Newsletter

Nauka i technologie

Hisense i FIFA uruchamiają program ochrony środowiska z myślą o dzieciach z RPA

01.09.2022, 16:35aktualizacja: 01.09.2022, 16:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 1 września 2022 r. /PRNewswire/ -- Poprzez program Football for Schools koncern Hisense łączy siły z FIFA, aby pomóc w zwiększeniu świadomości ekologicznej wśród dzieci w RPA.

Football for Schools, międzynarodowy program mający na celu przybliżenie dzieciom piłki nożnej poprzez włączenie jej do edukacji, został zainaugurowany w RPA w dniu 24 sierpnia br. podczas imprezy w Johannesburgu.

W ostatnich latach zmiany klimatyczne wpłynęły na Republikę Południowej Afryki, co odbiło się na życiu ludzi i spowodowało utratę wielu boisk piłkarskich. W odpowiedzi FIFA nawiązała współpracę z Hisense podczas premiery w RPA, mając nadzieję na zapewnienie dzieciom radości z gry w piłkę nożną, jednocześnie wspierając budowanie bardziej ekologicznej i przyjaznej dla środowiska przyszłości dla następnych pokoleń.

Firma Hisense zorganizowała warsztaty edukacyjne, które obejmowały interaktywną sesję z udziałem dzieci, trenerów i ambasadorów FIFA. Ta niestandardowa impreza dostarczyła dzieciom więcej praktycznej wiedzy ekologicznej i wskazówek poprzez wciągające gry. W ramach tury pytań i odpowiedzi w rozrywkowej formule firma podzieliła się wskazówkami dotyczącymi ratowania znikających boisk, aby zwiększyć świadomość dzieci w zakresie ochrony środowiska i zainspirować je do ratowania kolejnych. Wydarzenie zakończyło się stworzeniem przez uczestników, w tym dzieci i legendę FIFA Yaya Touré, ekologicznego obrazu „Moje wymarzone boisko”.

Hisense ofiarowała również zaawansowane technologicznie urządzenia, aby zapewnić przyjemniejsze doświadczenia edukacyjne, takie jak przyjazny dla oczu tablet Hisense, 100-calowy telewizor laserowy Hisense oraz interaktywne tablice cyfrowe.

Portia Modise, Legenda FIFA, uczestniczył w projekcie „Piłka nożna dla szkół”.

„Podnoszenie świadomości, szczególnie wśród dzieci, jest kluczową sprawą w rozwiązywaniu problemów związanych ze zmianami klimatycznymi i środowiskiem naturalnym w przyszłości – powiedziała Fatimata Sidibe, dyrektor Football for Schools. – Inicjatywa w RPA, która łączy zabawę z edukacją, jest wyraźnym przykładem na to, że piłka nożna może odegrać rolę w poprawie sytuacji społeczeństwa i upodmiotowienia dzieci”.

„Koncern Hisense jest wierny koncepcji tworzenia bardziej zrównoważonego i lepszego środowiska życia dla wszystkich poprzez podejmowane przez nas inicjatywy i technologie – powiedział Wei Liu, dyrektor generalny Hisense w RPA i wiceprezes Hisense na Bliskim Wschodzie i w Afryce. – Dzięki tej współpracy z FIFA i Hisense udało nam się podnieść ogólnoświatową świadomość ekologiczną i podkreślić wpływ zmian klimatycznych na codzienne życie poprzez ciekawe zajęcia, które angażują dzieci i tworzą bardziej ekologiczną przyszłość”.

Przez lata Hisense intensywnie koncentrowała się na koncepcjach zrównoważonego rozwoju ESG, dążąc do budowania lepszego świata. Dzięki współpracy z FIFA firma jeszcze bardziej przyczynia się do poprawy samopoczucia dzieci i zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.

Uruchomiony w 2019 roku program Football for Schools (F4S) to ambitny projekt, którego celem jest przyczynienie się do edukacji, rozwoju i wzmocnienia pozycji dzieci na całym świecie. Jego założeniem jest uczynienie piłki nożnej bardziej dostępną dla chłopców i dziewcząt na całym świecie poprzez włączenie zajęć piłkarskich do systemu edukacji we współpracy z odpowiednimi władzami.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1887974/image_1.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1887975/image_2.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1887976/image_3.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.09.2022, 16:35
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ