Newsletter

118. edycja Targów Kantońskich przynosi "nowe inicjatywy w celu uczynienia najlepszych targów Chin jeszcze lepszymi"

13.10.2015, 11:37aktualizacja: 13.10.2015, 11:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 12 października 2015 r. /PRNewswire/ - Wiodące przedsiębiorstwa z Chin i całego świata wkrótce zjadą do Guangzhou na 118. edycję Targów Kantońskich, które rozpoczną się 15 października. Ze względu na szereg unowocześnień i zupełnie nowych inicjatyw zbliżająca się edycja najbardziej prestiżowych targów Chin zapowiada się na jeszcze bardziej zróżnicowane, przyjazne gościom i dochodowe wydarzenie.

Będące oknem na rynek chiński Targi Kantońskie są niemającą sobie równych platformą generacji biznesu. Tego roku w październiku na targach wystawionych zostanie więcej produktów niż kiedykolwiek wcześniej. Na przestrzeni wystawowej znajdzie się miejsce dla 25 sekcji, w tym ogrodnictwa, oświetlenia oraz spa odkrytego, podzielonych na pomniejsze strefy. Po raz pierwszy w historii Targi Kantońskie będą także promować produkty wystawców za pomocą całego zestawu platform medialnych.

Mając do dyspozycji prawie 1 000 stoisk wystawowych, 118. edycja Targów Kantońskich umożliwi gościom odwiedzenie dużo większego niż dotychczas Pawilonu Międzynarodowego. Pierwszy raz na targach pojawi się pawilon narodowy Australii, a szereg krajów, włączywszy Stany Zjednoczone, Włochy, Wielką Brytanię i Danię, wysyła na targi silną reprezentację.

Wystawiające się tuż obok siebie firmy międzynarodowe i chińskie z branży urządzeń do domu i tekstyliów nadal będą odgrywać ważną rolę w zwiększaniu dochodów z importu i eksportu. Natomiast centrum projektowania produktów i promocji handlu w ramach Targów Kantońskich będzie pracowało nad zwiększeniem poziomu innowacji i doskonałości projektów wśród wystawców.

118. edycja targów będzie najbardziej smart i technologicznie zaawansowanym wydarzeniem w serii. Organizatorzy wprowadzili usługę na bazie smartfonów poprawiającą działanie konta systemu WeChat oraz strony internetowej wydarzenia.

Rozbudowane zostało także gromadzenie i analizowanie danych, a nowe internetowe centrum smart zapewnia istotne informacje na temat trendów zakupowych w czasie rzeczywistym. Do zebrania dodatkowych informacji na temat kupców i ich potrzeb wykorzystano także platformę Facebook, której użyto również do promocji samych targów.

Zgodnie z założeniami chińskiej inicjatywy Jednego Pasa, Jednej Drogi przeprowadzono działania promocyjne za pośrednictwem połączenia wideo w 8 krajach członkowskich, a podobne wydarzenia miały miejsce w innych 15 krajach. Programy zaproszeń oraz partnerstwo z liniami lotniczymi China Southern Airlines zapewniające zniżkowe bilety nadal cieszą się popularnością.

Co więcej 118. edycja Targów Kantońskich będzie jeszcze czystsza, bezpieczniejsza i bardziej ekologiczna. 80% stoisk będzie wykorzystywać ekologiczne technologie.

Więcej informacji na temat 118. edycji Targów Kantońskich można znaleźć na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp.

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2015, 11:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ