Generalnego i uchwałą nr 57/IX/2022 powołała Pana Michała Pietrka na trzyletni okres wspólnej XI kadencji
powierzając mu funkcję Wiceprezesa Zarządu – Dyrektora Handlowego.
Zarząd Spółki działa na podstawie Kodeksu spółek handlowych, Statutu Spółki, Regulaminu Zarządu Izostal S.A.,
Dobrych praktyk spółek notowanych na GPW 2021 oraz obowiązujących przepisów prawa. Treść obowiązującego
Regulaminu Zarządu zatwierdzona uchwałą Rady Nadzorczej nr 65/IX/2022 w dniu 1 grudnia 2022 roku dostępna
jest na stronie internetowej Spółki pod adresem: https://www.izostal.com.pl/spolka--/akty-prawne/regulamin-
zarzadu/. Zarząd kieruje działalnością Spółki i reprezentuje ją na zewnątrz. Do zakresu działania Zarządu należą
wszystkie sprawy związane z prowadzeniem Spółki, a nie zastrzeżone przepisami powszechnie obowiązującego
prawa oraz Statutu Spółki do kompetencji Walnego Zgromadzenia lub Rady Nadzorczej. Zarząd składa się z 2 do
4 osób powoływanych na wspólną kadencję, która wynosi trzy lata. Mandat członka Zarządu powołanego w toku
kadencji wygasa równocześnie z wygaśnięciem mandatów pozostałych członków Zarządu. Okres kadencji liczony
jest w latach obrotowych od dnia wejścia w życie uchwały powołującej, przy czym w przypadku powołania w
trakcie roku obrotowego Spółki, okres od dnia powołania do końca tego roku obrotowego jest traktowany jako
pierwszy rok obrotowy trzyletniej kadencji. Zarząd powołuje bezwzględną większością głosów Rada Nadzorcza,
która wskazuje w uchwale Prezesa Zarządu oraz funkcje pozostałych członków Zarządu. Liczbę członków Zarządu
danej kadencji określa Rada Nadzorcza, która może zwiększyć bądź zmniejszyć liczebność Zarządu w ciągu
kadencji. Rada Nadzorcza może odwołać Prezesa lub/i Wiceprezesa Zarządu z zajmowanej funkcji
z pozostawieniem ich w składzie Zarządu i jednoczesnym powierzeniem funkcji Prezesa lub/i Wiceprezesa
Zarządu innemu członkowi Zarządu. Pracami Zarządu kieruje Prezes Zarządu, który w szczególności koordynuje,
nadzoruje oraz organizuje pracę pozostałych członków Zarządu, a także zwołuje i przewodniczy posiedzeniom
Zarządu. W sprawach nieprzekraczających zakresu zwykłego zarządu każdy z członków Zarządu może
samodzielnie prowadzić sprawy Spółki. Uchwały Zarządu zapadają w sprawach przekraczających zakres zwykłych
czynności Spółki, a także w przypadku, gdy zażąda tego chociażby jeden członek Zarządu. W sprawach
przekraczających zakres zwykłych czynności Spółki związanych z prowadzeniem jej przedsiębiorstwa konieczne
jest podjęcie uchwały Zarządu. Zarząd podejmuje uchwały, w szczególności w sprawach: sprawozdań Zarządu
z działalności Spółki oraz sprawozdań finansowych Spółki przedkładanych pod obrady Walnego Zgromadzenia,
wniosków i innych spraw przedkładanych Radzie Nadzorczej i Walnemu Zgromadzeniu, udzielenia prokury
i udzielenia pełnomocnictwa, zwoływania Zwyczajnych i Nadzwyczajnych posiedzeń Walnego Zgromadzenia
z własnej inicjatywy lub na pisemny wniosek Rady Nadzorczej lub innych podmiotów uprawnionych stosownymi
przepisami prawa lub postanowieniami Statutu oraz ustalenia porządku obrad Walnego Zgromadzenia,
udzielenia i przyjęcia darowizn, zbycia składników majątkowych o wartości powyżej 10.000 zł, wewnętrznych
aktów prawnych Spółki, przekraczających zwykły Zarząd, a także w każdej innej sprawie, gdy zażąda tego
chociażby jeden członek Zarządu. Zarząd Spółki zwraca się do Rady Nadzorczej o wyrażenie zgody na dokonanie
czynności w przypadkach wskazanych w Statucie. Zarząd prowadzi korporacyjną stronę internetową Spółki.
Do reprezentowania Spółki, składania oświadczeń woli i podpisywania dokumentów, w tym do zaciągania
zobowiązań w imieniu Spółki upoważnieni są dwaj członkowie Zarządu łącznie, lub członek Zarządu łącznie
z prokurentem. Posiedzenia Zarządu odbywają się z częstotliwością odpowiadającą aktualnym potrzebom Spółki
Posiedzenia Zarządu mogą być prowadzone przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej w sposób
umożliwiający równoczesne komunikowanie się oraz wzajemną identyfikację pomiędzy wszystkimi obecnymi
członkami Zarządu. Uchwały Zarządu zapadają bezwzględną większością głosów. W przypadku równości głosów
głos Prezesa Zarządu decyduje o wyniku głosowania. Uchwały zapadają w głosowaniu jawnym, chyba,
że którykolwiek Członek Zarządu złoży wniosek o przeprowadzenie głosowania tajnego.
Uchwały Zarządu mogą być podejmowane także: za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania
się na odległość lub w trybie obiegowym pisemnym. Uchwały podejmowane w trybie obiegowym pisemnym lub
za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość są ważne, jeżeli wszyscy
członkowie Zarządu zostali zawiadomieni o podejmowaniu i treści uchwały. Udział członków Zarządu
w posiedzeniu jest obowiązkowy, a ich nieobecność powinna być odpowiednio usprawiedliwiona. Posiedzenia
Zarządu są protokołowane. Przy podejmowaniu decyzji w sprawach Spółki członkowie Zarządu działają
w granicach uzasadnionego ryzyka gospodarczego, tzn. po rozpatrzeniu wszystkich informacji, analiz i opinii,
które w rozsądnej ocenie Zarządu powinny być w danym przypadku wzięte pod uwagę ze wzglądu na interes