Newsletter

Wprowadzenie produktów Fenty Skin do globalnej sieci sprzedaży detalicznej

29.12.2020, 14:05aktualizacja: 29.12.2020, 14:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Chcę mieć pewność, że wszyscy mają dostęp do unikalnych produktów do pielęgnacji skóry i upiększania. Dzięki wprowadzeniu produktów Fenty Skin do ogólnoświatowej oferty sieci Sephora oraz Boots and Harvey Nichols klienci ze wszystkich zakątków świata będą mogli kupić produkty z gamy Fenty Skin i Fenty Beauty w jednym miejscu” - Rihanna.

SAN FRANCISCO, 28 grudnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Fenty Skin - debiutująca na rynku marka produktów do pielęgnacji skóry sygnowanych przez Rihannę będzie dostępna w wyselekcjonowanych salonach sieci Sephora i Boots and Harvey Nichols od 26 grudnia 2020 r. Rihanna stworzyła linię produktów Fenty Skin na początku tego roku we współpracy z Kendo Brands, firmą tworzącą produkty do makijażu należącą do LVMH, a misją, jaka przyświecała tej współpracy, było opracowanie prostych rozwiązań pielęgnacyjnych i makijażowych dla wszystkich typów i odcieni skóry. Dzięki tej współpracy produkty z linii Fenty Skin będą łatwiej dostępne dla szerokiej rzeszy klientów w 30 państwach świata.

Interaktywna notatka prasowa przeznaczona do publikacji w różnego rodzaju mediach dostępna jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/8833951-rihanna-fenty-skin-global-retail-launch/

Fenty Skin to gama produktów należących do nowej kultury pielęgnacji skóry zapewniających wszystkim klientom możliwość prostego i skutecznego oczyszczania skóry. Każdy wielozadaniowy produkt charakteryzuje się prostotą używania, w każdym opakowaniu znajduje się również produkt bonusowy. Wszystkie opracowano tak, aby uzupełniały produkty do makijażu z linii Fenty Beauty oraz przetestowano pod kątem potrzeb wszystkich rodzajów i odcieni skóry, dzięki czemu produkty z obu linii doskonale się uzupełniają. Wprowadzenie produktów Fenty Skin do sprzedaży detalicznej da kupującym możliwość nabycia produktów linii Fenty Skin i Fenty Beauty w jednym miejscu.

Korzystając z inspiracji zaczerpniętej z globalnych doświadczeń lifestylowych Rihanna opracowała produkty w oparciu o składniki pochodzące z różnych stron świata i połączyła je z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie pielęgnacji skóry o klinicznie potwierdzonej skuteczności, takimi jak kwas hialuronowy i niacynamid. Podczas tworzenia produktów nacisk położono na opracowanie wegańskich, nietestowanych na zwierzętach, bezglutenowych i ekologicznych receptur produktów do oczyszczania skóry: krem nawilżający na dzień z filtrem przeciwsłonecznym opracowano z zachowaniem dbałości o unikanie nadmiernej eksploatacji złóż koralowych, a opakowaniu powstało z tworzyw podlegających recyklingowych, zadbano również o możliwość ponownego napełniania opakowań. Ponadto Rihanna zadbała również o to, aby produkty charakteryzowały się delikatną, unikalną teksturą oraz otulającym, przyjemnym zapachem czystości. Sygnowane przez Rihannę produkty z linii Fenty Skin, to produkty do codziennej pielęgnacji skóry umożliwiające uzyskanie świetlistej, zdrowo wyglądającej skóry zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy.

Do linii produktów Fenty Skin należą:

  • Total Cleans'r Remove-It-All Cleanser - kompleksowe mleczko oczyszczające (25 USD), produkt do usuwania makijażu i oczyszczania skóry w formie gęstej pianki umożliwiający usunięcie kurzu, tłuszczu i makijażu bez przesuszania skóry;
  • Fat Water Pore-Refining Toner Serum - serum tonizujące i odblokowujące pory (28 USD), przełomowy produkt stanowiący połączenie tonera i serum do oczyszczania porów, rozjaśnienia przebarwień, wygładzenia skóry i zapobiegania jej świeceniu się - a to wszystko bez podrażniania skóry;
  • Hydra Vizor Invisible Moisturizer Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen - krem nawilżający o szerokim spektrum działania z filtrem SPF 30 (35 USD, ponowne napełnienie opakowania 30 USD), produkt nawilżający i zapewniający ochronę przed promieniowaniem UV w jednym o lekkiej konsystencji, niezawierający tłuszczu, niewidoczny na wszystkich odcieniach skóry o delikatnie różowym zabarwieniu. Zapobiega odwodnieniu skóry, likwiduje przebarwienia i cienie pod oczami, doskonale nadaje się pod makijaż - nie złuszcza się i nie świeci. Opakowanie można napełnić ponownie;
  • Instant Reset Overnight Recovery Gel-Cream - Regenerujący krem w żelu na noc (40 USD; ponowne napełnienie 36 USD), bogaty krem w żelu dający natychmiastowe uczucie nawilżenia, redukujący widoczność drobnych zmarszczek sprawiający, że rano skóra wygląda na rozświetloną i odświeżoną. Zaledwie po tygodniu stosowania pory i przebarwienia znikają. Opakowanie można napełnić ponownie;
  • Fenty Skin Start'r Set - Zestaw startowy (40 USD), zestaw 3 produktów zawierający mleczko oczyszczające, serum i krem na dzień w opakowaniach podróżnych.

Źródło: Kendo

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.12.2020, 14:05
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii