Sprawozdanie niefinansowe Grupy Agora S.A. za rok 2023
[ w w w . a g o r a . p l ]
Strona 3
S1-2 Procedury współpracy z własnymi pracownikami i przedstawicielami pracowników w zakresie
wpływów ................................................................................................................................................... 77
S1-3 Procesy niwelowania negatywnych wpływów i kanały zgłaszania problemów przez pracowników
jednostki.................................................................................................................................................... 78
S1-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych wpływów na własnych pracowników oraz stosowanie
podejść służących ograniczeniu istotnego ryzyka i wykorzystywaniu istotnych szans związanych z własną
siłą roboczą oraz skuteczność tych działań ............................................................................................... 78
S1-5 Cele dotyczące zarządzania istotnymi negatywnymi wpływami, zwiększania pozytywnych wpływów
i zarządzania istotnymi ryzykami i istotnymi szansami ............................................................................. 79
S1-6 Charakterystyka pracowników jednostki .......................................................................................... 79
S1-7 Charakterystyka osób niebędących pracownikami stanowiących własnych pracowników
jednostki.................................................................................................................................................... 80
S1-8 Zakres rokowań zbiorowych i dialogu społecznego .......................................................................... 81
S1-9 Wskaźniki różnorodności .................................................................................................................. 82
S1-10 Odpowiednie płace ......................................................................................................................... 83
S1-11 Ochrona socjalna ............................................................................................................................ 83
S1-12 Osoby z niepełnosprawnościami ..................................................................................................... 84
S1-13 Wskaźniki dotyczące szkoleń i rozwoju umiejętności ..................................................................... 84
S1-14 Wskaźniki bezpieczeństwa i higieny pracy ...................................................................................... 87
S1-15 Wskaźniki równowagi między życiem zawodowym a prywatnym .................................................. 90
S1-16 Wskaźniki wynagrodzeń (luka płacowa i całkowite wynagrodzenie) .............................................. 90
S1-17 Incydenty, skargi i poważne wpływy na przestrzeganie praw człowieka ........................................ 92
S2 PRACOWNICY W ŁAŃCUCHU WARTOŚCI ................................................................................................ 92
SBM-2 Interesy i opinie zainteresowanych stron...................................................................................... 92
SBM-3 Istotne wpływy, ryzyka i szanse oraz ich wzajemne związki ze strategią i z modelem
biznesowym .............................................................................................................................................. 93
S2-1 Polityki związane z pracownikami w łańcuchu wartości ................................................................... 93
S2-2 Procesy współpracy z osobami wykonującym pracę w łańcuchu wartości w zakresie wpływów .... 93
S2-3 Procesy niwelowania negatywnych wpływów i kanały zgłaszania problemów przez pracowników w
łańcuchu wartości ..................................................................................................................................... 93
S2-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na osoby wykonujące pracę w łańcuchu
wartości oraz stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnymi ryzykami i wykorzystywaniu istotnych
szans związanych z osobami wykonującymi pracę w łańcuchu wartości oraz skuteczność tych działań . 94
S3 SPOŁECZNOŚCI LOKALNE (DOTKNIĘTE SPOŁECZNOŚCI) ......................................................................... 94
SBM-3 Istotne wpływy, ryzyka i szanse oraz ich wzajemne związki ze strategią i z modelem
biznesowym .............................................................................................................................................. 94
S3-1 Polityki związane z dotkniętymi społecznościami ............................................................................. 95
S3-2 Procesy współpracy w zakresie wpływów z dotkniętymi społecznościami ...................................... 95
S3-3 Procesy remediacji negatywnych wpływów i kanały zgłaszania problemów przez lokalnej
społeczności .............................................................................................................................................. 96
Procesy niwelowania negatywnych wpływów i kanały zgłaszania zostały opisane w ramach wskaźnika
G1-1 Kultura korporacyjna i Polityki prowadzenia działalności oraz G-2 Zarządzanie stosunkami z
dostawcami. .............................................................................................................................................. 96
S3-4 Podejmowanie działań dotyczących istotnych oddziaływań na lokalnych społeczności oraz
stosowanie podejść służących zarządzaniu istotnymi ryzykami i wykorzystywaniu istotnych szans
związanych z tymi społecznościami oraz skuteczność tych działań .......................................................... 96
S3-5 Cele dotyczące zarządzania istotnym negatywnym wpływem, zwiększania pozytywnego wpływu i
zarządzania istotnymi ryzykami i istotnymi szansami ............................................................................... 97
S4 KONSUMENCI I UŻYTKOWNICY KOŃCOWI .............................................................................................. 97
SBM-2 Interesy i opinie zainteresowanych stron...................................................................................... 97