Pobierz materiał i Publikuj za darmo
GUANGZHOU, Chiny, 10 maja 2019 r. /PRNewswire/ -- 125. edycja Chińskich Targów Importu i Eksportu, zwanych dalej targami kantońskimi lub targami, zakończyła się po zarejestrowaniu uczestnictwa 195 454 nabywców z 213 krajów i regionów. Nowi nabywcy stanowili 42,5% całości uczestników, co stanowi wzrost o 0,64% w porównaniu do poprzedniej edycji wiosennej. Dzięki obecności 25 000 wystawców targi zanotowały obrót handlowy na poziomie 29,73 miliarda USD.
88 009 uczestników z krajów położonych wzdłuż Inicjatywy Pasa i Drogi odpowiadało 45,03% całości uczestników i przyczyniło się do wygenerowania 10,63 miliarda USD w sprzedaży na eksport do 64 krajów, co stanowi wzrost o 9,9%.
Jak podkreślił Xu Bing, rzecznik targów kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego „targi kantońskie są ważnym kanałem dla przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych w zakresie rozwoju globalnej sieci handlowej i pełnią rolę trampoliny na globalny rynek".
„Wystawcy wykazali się dużymi możliwościami w zakresie rozwoju technologicznego, innowacji produktów i kultywacji marki. Dostrzegliśmy na targach wiele produktów o wartości dodanej z wyższym poziomem świadomości marki – skomentował Xu. – Aby zaprezentować postępy nabywcom z całego świata, targi kantońskie wprowadziły dodatkowe usługi i targetowane działania marketingowe uzupełniające już wielofunkcyjną platformę handlową w celu niesienia pomocy przedsiębiorstwom w osiągnięciu optymalnego potencjału” – dodał rzecznik.
Targi kantońskie obejmujące 128 wydarzeń, 26 regionalnych forów rynkowych, scenariusze handlu zagranicznego, globalne surowce, łańcuchy dostaw i dystrybucji są nie tylko źródłem analityki rynkowej i praktycznych rozwiązań pomagających firmom w podejmowaniu decyzji, ale także stały się otwartą platformą dla wszystkich stron umożliwiającą dzielenie się wiedzą i promocję zrównoważonego rozwoju handlu.
Możliwości importu dla międzynarodowych przedsiębiorstw: 650 zagranicznych wystawców z 38 krajów i regionów odkryło duży potencjał rynku chińskiego na tegorocznych targach przez zaprezentowanie produktów inteligentnych i ekologicznych dostosowanych do chińskich realiów. Pawilon międzynarodowy na targach przyczynił się do ustanowienia szybkiej drogi dla międzynarodowych firm do wejścia do Chin i nawiązania długofalowej współpracy z potencjalnymi klientami.
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.cantonfair.org.cn/en/index.aspx.
O targach kantońskich
Od 1957 roku Chińskie Targi Importu i Eksportu, znane także jako targi kantońskie, odbywają się dwa razy do roku, wiosną i jesienią, w Guangzhou. Targi są najbardziej kompleksową wystawą z najdłuższymi tradycjami, najwyższym poziomem, największą skalą i największą liczbą produktów, a także z najszerszym zakresem krajów pochodzenia nabywców oraz najwyższym poziomem obrotu w Chinach.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/885163/Canton_Fair.jpg
Źródło: Canton Fair
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.05.2019, 13:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |