Generalnego i uchwałą nr 57/IX/2022 powołała Pana Michała Pietrka na trzyletni okres wspólnej XI kadencji 
powierzając mu funkcję Wiceprezesa Zarządu – Dyrektora Handlowego.  
Zarząd Spółki działa na podstawie Kodeksu spółek handlowych, Statutu Spółki, Regulaminu Zarządu Izostal S.A., 
Dobrych praktyk spółek notowanych na GPW 2021 oraz obowiązujących przepisów prawa. Treść obowiązującego 
Regulaminu Zarządu zatwierdzona uchwałą Rady Nadzorczej nr 65/IX/2022 w dniu 1 grudnia 2022 roku  dostępna 
jest na stronie internetowej Spółki pod adresem: https://www.izostal.com.pl/spolka--/akty-prawne/regulamin-
zarzadu/. Zarząd kieruje działalnością Spółki i reprezentuje ją na zewnątrz. Do zakresu działania Zarządu należą 
wszystkie sprawy związane z prowadzeniem Spółki, a nie zastrzeżone przepisami powszechnie obowiązującego 
prawa oraz Statutu Spółki do kompetencji Walnego Zgromadzenia lub Rady Nadzorczej.  Zarząd składa się z 2 do 
4 osób powoływanych na wspólną kadencję, która wynosi trzy lata. Mandat członka Zarządu powołanego w toku 
kadencji wygasa równocześnie z wygaśnięciem mandatów pozostałych członków Zarządu. Okres kadencji liczony 
jest w latach obrotowych od dnia wejścia w życie uchwały powołującej, przy czym w przypadku powołania w 
trakcie roku obrotowego Spółki, okres od dnia powołania do końca tego roku obrotowego jest traktowany jako 
pierwszy rok obrotowy trzyletniej kadencji. Zarząd powołuje bezwzględną większością głosów Rada Nadzorcza, 
która wskazuje w uchwale Prezesa Zarządu oraz funkcje pozostałych członków Zarządu. Liczbę członków Zarządu 
danej  kadencji  określa  Rada  Nadzorcza,  która  może  zwiększyć  bądź  zmniejszyć  liczebność  Zarządu  w  ciągu 
kadencji.  Rada  Nadzorcza  może  odwołać  Prezesa  lub/i  Wiceprezesa  Zarządu    z  zajmowanej  funkcji 
z pozostawieniem  ich  w  składzie  Zarządu  i  jednoczesnym  powierzeniem  funkcji  Prezesa  lub/i  Wiceprezesa 
Zarządu innemu członkowi Zarządu. Pracami Zarządu kieruje Prezes Zarządu, który w szczególności koordynuje, 
nadzoruje oraz organizuje pracę pozostałych członków Zarządu, a także zwołuje i przewodniczy posiedzeniom  
Zarządu.  W sprawach  nieprzekraczających  zakresu  zwykłego  zarządu  każdy  z  członków  Zarządu  może 
samodzielnie prowadzić sprawy Spółki. Uchwały Zarządu zapadają w sprawach przekraczających zakres zwykłych 
czynności  Spółki,  a  także  w  przypadku,  gdy  zażąda  tego  chociażby  jeden  członek  Zarządu.  W  sprawach 
przekraczających zakres zwykłych czynności Spółki związanych z prowadzeniem jej przedsiębiorstwa konieczne 
jest podjęcie uchwały Zarządu. Zarząd podejmuje uchwały, w szczególności w sprawach: sprawozdań Zarządu 
z działalności Spółki oraz sprawozdań finansowych Spółki przedkładanych pod obrady Walnego Zgromadzenia, 
wniosków  i innych  spraw  przedkładanych  Radzie  Nadzorczej  i  Walnemu  Zgromadzeniu,    udzielenia  prokury 
i udzielenia  pełnomocnictwa,  zwoływania  Zwyczajnych  i  Nadzwyczajnych  posiedzeń  Walnego  Zgromadzenia 
z własnej inicjatywy lub na pisemny wniosek Rady Nadzorczej lub innych podmiotów uprawnionych stosownymi 
przepisami  prawa  lub  postanowieniami  Statutu  oraz  ustalenia  porządku  obrad  Walnego  Zgromadzenia, 
udzielenia i przyjęcia darowizn, zbycia składników majątkowych o wartości powyżej 10.000 zł, wewnętrznych 
aktów  prawnych  Spółki,  przekraczających  zwykły  Zarząd,  a  także  w  każdej  innej  sprawie,  gdy  zażąda  tego 
chociażby jeden członek Zarządu. Zarząd Spółki zwraca się do Rady Nadzorczej o wyrażenie zgody na dokonanie 
czynności  w  przypadkach  wskazanych  w  Statucie.  Zarząd  prowadzi  korporacyjną  stronę  internetową  Spółki. 
Do reprezentowania  Spółki,  składania  oświadczeń  woli  i  podpisywania  dokumentów,  w  tym  do  zaciągania 
zobowiązań  w  imieniu  Spółki  upoważnieni  są  dwaj  członkowie  Zarządu  łącznie,  lub  członek  Zarządu  łącznie 
z prokurentem. Posiedzenia Zarządu odbywają się z częstotliwością odpowiadającą aktualnym potrzebom Spółki 
Posiedzenia Zarządu mogą być prowadzone przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej w sposób 
umożliwiający równoczesne komunikowanie się oraz  wzajemną  identyfikację  pomiędzy  wszystkimi obecnymi 
członkami Zarządu. Uchwały Zarządu zapadają bezwzględną większością głosów. W przypadku równości głosów 
głos  Prezesa  Zarządu  decyduje  o  wyniku  głosowania.  Uchwały  zapadają  w  głosowaniu  jawnym,  chyba, 
że którykolwiek Członek Zarządu złoży wniosek o przeprowadzenie głosowania tajnego. 
Uchwały Zarządu mogą być podejmowane także: za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania 
się na odległość lub w trybie obiegowym pisemnym. Uchwały podejmowane w trybie obiegowym pisemnym lub 
za  pośrednictwem  środków  bezpośredniego  porozumiewania  się  na  odległość  są  ważne,  jeżeli  wszyscy 
członkowie  Zarządu  zostali  zawiadomieni  o  podejmowaniu  i treści  uchwały.  Udział  członków  Zarządu 
w posiedzeniu jest obowiązkowy, a ich nieobecność powinna być odpowiednio usprawiedliwiona. Posiedzenia 
Zarządu  są protokołowane.  Przy  podejmowaniu  decyzji  w  sprawach  Spółki  członkowie  Zarządu  działają 
w granicach  uzasadnionego  ryzyka gospodarczego,  tzn. po  rozpatrzeniu  wszystkich  informacji,  analiz  i opinii, 
które w rozsądnej ocenie Zarządu powinny być w danym przypadku wzięte pod uwagę ze wzglądu na interes