Newsletter

Hisense na drugim miejscu na świecie pod względem dostaw telewizorów już trzeci kwartał z rzędu

25.08.2023, 08:46aktualizacja: 25.08.2023, 08:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 24 sierpnia 2023 r. /PRNewswire/ -- Spółka Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych, znalazła się na drugim miejscu pod względem liczby dostaw telewizorów na świecie w drugim kwartale 2023 r., co potwierdzają dane czołowego instytutu badań rynkowych Omdia.

Jest to trzeci kwartał obrotowy z rzędu, w którym firma Hisense zajęła drugie miejsce w raporcie Omdia, zawierającym dane na temat udziału największych producentów telewizorów na świecie w ogólnym wolumenie dostaw. Marka Hisense utrzymywała tę pozycję przez cały rok 2022 i pierwszą połowę roku 2023.

W II kw. 2023 r., Hisense osiągnęła udział w globalnych dostawach na poziomie 13,7%, przy czym liczba dostaw wzrosła o 19,3% rok do roku. Ten wzrost przekracza średnie wartości rynkowe, które plasują się na poziomie zaledwie 5,3% rok do roku. Hisense uznano również za markę z największym wzrostem udziału w rynku, który powiększył się o 1,6 punktu procentowego.

Za tym imponującym sukcesem Hisense stoi niestrudzone zaangażowanie w dostarczanie użytkownikom innowacyjnych produktów, co odzwierciedla oferta flagowych modeli telewizorów, ULED X i U8. Hisense jest stroną kilku umów obejmujących sponsoring sportowy, występując jako sponsor klubu Paris Saint Germain F.C., Ligi Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA. Budowa solidnych relacji z konsumentami i partnerami dzięki strategii marketingu sportowego i wspólnemu zamiłowaniu do sportu znajduje się w centrum uwagi Hisense od samego początku obecności marki na rynku międzynarodowym.

Celem Hisense jest dostarczenie klientom niezwykłych doświadczeń dzięki innowacyjnym i przyjaznym dla środowiska telewizorom, co odzwierciedla dążenie tej marki do zapewnienia milionom rodzin wysokiej jakości życia i zdrowia. Firma planuje zrobić kolejny krok ku realizacji tego celu podczas nadchodzących targów IFA 2023 w Berlinie, gdzie wystawione zostaną jej najnowocześniejsze innowacje i produkty, przedstawiające przyszłość domowego życia. Stoisko Hisense będzie znajdowało się w Hali 23a w Messe Berlin i otwarte będzie w godzinach od 10:00 do 16:00, w dniach 1-5 września 2023.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2193534/image_5027250_39017380.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.08.2023, 08:46
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ