocena - 2022_10: 62%, 2023_01: 75%, 2023_03: 78%); Poprawa kompetencji
produktowych: szkolenia dla personelu sklepowego, wewnętrzne (dział wsparcia) oraz zewnętrzne
Larix, Head, Adidas. (Posnania). 3) przebudowa witryny sklepu internetowego (UDS - wyszukiwarka),
jego głównych funkcjonalności (co skutkowało) poprawą konwersji o 42%; Uruchomienie sprzedaży
C&C z poziomu sklepu, udział w sprzedaży w kanale omnichannel 12%; Optymalizacja kampanii płat-
nych CPC, wzrost przychodu o 109%; Zwiększenie bazy subskrybentów, optymalizacja działań mar-
keting automation, wzrost sprzedaży o 105 ;
„Procesy” – w tym obszarze zgodnie z planem, kontynuacja kluczowego projektu Spółki wdrożenie
systemu ERP VERTO.
Działalność operacyjna – kierunek digitalizacja sprzedaży i procesów
INTERSPORT rozpoczął obsługę procesów operacyjnych na nowym systemie ERP i POS VERTO Stre-
amsoft z dniem 01.05.2022. Bezpośrednio po starcie produkcyjnym rozpoczął się okres wdrożenia
systemów i zastosowanie rozwiązań we wszystkich procesach operacyjnych Spółki. Rozwój Firmy w
obszarze technologicznym w ubiegłym roku, które przyczyniły się do zmniejszenia jej długu techno-
logicznego, to: UDS 1,2 – Główna wyszukiwarka dostępna w naszym sklepie internetowym. Został
zmieniony wewnętrzny mechanizm wyszukiwania, który zapewnia obecnie znacznie efektywniejsze
działanie (ponad 2-krotny wzrost szybkości działania).; Skaner kodów kreskowych - Funkcja dostępna
w przeglądarce na urządzeniu mobilnym/smartfonie. Klient po wejściu na naszą stronę internetową,
wykorzystując wbudowany w urządzenie przenośne (smartfon, tablet, aparat), ma możliwość zeska-
nowania kodu kreskowego produktu i w ten sposób może w szybki sposób dotrzeć do karty takiego
produktu i sprawdzić jego dostępność w naszej sieci sprzedaży.; Koszyk - Wprowadzono m.in. możli-
wość bezpośredniego dodania produktu z poziomu listy produktów; zmiana rozmiaru bezpośrednio z
poziomu listy produktów w koszyku. Podobnie jak to zostało zrobione z listą produktów i kartą pro-
duktu, koszyk stanowi obecnie osobną aplikację; PIM - Product content. Realizacja nowego narzędzia
do szybkiego zarządzania opisami, specyfikacją produktów. Obecne narzędzie zdecydowanie uprasz-
cza sam proces edycji informacji, jak również gwarantuje, że zmiany mogą być publikowane natych-
miast.; C&C - Zamówienia w imieniu klienta, płatność offline - Uruchomienie mechanizmu przyjęcia
płatności w salonie (karta płatnicza) w procesie składania zamówienia przez sprzedawcę w imieniu
klienta.– skala anulowanych zamówień zmniejszyła się 5-krotnie.; Pozostałe - PayNow – mBank-
Uruchomienie integracji z nowym operatorem płatności, który zastąpił Przelewy24.; Zwroty – digita-
lizacja- formularz zwrotu do zakupów internetowych. Wdrożenie procesu: w pełni zautomatyzuje oraz
skróci okres zwrotu środków do max 3 dni.