Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.
Wzrost e-commerce
Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.
Cyfrowa rewolucja
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.
Lojalność
W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.
Wielcy razem z małymi
Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.
Kreatywna perspektywa
Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.
Pobierz bezpłatny raport „Wygrać z wirusem” w pełnej wersji!
Źródło informacji: Schulz brand friendly
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2020, 08:00 |
Źródło informacji | Schulz brand friendly |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Servier Polska z wyróżnieniem Great Place To Work-Certified®
Firma Servier Polska, przystępując po raz pierwszy do badania - ankiety Trust Index™, otrzymała certyfikat Great Place to Work®. To jedyne oficjalne wyróżnienie przyznawane na podstawie głosu samych pracowników na temat kultury organizacyjnej ich firmy. Nagroda odzwierciedla wynik anonimowego badania ankietowego, które analizuje doświadczenia pracownicze i pozwala lepiej zrozumieć perspektywę oraz indywidualne potrzeby osób zatrudnionych w danej organizacji.- 28.05.2024, 16:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Servier Polska
-
Image
Konferencja PSEW2024: transformacji energetycznej Polski nie będzie bez energii z wiatru. Dyskusje o przyszłości polskiej energetyki na Konferencji PSEW w Świnoujściu
Rosnący udział energetyki wiatrowej w miksie wytwórczym podnosi poziom bezpieczeństwa energetycznego kraju oraz wpływa pozytywnie na rozwój społeczny i gospodarczy na poziomie lokalnym i centralnym. Merytoryczna debata na temat wizji polityki energetycznej Polski jest kluczowa dla niezależności, konkurencyjności, czy ochrony klimatu. Będą to kluczowe tematy Konferencji Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, która odbędzie się w dniach 4-6 czerwca w Świnoujściu. Wydarzenie na skalę europejską od 19 lat stanowi miejsce kształtowania rozwiązań na najbardziej palące wyzwania branży wiatrowej.- 28.05.2024, 15:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PSEW
-
Dobrze wdrożone zasady ESG opłacą się i klientowi, i firmie PAP
Weszliśmy na ścieżkę ESG między innymi poprzez poczucie odpowiedzialności za własny biznes, za rynek, za zadowolenie klientów - przekonywał Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w ERGO Hestii podczas konferencji „Sustainable Economy Summit, ESG - trendy i wyzwania dla liderów”.- 28.05.2024, 11:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom