Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przez cały miniony weekend (27 - 28 września) na placu Defilad ustawiały się kolejki mieszkańców stolicy z torbami pełnymi odzieży. Chętni do obdarowania najuboższych warszawiaków przychodzili do specjalnie zbudowanego stanowiska FACTORY od godz. 10:00 do 20:00 zarówno w sobotę, jak i w niedzielę.
Stylowy Recykling to charytatywna akcja FACTORY, organizowana od dwóch lat w czterech miastach Polski: we Wrocławiu, w Poznaniu, Krakowie i właśnie w Warszawie. W tym roku warszawiacy zebrali prawie 5,5 tony ubrań. To ponad pięć razy więcej niż w poprzednim roku. W Stylowy Recyklingu pod Pałacem Kultury wzięło udział ok. 1 tysiąca osób. FACTORY rozdało kupony na zakupy, wartości 26 tysięcy złotych.
"W drugim roku Stylowego Recyklingu obserwujemy, jak ta charytatywna akcja zyskuje na popularności w każdym z miast. Nasi darczyńcy to osoby niemal w każdym wieku, o różnej zasobności portfela, gotowi pomagać najuboższym. FACTORY nagradza ich za to symbolicznymi kuponami na zakupy" - mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager z firmy NEINVER, właściciela marki FACTORY.
Za każde 2 kilogramy ubrań, mieszkańcy Warszawy otrzymywali symboliczny kupon wartości 10 zł na zakupy w centrach outlet FACTORY w Warszawie - Ursus i Annopol.
Podobne akcje wiosną tego roku odbyły się w Krakowie, we Wrocławiu i w Poznaniu. Tam 12 tysięcy osób przekazało potrzebującym łącznie 22 tony ubrań.
W tym roku, w Stylowym Recyklingu w czterech polskich miastach wzięło udział ok. 13 tysięcy osób, które przekazały potrzebującym łącznie 27,5 tony ubrań. Mieszkańcy Krakowa, Wrocławia, Poznania i Warszawy zyskali kupony na zakupy w centrach outlet FACTORY, wartości 137 tysięcy złotych.
Materiał na zlecenie: Mindset Communication Support Spółka Cywilna
KONTAKT:
Michał Wrzosek
e-mail: m.wrzosek@mindsetcs.pl
tel. kom. +48 604 790 638
-
Łukasz Kurpiewski
e-mail: l.kurpiewski@mindsetcs.pl
tel. kom. +48 607 081 637
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.09.2014, 16:01 |
Źródło informacji | Neinver Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Finał loterii Kaufland Card - zwycięzcy odebrali samochody Škoda Octavia Combi
Ponad 800 000 osób wzięło udział w loterii Kaufland Card zorganizowanej z okazji rocznicy uruchomienia tego programu lojalnościowego. Do wygrania było łącznie ponad 6000 kart i e-kart podarunkowych na zakupy w sklepach Kaufland, CCC i HalfPrice, 150 kart paliwowych do wykorzystania na stacjach Orlen oraz nagrody główne - trzy samochody Škoda Octavia Combi. Uroczyste przekazanie aut odbyło się 6 maja we Wrocławiu. Odebrali je zwycięzcy, którzy w czasie trwania loterii zrobili zakupy w marketach Kaufland, zachowali przyznany los-zdrapkę i wzięli udział w losowaniu. Akcja skierowana była do użytkowników Kaufland Card i miała uczcić sukces programu, który w trakcie pierwszego roku swojego istnienia zgromadził aż 3,6 mln użytkowników.- 31.05.2024, 15:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Kaufland
-
Image
KuCard uruchamia nowy program bonusowy typu cashback: zwroty gotówki w ramach wszystkich zakupów
- 31.05.2024, 14:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire