
     
 
 
 
Sprawozdanie niefinansowe Grupy Agora S.A. za rok 2023 
                                                                                          [ w w w . a g o r a . p l ]  
Strona 3 
S1-2 Procedury współpracy z własnymi pracownikami i przedstawicielami pracowników w zakresie 
wpływów ................................................................................................................................................... 77 
S1-3 Procesy niwelowania negatywnych wpływów i kanały zgłaszania problemów przez pracowników 
jednostki.................................................................................................................................................... 78 
S1-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych wpływów na własnych pracowników oraz stosowanie 
podejść służących ograniczeniu istotnego ryzyka i wykorzystywaniu istotnych szans związanych z własną 
siłą roboczą oraz skuteczność tych działań ............................................................................................... 78 
S1-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi wpływami, zwiększania pozytywnych wpływów 
i zarządzania istotnymi ryzykami i istotnymi szansami ............................................................................. 79 
S1-6 Charakterystyka pracowników jednostki .......................................................................................... 79 
S1-7 Charakterystyka osób niebędących pracownikami stanowiących własnych pracowników  
jednostki.................................................................................................................................................... 80 
S1-8 Zakres rokowań zbiorowych i dialogu społecznego .......................................................................... 81 
S1-9 Wskaźniki różnorodności .................................................................................................................. 82 
S1-10 Odpowiednie płace ......................................................................................................................... 83 
S1-11 Ochrona socjalna ............................................................................................................................ 83 
S1-12 Osoby z niepełnosprawnościami ..................................................................................................... 84 
S1-13 Wskaźniki dotyczące szkoleń i rozwoju umiejętności ..................................................................... 84 
S1-14 Wskaźniki bezpieczeństwa i higieny pracy ...................................................................................... 87 
S1-15 Wskaźniki równowagi między życiem zawodowym a prywatnym .................................................. 90 
S1-16 Wskaźniki wynagrodzeń (luka płacowa i całkowite wynagrodzenie) .............................................. 90 
S1-17 Incydenty, skargi i poważne wpływy na przestrzeganie praw człowieka ........................................ 92 
S2 PRACOWNICY W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI ................................................................................................ 92 
SBM-2 Interesy i opinie zainteresowanych stron...................................................................................... 92 
SBM-3 Istotne wpływy, ryzyka i szanse oraz ich wzajemne związki ze strategią i z modelem  
biznesowym .............................................................................................................................................. 93 
S2-1 Polityki związane z pracownikami w łańcuchu wartości ................................................................... 93 
S2-2 Procesy współpracy z osobami wykonującym pracę w łańcuchu wartości w zakresie wpływów .... 93 
S2-3 Procesy niwelowania negatywnych wpływów i kanały zgłaszania problemów przez pracowników w 
łańcuchu wartości ..................................................................................................................................... 93 
S2-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na osoby wykonujące pracę w łańcuchu 
wartości oraz stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnymi ryzykami i wykorzystywaniu istotnych 
szans związanych z osobami wykonującymi pracę w łańcuchu wartości oraz skuteczność tych działań . 94 
S3  SPOŁECZNOŚCI LOKALNE (DOTKNIĘTE SPOŁECZNOŚCI) ......................................................................... 94 
SBM-3 Istotne wpływy, ryzyka i szanse oraz ich wzajemne związki ze strategią i z modelem  
biznesowym .............................................................................................................................................. 94 
S3-1 Polityki związane z dotkniętymi społecznościami ............................................................................. 95 
S3-2 Procesy współpracy w zakresie wpływów z dotkniętymi społecznościami ...................................... 95 
S3-3 Procesy remediacji negatywnych wpływów i kanały zgłaszania problemów przez  lokalnej 
społeczności .............................................................................................................................................. 96 
Procesy niwelowania negatywnych wpływów i kanały zgłaszania zostały opisane w ramach wskaźnika 
G1-1 Kultura korporacyjna i Polityki prowadzenia działalności oraz G-2 Zarządzanie stosunkami z 
dostawcami. .............................................................................................................................................. 96 
S3-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na lokalnych  społeczności oraz 
stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnymi ryzykami i wykorzystywaniu istotnych szans 
związanych z tymi społecznościami oraz skuteczność tych działań .......................................................... 96 
S3-5 Cele dotyczące zarządzania istotnym negatywnym wpływem, zwiększania pozytywnego wpływu i 
zarządzania istotnymi ryzykami i istotnymi szansami ............................................................................... 97 
S4 KONSUMENCI I UŻYTKOWNICY KOŃCOWI .............................................................................................. 97 
SBM-2 Interesy i opinie zainteresowanych stron...................................................................................... 97