Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Liczba regularnych odbiorców uczestniczących w targach wzrosła o prawie 3%, a więc o ponad 52 000, natomiast całkowita liczba odbiorców, którzy pochodzili z 216 krajów i regionów była porównywalna z rokiem minionym. W targach uczestniczyło prawie 70 dystrybutorów, którzy w roku 2014 należeli do "Top 250" dystrybutorów światowych, czworo z nich uplasowało się w pierwszej dziesiątce.
Odzwierciedleniem trudnej sytuacji ekonomicznej w Europie był spadek liczby odbiorców z tego regionu. To przyczyniło się do obniżenia akumulowanego obrotu eksportowego targów, który w porównaniu do roku poprzedniego odnotował spadek o 9,64%, co oznacza obniżenie do poziomu 172 miliardów RMB (28 miliardów USD).
Wszyscy uczestnicy 117. Targów Kantońskich korzystali z najbardziej innowacyjnych, wydajnych, profesjonalnych i przyjaznych dla środowiska warunków handlowych w historii tego wydarzenia. Ponad 73% z całkowitej liczby stoisk na targach zbudowano z materiałów nadających się do recyklingu, co było przekroczeniem planu i zamierzenia targów.
W myśl dotrzymania obietnicy organizatorów, iż będą gospodarzami "inteligentnych kantońskich targów", technologia odgrywała bardziej znaczącą rolę niż dotychczas, pośrednicząc w połączeniu odbiorców z wystawcami, a tym samym ułatwiając im wzajemne kontakty handlowe.
W serwisie Facebook odbyło się kilka spotkań fanów, podczas których informowano o targach w czasie rzeczywistym, a uczestnicy mogli się podzielić swoimi wrażeniami z zakupów. Oficjalna strona internetowa Targów Kantońskich była dodatkowo zoptymalizowana, a liczba osób śledzących portal targów "WeChat" wzrosła w porównaniu do sesji poprzedniej o 140%. W internetowym systemie informacyjnym targów odnotowano ponad 20 000 wpisów wystawców oraz ponad 100 000 zapisów informacji o produktach.
Chińscy producenci "inteligentnych" urządzeń wykorzystali Targi Kantońskie do zaprezentowania swych najnowszych gadżetów hi-tech. "Inteligentne" urządzenia marek takich jak: Haier, Midea i Chigo tworzyły mniej więcej połowę produktów, które wystawili producenci czołowych marek z zakresu urządzeń gospodarstwa domowego, co jest odpowiedzią na wezwanie Pekinu do podwyższenia poziomu innowacyjności.
Organizatorzy targów pragną podziękować wszystkim uczestnikom i oczekują na kolejna, 118. edycję Targów Kantońskich, których otwarcie zaplanowano na 15 października 2015 roku.
Więcej informacji o Targach Kantońskich na stronie internetowej: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp
Źródło: Canton Fair
Kontakt dla mediów:
Pan Wu Xiaoying
tel. +86-20-8913 8628
e-mail: xiaoying.wu@cantonfair.org.cn
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.05.2015, 14:53 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |