40 | S t r o n a
INTERSPORT w oparciu o wiedzę ekspercką, badania konsumenckie i obserwacje
globalnych trendów sportowych.
Oferta została uzupełniona o marki specjalistyczne, takie jak: TYR, SILVINI, MEINDL,
ATOMIC, TREZETA, CAMELBAK, CAMPAGNOLO, ICEPEAK, SALOMON, PROTEST,
DALBELLO, 2XU, KILTEC, NORDICA, ROXY, MIZUNO, HEAD, QUKSILVER, VOLKL,
OSPREY, X-BIONIC, X-SOCKS, KEEN i inne, umożliwiając klientom dostęp do segmentów
premium, outdoor, lifestyle oraz technicznych.
W minionym roku Spółka kładła szczególny nacisk na rozwój kluczowych kategorii, do
których należały m.in.:
• Piłka nożna, bieganie, fitness, pływanie – wzbogacone o szeroką ofertę
najnowszych rozwiązań technologicznych,
• Sportstyle – dynamicznie rozwijająca się linia łącząca sport i codzienną modę,
• Turystyka i outdoor – wspierana przez marki własne i specjalistyczne,
• Rowery, rolki, sporty zimowe – dostępne sezonowo z odpowiednio rozwiniętą bazą
sprzętową i akcesoryjną.
Dzięki synergii działań zakupowych i marketingowych Spółka oferowała klientom spójne
i sezonowo aktualizowane kolekcje we wszystkich kanałach dystrybucji. Rozwój oferty
postępował równolegle w kanałach offline i online, zgodnie z modelem
omnichannelowym, pozwalającym klientom na wybór preferowanej formy zakupu –
w tym poprzez usługi typu „buy online, pick up in store”.
Warto podkreślić, że Spółka reagowała na rosnące zainteresowanie produktami
zgodnymi z ideą zrównoważonego rozwoju. Część asortymentu została wzbogacona
o produkty z materiałów ekologicznych, certyfikowanych oraz technologicznie
wspierających dłuższą trwałość i niższy wpływ na środowisko.
W ujęciu strategicznym, INTERSPORT Polska koncentruje się na dalszym wzmacnianiu
oferty w segmentach o wysokim potencjale wzrostu – takich jak bieganie, outdoor, sporty
drużynowe oraz segment rodzinny – przy jednoczesnym podnoszeniu jakości ekspozycji
i rekomendacji produktowych zarówno w salonach, jak i w e-commerce. W ramach
strategii personalizacji doświadczenia zakupowego kontynuowano rozwój algorytmów
rekomendacyjnych w sklepie internetowym oraz udoskonalano prezentację oferty
w salonach w oparciu o dane zakupowe i analizy zachowań konsumenckich.
7.2 Dostawcy i źródła zaopatrzenia
W roku obrotowym 2024/2025 INTERSPORT Polska S.A. utrzymywała stabilne relacje
z szerokim gronem dostawców krajowych i międzynarodowych, realizując politykę
zakupową opartą na efektywności, elastyczności oraz optymalizacji kosztowej.
W strukturze zakupów dominującą pozycję zajmowali renomowani partnerzy branżowi,
tacy jak: NIKE Retail B.V., Adidas Poland Sp. z o.o., IIC INTERSPORT International