1.4. W celu zapewnienia należytej komunikacji z interesariuszami, w zakresie  
   
   
    przyjętej strategii biznesowej spółka zamieszcza na swojej stronie internetowej  
   
   
    informacje na temat założeń posiadanej strategii, mierzalnych celów, w tym  
   
   
    zwłaszcza celów długoterminowych, planowanych działań oraz postępów w jej  
   
   
    realizacji, określonych za pomocą mierników, finansowych i niefinansowych.  
   
   
    Informacje na temat strategii w obszarze ESG powinny m.in.:  
   
   
    Spółka nie stosuje powyższej zasady.  
   
   
    Komentarz Spółki: Spółka nie posiada sformalizowanej strategii biznesowej, przy  
   
   
    czym coroczne plany działalności na kolejny rok przedkładane są przez Zarząd Radzie  
   
   
    Nadzorczej, a wyniki finansowe oraz informacje Zarządu o działalności Spółki, celach i  
   
   
    perspektywach rozwoju, oraz dokonywane przez Radę oceny tychże istotnych założeń  
   
   
    i sposobu ich realizacji, w tym wynikających z nich ryzyk, komentowane są w treści  
   
   
    publikowanych komunikatów bieżących lub okresowych.  
   
   
    1.4.1. objaśniać, w jaki sposób w procesach decyzyjnych w spółce i podmiotach z jej  
   
   
    grupy uwzględniane są kwestie związane ze zmianą klimatu, wskazując na wynikające  
   
   
    z tego ryzyka;  
   
   
    Spółka nie stosuje powyższej zasady.  
   
   
    Komentarz Spółki: Spółka nie posiada w tym zakresie sformalizowanej strategii  
   
   
    biznesowej, przy czym coroczne plany działalności na kolejny rok przedkładane są  
   
   
    przez Zarząd Radzie Nadzorczej, a wyniki finansowe oraz informacje Zarządu o  
   
   
    działalności Spółki, celach i perspektywach rozwoju, oraz dokonywane przez Radę  
   
   
    oceny tychże istotnych założeń i sposobu ich realizacji, w tym wynikających z nich  
   
   
    ryzyk, komentowane są w treści publikowanych komunikatów bieżących lub  
   
   
    okresowych.  
   
   
    1.4.2. przedstawiać wartość wskaźnika równości wynagrodzeń wypłacanych jej  
   
   
    pracownikom, obliczanego jako procentowa różnica pomiędzy średnim miesięcznym  
   
   
    wynagrodzeniem (z uwzględnieniem premii, nagród i innych dodatków) kobiet i  
   
   
    mężczyzn za ostatni rok, oraz przedstawiać informacje o działaniach podjętych w celu  
   
   
    likwidacji ewentualnych nierówności w tym zakresie, wraz z prezentacją ryzyk z tym  
   
   
    związanych oraz horyzontem czasowym, w którym planowane jest doprowadzenie do  
   
   
    równości.  
   
   
    Spółka nie stosuje powyższej zasady.  
   
   
    Komentarz Spółki: Spółka nie przedstawiała dotychczas tego rodzaju danych. Spółka  
   
   
    podkreśla jednocześnie, że jest stroną zakładowego układu zbiorowego pracy  
   
   
    określającego m.in. szczegółowe zasady wynagradzania pracowników, w tym  
   
   
    kategorie zaszeregowania, rodzaje i wysokości dodatków, premii, nagród i innych  
   
   
    świadczeń przysługujących pracownikom w związku z zatrudnieniem.  
   
   
    1.5. Co najmniej raz w roku spółka ujawnia wydatki ponoszone przez nią i jej grupę  
   
   
    na wspieranie kultury, sportu, instytucji charytatywnych, mediów, organizacji  
   
   
    społecznych, związków zawodowych itp. Jeżeli w roku objętym sprawozdaniem spółka  
   
   
    lub jej grupa ponosiły wydatki na tego rodzaju cele, informacja zawiera zestawienie  
   
   
    tych wydatków.  
   
   
    Spółka nie stosuje powyższej zasady.  
   
   
    Komentarz Spółki: Spółka nie posiada polityki regulującej prowadzenie działalności  
   
   
    charytatywnej lub sponsoringowej, ani nie prowadzi działalności sponsoringowej, czy  
   
   
    istotnej działalności charytatywnej lub innej o zbliżonym charakterze, wobec czego  
   
   
    nie podawała tego rodzaju danych. W sytuacji, gdy w przyszłości Spółka zidentyfikuje  
   
   
    tego rodzaj kategorie wydatków, okoliczność ta będzie ujawniana przez Spółkę wraz z  
   
   
    zestawieniem takich wydatków.  
   
   
    1.6. W przypadku spółki należącej do indeksu WIG20, mWIG40 lub sWIG80 raz na  
   
   
    kwartał, a w przypadku pozostałych nie rzadziej niż raz w roku, spółka organizuje  
   
   
    spotkanie dla inwestorów, zapraszając na nie w szczególności akcjonariuszy,  
   
   
    Strona 26