Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak przekazali przedstawiciele AW (ze względu na charakter służby chcieli pozostać anonimowi), w ostatnich latach ich aktywność w przestrzeni publicznej wzrosła, m.in. pojawili się w mediach społecznościowych, zmodernizowali stronę internetową i rozpoczęli cykliczne wykłady na uczelniach wyższych.
"Stanowi to spójną, świadomą i przemyślaną politykę, która ma służyć upowszechnianiu wiedzy na temat zadań stawianych przed Agencją Wywiadu, jej roli w systemie bezpieczeństwa krajowego i międzynarodowego oraz budowaniu społecznego zaufania do Agencji" - dodali. Wskazali, że kolejnym celem jest "ułatwienie wyszukiwania wartościowych kandydatów".
Według przedstawicieli Agencji Wywiadu, dzięki komunikacji ze społeczeństwem przy pomocy współczesnych środków dołączyli "do grona najlepszych demokratycznych służb wywiadowczych, których obecność w przestrzeni publicznej jest już od dawna w wielu krajach standardem". Dodali, że tak działa się już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Izraelu.
Dlatego - według AW - uczestnictwo w największych w Polsce targach pracy Absolvent Talent Days, które odbędą się we wtorek na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, jest "naturalną kontynuacją budowy wizerunku nowoczesnej służby wywiadowczej oraz ciekawego i solidnego pracodawcy". (PAP)
Autor: Bartłomiej Figaj
bf/ wus/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2019, 13:03 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |