nowoczesnego wizerunku marki łączącej elegancję z komfortem noszenia i stylem podkreślającym radość życia i możliwość
dokonywania modowych wyborów, blisko swoich potrzeb.
Deni Cler Milano od momentu założenia w 1971 w Mantui we Włoszech (54 lata działania, 34 lata na polskim rynku), ubiera
kobiety świadome własnej kobiecości, wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku, wprowadzając
nową jakość w modzie damskiej. Do dziś pozostaje synonimem elegancji, wyrafinowanego gustu, przy jednoczesnej zgod-
ności z aktualnymi światowymi trendami. Kolekcje sygnowane znakiem Deni Cler Milano szyte są z włoskich tkanin. Mate-
riały wykorzystywane do produkcji ubrań to przede wszystkim wełna, kaszmir i jedwab. Asortyment marki obejmuje głów-
nie: płaszcze, sukienki, żakiety, spodnie, spódnice, bluzki.
• W.KRUK jest najstarszą marką jubilerską w Polsce o 185-letniej tradycji.
o Oferta W.KRUK obejmuje biżuterię ze złota i platyny, w tym w szczególności biżuterię z brylantami i kamieniami
szlachetnymi. W.KRUK tworzy również najwyższej jakości kolekcje wykonane ze srebra oraz innych kruszców.
W.KRUK oferuje wiele autorskich linii biżuterii o unikalnym charakterze. Znacząca część prezentowanych co roku
kolekcji, wykonywana jest w podpoznańskiej Manufakturze marki, która jest jedną z niewielu w Europie wciąż
stosujących tradycyjne techniki wytwórcze.
o W 2019 roku marka W.KRUK jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty swojej sieci salonów biżuterię z nową
kategorią diamentów stworzonych przez człowieka w warunkach laboratoryjnych i oferowanych pod nazwą wła-
sną New Diamond by W.KRUK. Asortyment marki od 2016 dopełnia wybór akcesoriów sygnowanych W.KRUK,
takich jak torby i dodatki skórzane, jedwabne chusty, okulary przeciwsłoneczne oraz perfumy. Od 2017 r.
W.KRUK rozwija sub-markę Picky Pica. Jest to koncept dedykowany młodym, zdecydowanym kobietom, cenią-
cym modowe dodatki.
o W.KRUK posiada w swojej ofercie zegarki najbardziej prestiżowych szwajcarskich marek jak Rolex, Patek Philippe
(W.KRUK S.A. jest ich wyłącznym dystrybutorem w Polsce) oraz renomowanych manufaktur i marek zegarko-
wych jak: Cartier, Chopard, Bulgari, IWC Schaffhausen, Hublot, Jaeger Le Coutre, Panerai, Zenith, Franck Muller,
Omega, Tudor, Grand Seiko Tag Heuer, Longines, Maurice Lacroix, Rado, Frederique Constant, Epos, Certina, Ti-
ssot, Aviator, Atlantic, Garmin, Seiko, Citizen, Orient, G-shock, Herbelin, Balticus, a także marek modowych:
Gucci, Emporio Armani, Michael Kors, Fossil, Timex, Skagen, Armani Exchange, Tommy Hilfiger, Guess, Hugo Boss
i inne. Sprzedawane w salonach W.KRUK zegarki renomowanych marek zajmują silną pozycję na polskim rynku, a
wartość ich sprzedaży systematycznie wzrasta.
o Obok własnych autorskich i klasycznych kolekcji biżuterii, W.KRUK posiada również w portfolio wyroby presti-
żowych manufaktur jubilerskich z całego świata (tzw. external brands). W.KRUK wybiera do swojej oferty marki,
z którymi łączy go długoletni dorobek, renoma oraz biżuteria zaprojektowana i wykonana przez utalentowanych
projektantów oraz mistrzów złotnictwa. Dzięki temu projekty wybitnych jubilerów z całego świata oraz brylan-
towe kolekcje najstarszej polskiej marki jubilerskiej tworzą razem unikatową selekcję najcenniejszej biżuterii. W
wybranych salonach W.KRUK oferuje wyroby marek takich jak: Chopard, Pomellato, BIRKS Bijoux, Nanis, Marco
Bicego, Pasquale Bruni, Hulchi Belluni oraz Recarlo.
Oba segmenty są istotne dla Grupy Kapitałowej – w 2024 roku segment odzieżowy (na który składają się marki Vistula, Bytom, Wól-
czanka, Deni Cler Milano) odpowiadał za 44% skonsolidowanych przychodów a segment jubilerski (reprezentowany przez markę
W.KRUK) odpowiadał za 56% skonsolidowanych przychodów. Powyższe segmenty operacyjne zostały określone na potrzeby spra-
wozdania finansowego zgodnie z MSSF8 Segmenty operacyjne. Pomiędzy segmentami nie występują istotne wyłączenia konsolida-
cyjne ani takie, które wynikałyby z innych niż powyższe segmentów operacyjnych. Łączne przychody Grupy Kapitałowej za 2024 rok
wyniosły 1 375,0 mln PLN. Szczegółowy podział całkowitych przychodów według znaczących sektorów znajduje się w Skonsolido-
wanym sprawozdaniu finansowym Grupy Kapitałowej VRG S.A. Jednocześnie, Grupa Kapitałowa VRG S.A. nie notowała przycho-
dów związanych z:
• sektorem paliw kopalnych (węglem, ropą naftową i gazem) (tj. nie osiąga przychodów z działalności związanej z poszu-
kiwaniem, górnictwem, wydobyciem, produkcją, przetwarzaniem, magazynowaniem, rafinacją lub dystrybucją, w tym
transportem i magazynowaniem paliw kopalnych zdefiniowanych w art. 2 pkt 62 rozporządzenia Parlamentu Europej-
skiego i Rady (UE) 2018/1999)) oraz handlem tymi paliwami, uwzględniając dezagregację przychodów pochodzących
z węgla, ropy naftowej i gazu, a także przychodów pochodzących ze zgodnej z systematyką działalności gospodarczej
związanej z gazem ziemnym zgodnie z wymogami art. 8 ust. 7 lit. a) rozporządzenia delegowanego Komisji (UE)
2021/2178;
• produkcją chemikaliów, tj. jej działalność jest objęta działem 20.2 w załączniku I do rozporządzenia (WE) nr
1893/2006;
• kontrowersyjnymi rodzajami broni (minami przeciwpiechotnymi, amunicją kasetową, bronią chemiczną i bronią biolo-
giczną); lub
• uprawą i produkcją tytoniu.