Newsletter

Xsolla wprowadza nowe formy płatności dla graczy w Afryce, zapewniając dostęp 440 milionom klientów i użytkowników

08.03.2024, 09:52aktualizacja: 08.03.2024, 09:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Xsolla
Business Wire/ Xsolla

LOS ANGELES -- (BUSINESS WIRE) -- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, zdecydowała o włączeniu mobilnych usług pieniężnych MTN i Airtel w ramach nieustających wysiłków na rzecz umocnienia swojej obecności w Afryce. Ta strategiczna decyzja została podjęta przy uwzględnieniu wyjątkowych uwarunkowań finansowych w Afryce, gdzie znaczna część ludności, zwłaszcza w regionach Ghany i Ugandy, wciąż nie jest objęta systemem bankowym.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240307473985/pl/ 

Mobilne usługi pieniężne mają zasadnicze znaczenie, ponieważ umożliwiają użytkownikom zarządzanie posiadanymi środkami za pomocą urządzeń mobilnych bez konieczności korzystania z tradycyjnej infrastruktury bankowej. Inicjatywa pozwala pozyskać obszerne grono nowych klientów, wykorzystując bazę klientów MTN liczącą 292 mln użytkowników oraz Airtel, z której korzysta 147 mln użytkowników, oraz upraszcza transakcje dla sprzedawców Xsolla, którzy zyskują tym samym łatwy sposób przyjmowania płatności. Jest to zarazem istotny krok w kierunku globalnej ekspansji twórców gier, którzy mogą teraz wykorzystać kompleksowe możliwości płatnicze i szeroki zasięg Pay Station, by dostarczać swoim użytkownikom włączające i bezproblemowe doświadczenia płatnicze.

„Wysiłki na rzecz integracji lokalnych metod płatności mają zasadnicze znaczenie dla zwiększenia naszego zasięgu w Afryce, wychodząc naprzeciw potrzebom użytkowników zarówno korzystających, jak i niekorzystających z usług bankowych na tych wschodzących rynkach. Niemal 40 mln użytkowników może skorzystać z naszego uproszczonego procesu integracji dla programistów, co umożliwi im koncentrację na opracowywaniu atrakcyjnych doświadczeń dla graczy, pozostawiając problematykę płatności, oszustw, opodatkowania i zgodności z przepisami w Afryce po naszej stronie” - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla, podkreślając znaczenie zapoczątkowanej inicjatywy.

Najważniejsze zalety i ekspansja przedsięwzięcia:

- większy zasięg: teraz programiści mogą nawiązać kontakt z różnorodną społecznością afrykańskich graczy, zwiększając swoją obecność na kontynencie dzięki wykorzystaniu lokalnych rozwiązań płatniczych, takich jak 1Voucher w RPA czy FawryPay w Egipcie, oraz portfeli mobilnych, takich jak Airtel, MTN, i Vodafone w Ghanie i Ugandzie;

- zwiększenie wielkości sprzedaży i wskaźników konwersji: wdrożenie lokalnych metod płatności umożliwia usprawnienie i ułatwienie procesu transakcyjnego zgodnie z preferencjami afrykańskich graczy;

- pozyskanie nowych użytkowników: dostęp do nowych rynków sprzyja kontaktom z aktywnymi, entuzjastycznie nastawionymi graczami, co z kolei może przełożyć się na wzrost dochodów.

Celem inicjatywy jest nie tylko ułatwienie bezproblemowych transakcji i zwiększenie dostępu twórców gier do rynku, ale również realizacja zobowiązania na rzecz wspierania rozwoju społeczności graczy w Afryce i dostarczania twórcom niezbędnych narzędzi umożliwiających osiąganie sukcesów na tych ewoluujących rynkach.

Więcej informacji na temat inicjatyw i rozwiązań Xsolla na stronie: xsolla.pro/go

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak: Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240307473985/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.03.2024, 09:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ