nr13/1834/2021 z dnia 29 marca 2021 roku, za wyjątkiem omówionych poniżej trwałych odstępstw od
postanowień tego zbioru dotyczących 28 zasad tj. zasady: 1.1., 1.2., 1.3.1., 1.3.2., 1.4., 1.4.1., 1.4.2., 1.5., 1.6.,
2.1., 2.2., 2.7., 2.11.5., 2.11.6., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5., 3.6., 3.7., 4.1., 4.3., 4.4., 4.8., 4.9.1., 6.2., 6.3., 6.4.:
1. Polityka informacyjna i komunikacja z inwestorami
1.1. Spółka prowadzi sprawną komunikacj z uczestnikami rynku kapitałowego, rzetelnie
informując o sprawach jej dotyczących. W tym celu spółka wykorzystuje różnorodne narzdzia i
formy porozumiewania si, w tym przede wszystkim korporacyjną stron internetową, na której
zamieszcza wszelkie informacje istotne dla inwestorów.
Zasada nie jest stosowana. Komentarz spółki : W ocenie Zarządu Spółka prowadzi sprawną komunikację
z uczestnikami rynku kapitałowego, rzetelnie informując o sprawach jej dotyczących. Spółka nie stosuje
przedmiotowej zasady w pełnym zakresie ponieważ na jej stronie internetowej nie są publikowane m.in.
zapisy spotkań z inwestorami.
1.2. Spółka umożliwia zapoznanie si z osiągnitymi przez nią wynikami finansowymi
zawartymi w raporcie okresowym w możliwie najkrótszym czasie po zakończeniu okresu
sprawozdawczego, a jeżeli z uzasadnionych powodów nie jest to możliwe, jak najszybciej publikuje
co najmniej wstpne szacunkowe wyniki finansowe.
Zasada nie jest stosowana. Komentarz spółki : Spółka publikuje wyniki w terminach wynikających z
obowiązujących przepisów.
1.3. W swojej strategii biznesowej spółka uwzgldnia również tematyk ESG, w szczególności
obejmującą:
1.3.1. zagadnienia środowiskowe, zawierające mierniki i ryzyka związane ze zmianami klimatu
i zagadnienia zrównoważonego rozwoju;
Zasada nie jest stosowana. Komentarz spółki : Ze względu na charakter podstawowej działalności
Spółki (w szczególności brak emisji pyłów i zanieczyszczeń do atmosfery, brak emisji ścieków, brak
wytwarzania i składowania substancji szkodliwych) oraz jej skalę, potencjalny wpływ działalności
Spółki na zagadnienia środowiskowe, w tym zmiany klimatu jest marginalny. Również mierniki i
ryzyka związane ze zmianami klimatu nie mają istotnego wpływu na działalność Spółki. Spółka
prowadzi działalność typowo biurową i zgodnie z obowiązującymi standardami przykłada wagę do
minimalizacji odpadów ich właściwej segregacji oraz optymalizacji zużycia energii elektrycznej oraz
wody. Spółka mając powyższe na względzie a w szczególności skalę i charakter prowadzonej
działalności nie opracowała więc strategii uwzględniającej tematykę ESG.
1.3.2. sprawy społeczne i pracownicze, dotyczące m.in. podejmowanych i planowanych działań
mających na celu zapewnienie równouprawnienia płci, należytych warunków pracy,
poszanowania praw pracowników, dialogu ze społecznościami lokalnymi, relacji z klientami.
Zasada nie jest stosowana. Komentarz spółki : Zagadnienia z obszaru ESG, w tym dotyczące spraw
społecznych i pracowniczych nie były dotychczas formalnie włączone do strategii biznesowej Spółki.
Spółka uznaje natomiast sprawy społeczne i pracownicze, dialog ze społecznościami lokalnymi oraz
relacje z klientami za istotne w działalności Spółki.
1.4. W celu zapewnienia należytej komunikacji z interesariuszami, w zakresie przyjtej strategii
biznesowej spółka zamieszcza na swojej stronie internetowej informacje na temat założeń
posiadanej strategii, mierzalnych celów, w tym zwłaszcza celów długoterminowych, planowanych
działań oraz postpów w jej realizacji, określonych za pomocą mierników, finansowych i
niefinansowych. Informacje na temat strategii w obszarze ESG powinny m.in.: