Newsletter

Nauka i technologie

Mobile World Congress 2022: Oral-B® prezentuje nową technologię pielęgnacji jamy ustnej z przełomowym urządzeniem zintegrowanym ze sztuczną inteligencją

28.02.2022, 17:29aktualizacja: 28.02.2022, 17:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Oral-B
Business Wire/Oral-B

BARCELONA, Hiszpania--(BUSINESS WIRE)— Przy obecności sztucznej inteligencji w prawie każdym aspekcie życia nie dziwi fakt, że również zabiegi związane ze zdrowiem jamy ustnej zostały unowocześnione. Dzisiaj na Mobile World Congress w Barcelonie, Oral-B®, marka nr 1 na świecie wśród rekomendowanych przez dentystów i lider w dziedzinie oscylacyjno-rotacyjnych elektrycznych szczoteczek do zębów prezentuje swoją najnowszą innowację technologiczną: Oral-B iO™ 10 z iOSense™.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220227005001/en/

Nowy iO10 z iOSense, najnowszy produkt z rewolucyjnej serii iO, ma na celu zrewolucjonizować sposób, w jaki myjemy zęby, dzięki niespotykanym dotąd, spersonalizowanym rozwiązaniom.

Do zestawu dołączone jest inteligentne urządzenie o nazwie iOSense, które oferuje wskazówki w czasie rzeczywistym, wspomagane przez sztuczną inteligencję oraz spersonalizowane szczotkowanie, gwarantujące zdrowsze dziąsła i zęby.

Benjamin Binot, starszy wiceprezes P&G Europe Oral Care mówi:

„Ta innowacja reprezentuje zupełnie nową erę szczotkowania zębów. Urządzenie jest czymś więcej niż tylko elektryczną szczoteczką do zębów – to synteza przełomowej technologii, atrakcyjnego wzornictwa i niesamowitej wydajności. iO 10 z iOSense stanowi nasze najnowsze zobowiązanie do budowania ekosystemu cyfrowego zdrowia, który jest liderem dzięki zaawansowanym technologiom, dostępnym rozwiązaniom i jeszcze bardziej skutecznym narzędziom edukacyjnym, poprawiającym pielęgnację jamy ustnej i zdrowie nas wszystkich”.

„Z przeprowadzonych badań klinicznych wynika, że Oral-B® iO zapewnia dokładniejsze czyszczenie zębów i dziąseł w porównaniu z manualną szczoteczką do zębów, jednak teraz dzięki iOSense, spersonalizowane szczotkowanie zrewolucjonizuje całe nasze podejście do zdrowia jamy ustnej” – mówi Maike Siemons, kierownik europejskiego działu badań i rozwoju Oral Care.

Sztuczna inteligencja:

NOWE urządzenie iOSense jest wspomagane przez sztuczną inteligencję, która intuicyjnie nadzoruje szczotkowanie i zapewnia unikalne oraz indywidualne rozwiązania. Urządzenie wskazuje…

  • Kiedy szczotkować: iOSense posiada minutnik do optymalizacji czasu szczotkowania oraz zegar Wi-Fi.
  • Gdzie szczotkować: intuicyjne oświetlenie iOSense zapewnia dostęp do każdego miejsca.
  • Jak szczotkować: aplikacja Oral-B® śledzi cele i dostarcza indywidualnych informacji zwrotnych po każdym szczotkowaniu.

iOSense jest również ładowarką magnetyczną, która ładuje szczoteczkę w około 3 godziny. Dla użytkowników, którzy są w ciągłym ruchu, dołączono etui podróżne z ładowarką Power2Go, co oznacza, że można ją ładować w wolnej chwili.

Inteligentne działanie:

Rewolucyjna technologia mikrowibracji Oral-B® iO usuwa 100% więcej płytki nazębnej niż szczoteczka manualna, zapewniając profesjonalną czystość w warunkach domowych, przyczyniając się do poprawy zdrowia jamy ustnej i ogólnego dobrostanu organizmu. Niemniej jednak, nie chodzi tylko o to, co iO potrafi zrobić, ale również o to, jak dzięki tej technologii czują się jej użytkownicy. Korzystanie z iO10 to prawdziwie sensoryczne doświadczenie, które zmieni czynność szczotkowania zębów z konieczności w przyjemność.

Przeprowadzone badania kliniczne wykazały, że Oral-B® iO zapewnia dokładniejsze czyszczenie zębów i dziąseł, pozwalając łatwo i skutecznie dbać o zdrowie jamy ustnej. W porównaniu z manualnymi szczoteczkami do zębów użytkownicy Oral-B iO odnotowali:

  • sześciokrotnie skuteczniejsze usuwanie płytki nazębnej wzdłuż linii dziąseł,
  • 100% zdrowsze dziąsła w ciągu jednego tygodnia,
  • bielsze zęby w ciągu jednego tygodnia dzięki rewolucyjnej technologii iO™.

W sześciomiesięcznym badaniu klinicznym:

  • 96% pacjentów stosujących Oral-B® iO zyskało zdrowe dziąsła, co oznacza, że przy dłuższym stosowaniu iO wyniki są lepsze.
  • Korzystając z Oral-B® iO, użytkownicy mają 14,5x większe szanse na wyleczenie chorób dziąseł w porównaniu do standardowej szczoteczki manualnej.
  • Oral-B® iO usuwa o 62% więcej płytki nazębnej niż Sonicare DiamondClean SMART wzdłuż linii dziąseł i o 26% więcej płytki nazębnej w trudno dostępnych miejscach.

Konstrukcja Oral-B® iO 10:

  • Szczoteczki dostępne w dwóch nowych, inspirowanych galaktyką wzorach: kosmiczna czerń i biel gwiezdnego pyłu.
  • Interaktywny kolorowy wyświetlacz umożliwia wygodną nawigację po funkcjach, w tym powitania, ustawienia języka i wybór trybów czyszczenia: delikatnego, głębokiego czyszczenia i wybielania.
  • Inteligentny czujnik nacisku prowadzi użytkowników do zastosowania optymalnego nacisku podczas czyszczenia. Czujnik ostrzega przed nadmiernym dociskaniem czerwonym światłem i sygnalizuje zielonym kolorem, kiedy użytkownik stosuje optymalną siłę, maksymalizując skuteczność kultowej okrągłej główki szczoteczki Oral-B® iO inspirowanej narzędziami dentystycznymi.
  • Aplikacja Oral-B® udostępnia spersonalizowane informacje zwrotne po każdej sesji szczotkowania. Umożliwia łatwą nawigację po funkcjach urządzenia i pozwala na proste ustawienie systemu szczotkowania. Pozwala również na dostosowanie szczotkowania do własnych potrzeb poprzez ustawienie osobistych celów, które odpowiadają indywidualnym potrzebom.
  • Aplikacja Oral-B® oferuje również grafikę 3D, a technologia sztucznej inteligencji rozpoznaje wszystkie obszary w jamie ustnej, prowadząc użytkownika do 100% ukończenia szczotkowania.
  • Zegar sterujący zapewnia osobiste wskazówki dla użytkowników, umożliwiające im osiągnięcie najlepszej jak dotąd czystości. Śledzi on czas trwania każdej sesji szczotkowania, więc użytkownicy wiedzą, kiedy myli zęby przez zalecane przez dentystów dwie minuty. Uśmiechnięte ikonki na wyświetlaczu informują, czy osiągnięto cel.

Demokratyzacja Oral-B® iO: przedstawiamy Oral-B iO4 oraz iO5

Na MWC 2022 Oral-B® zaprezentuje również iO™ Serie 4 i 5, przystępne cenowo alternatywy, które również posiadają innowacyjną technologię iO™, co oznacza, że doskonałe szczotkowanie zębów jest dostępne dla wszystkich, niezależnie od budżetu.

  • Dostępne w wielu nowych kolorach: całkowicie biały, matowy czarny, różowy oraz lawendowy.
  • Zasilane przez sztuczną inteligencję.
  • Wyposażone są w intuicyjny, inteligentny czujnik nacisku, który na bieżąco informuje o postępach.
  • Inspirowana stomatologią, okrągła główka szczoteczki o wyjątkowych mikrowibrujących włóknach.
  • Wyposażone w inteligentne tryby, dzięki którym można spersonalizować sposób czyszczenia.

Zdrowe nawyki z korzyścią dla ludzi i planety

W tym roku na MWC 2022 Oral-B zaprezentuje swoje zaangażowanie w kształtowanie najdrobniejszych codziennych nawyków, takich jak używanie elektrycznej szczoteczki do zębów, w celu stworzenia pozytywnego wpływu na zdrowie organizmu, całej rodziny i planety. Pozytywne nawyki środowiskowe przekładają się na świat, w którym każdy szanuje naszą planetę i jej zasoby naturalne poprzez:

  • Zakręcanie kranu podczas mycia zębów.
  • Przetwarzanie opakowań i produktów.
  • Odłączanie ładowarki szczoteczki do zębów, gdy nie jest używana.

-KONIEC-

Oral-B

Oral-B® stworzono po to, aby pomagać użytkownikom profesjonalnie szczotkować zęby. Oral-B® został założony w 1950 roku przez periodontologa z Kalifornii, który wynalazł innowacyjną szczoteczkę do zębów, aby pomóc swoim pacjentom w osiągnięciu zdrowszych zębów i dziąseł w domowych warunkach. Marka Oral-B® pozostaje wierna swojej misji i jest dziś światowym liderem na wartym ponad 5 miliardów dolarów rynku szczoteczek do zębów. Marka, która należy do Procter & Gamble, marka produkuje elektryczne szczoteczki i pasty do zębów dla dorosłych i dzieci, irygatory jamy ustnej oraz produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych.

Procter & Gamble

P&G oferuje konsumentom na całym świecie bogaty portfel zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, w tym m.in.: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie http://www.pg.com.

Więcej informacji: www.oralb.com

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20220227005001/en/

Źródło: Oral-B

KONTAKT:

Kontakt z działem PR:

Esten Peirce

e-mail: Esten.peirce@pgone.co.uk

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2022, 17:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ