1.4. W celu zapewnienia należytej komunikacji z interesariuszami, w zakresie
przyjętej strategii biznesowej spółka zamieszcza na swojej stronie internetowej
informacje na temat założeń posiadanej strategii, mierzalnych celów, w tym
zwłaszcza celów długoterminowych, planowanych działań oraz postępów w jej
realizacji, określonych za pomocą mierników, finansowych i niefinansowych.
Informacje na temat strategii w obszarze ESG powinny m.in.:
Spółka nie stosuje powyższej zasady.
Komentarz Spółki: Spółka nie posiada sformalizowanej strategii biznesowej, przy
czym coroczne plany działalności na kolejny rok przedkładane są przez Zarząd Radzie
Nadzorczej, a wyniki finansowe oraz informacje Zarządu o działalności Spółki, celach i
perspektywach rozwoju, oraz dokonywane przez Radę oceny tychże istotnych założeń
i sposobu ich realizacji, w tym wynikających z nich ryzyk, komentowane są w treści
publikowanych komunikatów bieżących lub okresowych.
1.4.1. objaśniać, w jaki sposób w procesach decyzyjnych w spółce i podmiotach z jej
grupy uwzględniane są kwestie związane ze zmianą klimatu, wskazując na wynikające
z tego ryzyka;
Spółka nie stosuje powyższej zasady.
Komentarz Spółki: Spółka nie posiada w tym zakresie sformalizowanej strategii
biznesowej, przy czym coroczne plany działalności na kolejny rok przedkładane są
przez Zarząd Radzie Nadzorczej, a wyniki finansowe oraz informacje Zarządu o
działalności Spółki, celach i perspektywach rozwoju, oraz dokonywane przez Radę
oceny tychże istotnych założeń i sposobu ich realizacji, w tym wynikających z nich
ryzyk, komentowane są w treści publikowanych komunikatów bieżących lub
okresowych.
1.4.2. przedstawiać wartość wskaźnika równości wynagrodzeń wypłacanych jej
pracownikom, obliczanego jako procentowa różnica pomiędzy średnim miesięcznym
wynagrodzeniem (z uwzględnieniem premii, nagród i innych dodatków) kobiet i
mężczyzn za ostatni rok, oraz przedstawiać informacje o działaniach podjętych w celu
likwidacji ewentualnych nierówności w tym zakresie, wraz z prezentacją ryzyk z tym
związanych oraz horyzontem czasowym, w którym planowane jest doprowadzenie do
równości.
Spółka nie stosuje powyższej zasady.
Komentarz Spółki: Spółka nie przedstawiała dotychczas tego rodzaju danych. Spółka
podkreśla jednocześnie, że jest stroną zakładowego układu zbiorowego pracy
określającego m.in. szczegółowe zasady wynagradzania pracowników, w tym
kategorie zaszeregowania, rodzaje i wysokości dodatków, premii, nagród i innych
świadczeń przysługujących pracownikom w związku z zatrudnieniem.
1.5. Co najmniej raz w roku spółka ujawnia wydatki ponoszone przez nią i jej grupę
na wspieranie kultury, sportu, instytucji charytatywnych, mediów, organizacji
społecznych, związków zawodowych itp. Jeżeli w roku objętym sprawozdaniem spółka
lub jej grupa ponosiły wydatki na tego rodzaju cele, informacja zawiera zestawienie
tych wydatków.
Spółka nie stosuje powyższej zasady.
Komentarz Spółki: Spółka nie posiada polityki regulującej prowadzenie działalności
charytatywnej lub sponsoringowej, ani nie prowadzi działalności sponsoringowej, czy
istotnej działalności charytatywnej lub innej o zbliżonym charakterze, wobec czego
nie podawała tego rodzaju danych. W sytuacji, gdy w przyszłości Spółka zidentyfikuje
tego rodzaj kategorie wydatków, okoliczność ta będzie ujawniana przez Spółkę wraz z
zestawieniem takich wydatków.
1.6. W przypadku spółki należącej do indeksu WIG20, mWIG40 lub sWIG80 raz na
kwartał, a w przypadku pozostałych nie rzadziej niż raz w roku, spółka organizuje
spotkanie dla inwestorów, zapraszając na nie w szczególności akcjonariuszy,
Strona 26