Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KANTON, Chiny, 24 grudnia 2014 r. /PRNewswire/ - MREP, czyli program wymiany zasobów medialnych (ang. Media Resource Exchange Program) realizowany w ramach Targów Kantońskich - zainaugurowany podczas ich 115. edycji - w nowatorski sposób łączy międzynarodową promocję i reklamę, stanowiąc idealne narzędzie dla uczestników targów, którzy chcą nawiązać lukratywne kontakty handlowe z partnerami z całego świata. Bazując na sile oddziaływania Targów Kantońskich, jako największego tego typu wydarzenia handlowego w Chinach, program ten jak dotąd realizowany jest ze znacznym powodzeniem.
Do połowy października do programu MREP przystąpiło 21 izb handlowych oraz wiele firm z całego świata. Podczas ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się 15 października w ramach 116. edycji Targów Kantońskich, uhonorowano osiągnięcia dwóch przedsiębiorstw należących do programu.
Jedną z nagród Liu Jianjun, zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, wręczył firmie ORBIT, biuru podróży z Indii.
"Z ogromną przyjemnością, w imieniu Targów Kantońskich, gratuluję tego sukcesu firmie ORBIT - powiedział Liu. - Mam nadzieję, że zespół ORBIT nie spocznie na laurach, poszerzając zakres współpracy, która już teraz przynosi tak wiele korzyści wszystkim zaangażowanym stronom".
Firma ORBIT - jedno z największych biur podróży w Indiach - wytrwale promowała Targi Kantońskie w Indiach. Dzięki jej staraniom do udziału w 116. edycji Targów Kantońskich udało się zachęcić aż 680 nabywców z Indii.
"Jesteśmy przekonani, że podczas najbliższej edycji Targów uda nam się zdobyć pierwszą nagrodę MREP" - powiedział Col P Shashidharan, dyrektor ORBIT ds. public relations.
Kolejną nagrodę, przekazaną przez Ma Chunzhi, sekretarza Komisji ds. Kontroli Dyscyplinarnej przy Chińskim Centrum Handlu Zagranicznego, otrzymał Lin Wenguang, prezes Indonezyjsko-Chińskiej Rady Biznesu (ang. Indonesia China Business Council, ICBC).
"Pragnę pogratulować panu Lin zdobycia pierwszej nagrody programu MREP podczas 116. edycji Targów Kantońskich - powiedział Ma. - Serdecznie dziękujemy zespołowi ICBC za wsparcie".
Będąc największym członkiem Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ang. Association of Southeast Asian Nations, ASEAN), Indonezja ma pokaźny udział w Targach Kantońskich, jeśli chodzi o liczbę uczestników. Dzięki długiej i wytrwałej pracy na rzecz promocji tego wydarzenia, ICBC pozyskała zainteresowanie wielu indonezyjskich przedsiębiorstw, które w Targach uczestniczą zarówno w charakterze wystawców, jak i nabywców. Przez ostatnie dwa lata Lin Wenguang prowadził bezpłatną promocję Targów, reklamując je w wielu mediach tradycyjnych i internetowych na terenie Indonezji.
"Zdobycie pierwszej nagrody MREP to dla nas ogromny zaszczyt - powiedział prezes ICBC. - Nie ustaniemy w wysiłkach na rzecz wspierania Targów Kantońskich".
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/mrep/index.aspx.
Źródło: Canton Fair
KONTAKT:
MREP
Frank Chen
tel. +86-20-8913 8626
e-mail: cqh.frank@cantonfair.org.cn
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.12.2014, 13:53 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |