Newsletter

Rimini Street ogłasza rozszerzenie i ogólną dostępność usług Rimini Manage™ dla produktów SAP obsługiwanych w chmurze

28.07.2023, 15:08aktualizacja: 28.07.2023, 15:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Rimini Street, Inc.
Business Wire/Rimini Street, Inc.
Firma świadczy już usługi o krytycznym znaczeniu dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, umożliwiając klientom obsługę i zarządzanie produktami pakietu SAP Business Suite, S/4HANA i produktami w chmurze, w tym SuccessFactors, Ariba i Concur.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce i AWS, ogłosił dzisiaj rozszerzenie usług Rimini Manage™ dla produktów SAP w celu objęcia nimi również aplikacji SAP obsługiwanych w chmurze.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230726583871/pl/.

Rozszerzenie usług zarządzanych w zakresie produktów SAP o kolejne aplikacje

Dzięki rozszerzeniu zakresu usług organizacje korzystające z oprogramowania SAP w chmurze zyskują możliwość osiągnięcia zwiększonej wydajności i przewidywalności oraz większych korzyści biznesowych, jakie Rimini Street zapewnia już klientom korzystającym z produktów SAP na licencji bezterminowej.

Usługi Rimini Manage dla oprogramowania SAP mogą być świadczone w zakresie jednostkowych aplikacji SAP w chmurze lub w połączeniu z usługami świadczonymi w zakresie innego oprogramowania dla firm, w tym pakietu SAP Business Suite (ECC 6.0) oraz S/4HANA.

Usługi Rimini Manage dla oprogramowania SAP zapewniają obsługę produktów SAP w chmurze i zarządzanie nimi, w tym takich produktów jak:

  • S/4HANA Cloud (w wersji publicznej i prywatnej);
  • Commerce Cloud (dawniej Hybris);
  • Integrated Business Planning (IBP);
  • Analytics Cloud;
  • SuccessFactors;
  • Fieldglass;
  • Concur;
  • Ariba.

Wśród korzyści płynących z zastosowania usług Rimini Manage dla oprogramowania SAP warto wymienić następujące:

  • wyższa wydajność,
  • mniej zaległych nierozpatrzonych zgłoszeń,
  • poprawa wydajności użytkowników dzięki sprawniejszej pracy systemu,
  • ograniczenie powtarzalności problemów dzięki analizie przyczyn pierwotnych i wdrażaniu rozwiązań,
  • szybki czas reakcji, spójność komunikacji i szybszy czas rozwiązania problemu, dzięki wiodącym w branży umowom o gwarantowanym poziomie usług Rimini Street,
  • wykorzystanie talentów i wiedzy fachowej Rimini Street w zakresie oprogramowania SAP przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku na całym świecie,
  • lepsza przewidywalność,
  • przewidywalny model kosztów dzięki brakom ograniczeń w zakresie zgłoszeń problemów,
  • brak zmartwień i ograniczenie ryzyka dzięki współpracy z jednym, odpowiedzialnym i zaufanym partnerem,
  • uproszczenie procesów bez przekazywania zadań dalej lub konieczności polegania na wielu dostawcach w celu pokrycia całego zakresu usługi,
  • większe korzyści dla przedsiębiorstwa,
  • wyższy zwrot z inwestycji dzięki efektywniejszemu wykorzystaniu oprogramowania,
  • sprawniejsza integracja z innymi aplikacjami i danymi,
  • ograniczenie obciążeń dla działu IT klienta oraz możliwość lepszego wykorzystania dostępnych zasobów,
  • stworzenie i utrzymywanie stabilnych podstaw oprogramowania firmowego w perspektywie długoterminowej.

„Licencjobiorcy produktów SAP w chmurze zwrócili się do Rimini Street z prośbą o rozszerzenie zakresu usług zarządzanych świadczonych w zakresie SAP, aby objąć nimi również obsługę posiadanych produktów SAP w chmurze i zarządzanie nimi, a także zapewnić wsparcie klientom programu RISE for SAP - powiedział Seth A. Ravin, przewodniczący, dyrektor generalny i prezes zarządu Rimini Street. - Teraz mamy przyjemność zaoferować im rozszerzony zakres usług, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i dążeniom do osiągnięcia lepszych, bardziej responsywnych usług zarządzanych w zakresie aplikacji, obejmujących jeszcze więcej produktów w ramach posiadanego przez nich systemu”.

Rimini Manage dla produktów SAP umożliwia klientom osiąganie wyjątkowych rezultatów

Jeden z klientów Rimini Street z sektora energetycznego osiągający wielomiliardowe zyski, w tym w obszarze wytwarzania energii jądrowej, osiągnął wybitne rezultaty dzięki usługom zarządzanym Rimini Street dla produktów SAP.

„Współpracujemy z Rimini Street od lat. Firma pomogła nam zapewnić wsparcie w zakresie jednej z najważniejszych dla nas aplikacji, SAP. Powiedziałbym, że jest to aplikacja o znaczeniu krytycznym dla działalności naszego przedsiębiorstwa. Każdy proces biznesowy przyczyniający się do osiągania wyników firmy jest wysoce uzależniony od systemu SAP i jego wydajnej pracy. Wydajności tej nie bylibyśmy w stanie zagwarantować bez współpracy z Rimini Street w zakresie obsługi i wsparcia naszej infrastruktury SAP oraz zarządzania nią - powiedział dyrektor ds. produktów i usług aplikacyjnych. - Rimini Street jest nastawiona na ciągłe doskonalenie i koncentruje się na analizie przyczyn pierwotnych w celu właściwego rozwiązywania problemów już za pierwszym razem, co moim zdaniem jest doskonałą strategią. Podczas każdej rozmowy naszych kierowników z kadrą zarządzającą Rimini Street poruszamy możliwości poprawy, doskonalenia nawiązanego partnerstwa i świadczenia lepszych usług na rzecz naszych klientów. Ogromnie doceniam takie nastawienie”.

Klientowi udało się już osiągnąć następującą poprawę wyników dzięki usługom Rimini Manage™ dla oprogramowania SAP, obejmującym usługi w zakresie pakietu SAP Business Suite oraz produktów SAP w chmurze:

  • ogólne ograniczenie liczby nierozwiązanych zgłoszeń o 76%;
  • ograniczenie telefonicznych zgłoszeń dotyczących pomocy technicznej w zakresie produktów o 52% od wdrożenia usług zarządzanych;
  • ograniczenie liczby nowych zgłoszeń dotyczących interfejsu Ariba w ramach pakietu Business Suite o 47%;
  • ograniczenie liczby nowych zgłoszeń o 31%.

„Setki licencjobiorców SAP zaufały już Rimini Street, powierzając jej specjalistyczne wsparcie swojej infrastruktury ERP o znaczeniu krytycznym dla prowadzonej działalności, aby koncentrować się na przełomowych innowacjach z wykorzystaniem najlepszych w swojej klasie aplikacji obsługiwanych w chmurze. Dzięki wiedzy fachowej i znajomości całego portfolio rozwiązań klientów Rimini Street ma wyjątkową możliwość rozszerzenia świadczonych usług w zakresie aplikacji SAP obsługiwanych w chmurze” - powiedziała Rebecca Wettemann, dyrektor generalna, Valoir Research.

Dowiedz się więcej na temat usług Rimini Manage dla produktów SAP, które przyczyniają się do wydłużenia okresu eksploatacji obecnych wersji oprogramowania SAP w celu zapewnienia maksymalnego zwrotu z inwestycji oraz zwiększenia wydajności, przewidywalności i korzyści dla przedsiębiorstwa.

Informacje o Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russell 2000® jest dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce i AWS. Firma prowadzi działalność na całym świecie i oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie, umożliwiając klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Jak dotąd ponad 5100 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i niemalże z każdej branży wybrało Rimini Street jako zaufanego dostawcę rozwiązań z zakresu oprogramowania dla firm. Więcej informacji znajduje się na stronie https://www.riministreet.com/ oraz na profilach Rimini Street w serwisach Twitter, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, „powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich recesyjnych tendencji gospodarczych i wahania kursów walut, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą nasi klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają nasi klienci i potencjalni klienci, a także naszą zdolność do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania; wdrażanie przez klientów naszej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; naszą zdolność do utrzymania lub osiągnięcia wzrostu dochodów lub rentowności oraz zarządzania kosztami uzyskania przychodów; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez nas rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność naszego cyklu sprzedaży oraz ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; naszą zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników oraz kluczowego personelu; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym (ESG); działania w odpowiedzi na wszelkie utrzymujące się skutki pandemii COVID-19 oraz jej skutki gospodarcze, operacyjne i finansowe na działalność spółki; ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; naszą zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do naszych systemów informatycznych i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji poufnych naszych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; naszą zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; naszą zdolność do utrzymania, ochrony i rozwoju naszej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki naszych interpretacji podatkowych, lub niezdolność do ustanowienia przez nas odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe; wpływ naszych bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z naszą działalnością i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z przejściem na SOFR lub inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach naszego programu wykupu akcji oraz naszą zdolność do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 3 maja 2023 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2023 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym spółka Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230726583871/pl/.

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Janet Ravin

Wiceprezes ds. globalnej komunikacji

Rimini Street, Inc.

tel. +1 702 285-3532

e-mail: pr@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.07.2023, 15:08
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii