Newsletter

Admeta będzie świadczyć na rzecz BBC usługi w zakresie prowadzenia giełdy reklam dostosowanej do potrzeb właściciela

05.07.2013, 10:55aktualizacja: 05.07.2013, 10:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GOTEBORG, Szwecja, 5 lipca 2013 r./PRNewswire/ - Firma Admeta, czołowy europejski dostawca technologii obejmujących rozwiązania w zakresie prowadzenia giełdy reklam dostosowanej do potrzeb właściciela (platforma Private Ad Exchange - http://www.admeta.com/ThePrivateAdExchange), ogłosiła dzisiaj podpisanie z BBC Worldwide umowy na realizację usług dotyczących optymalizacji i zwiększenia przychodów reklamowych z programów Top Gear i Good Food poza Wielką Brytanią.

Krok ten stanowi potwierdzenie rozwoju firmy na skalę międzynarodową. W zeszłym roku Admeta (http://www.admeta.com/aboutadmeta) poszerzyła swoje struktury, otwierając dwa nowe oddziały w Ameryce Północnej. Admeta utworzyła pierwszy reprezentacyjny oddział w Nowym Jorku, a niedługo potem objęła swoim zasięgiem Kanadę, otwierając oddział w centrum Ottawy. Zwiększenie zasięgu firmy Admeta wydaje się strzałem w dziesiątkę właśnie teraz, gdy reklama internetowa zyskała niespotykane dotąd znaczenie. Według badań przeprowadzonych przez eMarketer, w skali ogólnoświatowej wydatki na reklamę cyfrową tylko w zeszłym roku przekroczyły 100 mld USD, a zgodnie z prognozami kwota ta ma wzrosnąć o 15,1%, osiągając wartość 118,4 mld USD.

Ponadto firma Admeta zaznacza swoją pozycję w Europie poprzez nawiązywanie współpracy z uznanymi markami wydawniczymi, na temat których bliższe informacje zostaną ogłoszone wkrótce. Firma koncentruje swoją działalność na Wielkiej Brytanii, która jest największym na świecie rynkiem reklamy internetowej - wartość tego sektora szacuje się na 6,6 mld EUR.

"Cieszymy się, że będziemy mieli okazję współpracować z tak ważną i znakomitą marką wydawniczą, jaką jest BBC. Jest to jednocześnie niezwykłe wyróżnienie dla naszej bogatej oferty szytej na miarę potrzeb czołowych wydawców" - stwierdził Alexander Edström, główny specjalista ds. przychodów.

Admeta

Powstała w 2002 r. w szwedzkim Goteborgu, firma Admeta jest popularnym dostawcą technologii z zakresu private ad exchange (giełdy reklam dostosowanej do indywidualnych potrzeb jej właściciela), wykorzystywanych przez czołowych wydawców. Aktualnie firma posiada klientów w ponad 20 europejskich krajach - zaliczają się do nich czołowi wydawcy. Klienci, dzięki usługom Admety, zachowują całkowitą kontrolę nad marką, relacjami z reklamodawcami oraz katalogiem. Platforma technologiczna Admety daje możliwość przeprowadzania w czasie rzeczywistym aukcji, optymalizacji i raportowania na potrzeby kampanii internetowych. Za pomocą zaawansowanych algorytmów optymalizacji w czasie rzeczywistym, system skutecznie optymalizuje poszczególne odsłony, dobierając dla wydawcy najbardziej rentowne reklamy. Platforma Private Ad Exchange odnajduje i dobiera najwyższy oczekiwany przychód z danej odsłony, obliczając najwyższy wskaźnik eCPM tej odsłony dla każdej oferty biorącej udział w aukcji. Dla każdej odsłony przeprowadzana jest nowa aukcja, przez co silnik optymalizacji dobiera każdą odsłonę do indywidualnych potrzeb, gwarantując tym samym maksymalny przychód. Admeta oferuje ponadto usługi swoich doświadczonych specjalistów, którzy udzielają zespołom sprzedażowym wydawców wsparcia merytorycznego w korzystaniu z platformy Private Ad Exchange na potrzeby sprzedaży w ramach katalogu niegwarantowanego. Dzięki wbudowanym panelom kontrolnym aktualizowanym w czasie rzeczywistym oraz usługom z zakresu zarządzania rentownością możliwa jest maksymalizacja przychodów z reklamy.

Więcej informacji: http://www.admeta.com/

Źródło: Admeta

KONTAKT:

Alexander Edstrom

Główny specjalista ds. przychodów

tel. kom. +46-705-337100

e-mail: alexander.edstrom@admeta.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.07.2013, 10:55
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ