Newsletter

119. edycję Targów Kantońskich zakończono transakcjami o łącznej wartości 28 miliardów dolarów amerykańskich

12.05.2016, 11:18aktualizacja: 12.05.2016, 11:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KANTON, Chiny, 12 maja 2016 r. /PRNewswire/ - 119. edycję Chińskich Targów Importowych i Eksportowych (Targów Kantońskich) pomyślnie zakończono 5 maja. Łączna wartość transakcji zawartych podczas Targów wyniosła 182 288 miliardów yuanów (28 048 miliardów dolarów amerykańskich).

Liczba gości zagranicznych odwiedzających Targi wzrosła do 185 596, co daje wynik 0,43% wyższy w porównaniu z rokiem ubiegłym, przy czym dziesięć najintensywniej reprezentowanych krajów stanowiły Hongkong, Indie, USA, Tajwan, Korea Południowa, Tajlandia, Malezja, Rosja, Indonezja oraz Australia. Udział wzięło także 92 z 250 najważniejszych sprzedawców detalicznych na świecie (w tym Wal-Mart, Home Depot, Tesco i Carrefour) wraz z przedstawicielami z ponad 200 innych krajów i regionów z całego świata.

Wśród zagranicznych kupujących 39,44% należało do przemysłu elektronicznego oraz przemysłu domowych urządzeń elektrycznych, 28,45% i 27,05% stanowiły odpowiednio towary konsumpcyjne, dekoracje domowe oraz prezenty, natomiast 24,26% reprezentowało sektor produkcji maszyn.

Wypowiadając się na temat transakcji zawartych podczas Targów Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich, zaznaczył: "Większość zleceń złożono w Strefie Markowej, gdzie wartość transakcji osiągnęła 9,32 miliardów dolarów amerykańskich, co daje wynik o 6% wyższy w porównaniu z rokiem ubiegłym, a jednocześnie stanowi 33,2% łącznej wartości wszystkich transakcji. Pokazało to, iż kupujący bez wątpienia preferują właśnie ten sposób dokonywania transakcji oraz, iż mniej ważne są zmiany cenowe, natomiast uwagę bardziej przyciąga jakość produkcji i usług".

Jako organizator CFTC poprawiło szereg aspektów tegorocznej edycji Targów Kantońskich, przy czym najbardziej skupiono uwagę na zasadach, operacjach i zarządzaniu, jak również na bezpieczeństwu i ogólnym zakresie usług. Jednym z zasadniczych usprawnień była ochrona własności intelektualnej, którą zajmowało się specjalistyczne centrum przyjmujące wszystkie zgłoszenia możliwych naruszeń.

CFTC prowadziło także "Inteligentne Targi Kantońskie", integrując platformy portali społecznościowych takich jak: Facebook i Linkedin oraz wprowadzając "Najważniejsze Produkty" wraz z usprawnieniem konta w aplikacji WeChat i z wprowadzeniem wielu możliwych kombinacji usług zakwaterowania i podróży. Około 25 000 nowych kupujących zarejestrowało się za pomocą portali społecznościowych lub wyszukiwarek.

120. edycja Targów Kantońskich rozpocznie się w październiku 2016 r., będąc nadal świetną platformą do świadczenia usług na rzecz wszystkich uczestników.

O Targach Kantońskich

Chińskie Targi Importowe i Eksportowe, znane również pod nazwą Targi Kantońskie, odbywają się dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Od ich rozpoczęcia w 1957 r. Targi stanowią kompleksową wystawę z najdłuższą historią, poziomem, zasięgiem i liczbą produktów oraz największym zakresem klientów globalnych i największymi obrotami w Chinach.

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.05.2016, 11:18
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ