Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KANTON, Chiny, 21 lipca 2014 r. /PRNewswire/ - Chińskiej reprezentacji piłki nożnej nie udało się wprawdzie dostać do tegorocznych finałów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii, ale z pewnością nie można tego powiedzieć o chińskich produktach. Tylko jeden producent flag z prowincji Zheijang dostarczył do Brazylii aż 50 mln sztuk tego produktu, znaczną część zleceń pozyskując wcześniej na targach Canton Fair, czyli największym tego typu wydarzeniu w Chinach.
Organizatorzy zakończonej 5 maja 115. edycji targów Canton Fair dotrzymali obietnicy zwiększenia konkurencyjności handlu. Choć ogólna wartość zawartych transakcji była nieco niższa w stosunku do 114. edycji, kształtując się na poziomie 191 mld RMB (31 mld USD), to poszczególne dane liczbowe potwierdzają dużą skuteczność podjętych przez organizatorów działań na rzecz stymulowania kreatywności, jakości i rozpoznawalności marek.
W trakcie targów lukratywne umowy zawarło wiele innowacyjnych przedsiębiorstw z Chin, w tym m.in. producenci sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Ponadto odnotowano dynamiczny wzrost sprzedaży tzw. inteligentnych produktów.
W celu zwiększenia frekwencji wśród kupujących organizatorzy 115. edycji targów Canton Fair zastosowali szereg nowatorskich rozwiązań. Dopracowano i rozbudowano rozpoczęte w 2013 r. programy pt. "Wystawcy zapraszają klientów" i "Dotychczasowi klienci zapraszają nowych", dzięki czemu znacznie wzrosła liczba zaproszeń wysłanych przez wystawców i kupujących. W ramach realizowanego w Indiach nowego programu promocyjno-informacyjnego poza zaproszeniami prowadzono również ekskluzywne wywiady na portalach społecznościowych.
Yin Zhenyu - kierownik z jednej z firm zajmujących się wyrobami z pierza - był zachwycony reakcją na wysłane przez jego firmę zaproszenia. "Już pierwszego dnia odpowiedziało 30 zaproszonych - mówił Yin. - Mamy już nawet pierwsze zamówienie od firmy z Malezji na kwotę 50 tys. USD. Każdy kupujący, który otrzyma zaproszenie, może wejść na teren targów bez uiszczania opłaty rejestracyjnej, co z pewnością stanowi duże udogodnienie".
Targi spotkały się z pozytywną oceną firm z całego świata. Już po raz trzeci uczestniczył w nim pochodzący z Sudanu Bastan, przedsiębiorca zajmujący się pozyskiwaniem sprzętu budowlanego. "Targi te są dla zagranicznych hurtowników doskonałym miejscem do robienia zakupów - twierdzi i dodał: - Po powrocie do kraju połowę kupionych tu produktów odsprzedam detalistom. W Sudanie wiele wyrobów pozyskiwanych jest z Chin, bo tutejsze ceny są rozsądne i zróżnicowane zależnie od jakości produktów".
"Jeszcze nigdy nie widziałem tylu klientów gotowych zawrzeć umowę od razu, na miejscu - mówił Ahmed Fouad, zastępca dyrektora Unionaire, egipskiego producenta wyrobów AGD. - Przerosło to nasze najśmielsze oczekiwania".
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp
Źródło: The Canton Fair
KONTAKT:
Wu Xiaoying
tel. +86-20-8913 8628
e-mail: xiaoying.wu@cantonfair.org
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.07.2014, 12:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |