Newsletter

126. edycja targów kantońskich kształtuje konkurencyjność handlu przez podniesienie jakości nabywców

07.11.2019, 17:55aktualizacja: 07.11.2019, 17:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Guangzhou, Chiny, 7 listopada 2019 r. /PRNewswire/ -- Przyciągając 186 015 nabywców z 214 krajów i regionów 126. edycja Chińskich Targów Importu i Eksportu, zwanych targami kantońskimi, zakończyła się 4 listopada z obrotem handlowym na poziomie 29,288 miliardów USD. Obrót w krajach i regionach położonych wzdłuż Inicjatywy Pasa i Drogi stanowi 37,75% całkowitego obrotu, czyli 11,056 miliarda dolarów. Wynik ten oznacza wzrost o 14,81% w porównaniu do roku ubiegłego. Liczba 85 445 nabywców z krajów Inicjatywy wzrosła w porównaniu do roku ubiegłego o 1,03%.

Xu Bing, rzecznik targów kantońskich i zastępca dyrektora generalnego chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, podkreślił, że targi kantońskie doświadczyły rosnącej niepewności na rynku, przy czym wystawcy utworzyli nowe możliwości przez odkrywanie rynków wschodzących, co przyczyniło się do większej konkurencyjności na nowych rynkach. Działania te są podobne do ulepszeń i przyspieszenia optymalizacji struktury handlu w Chinach.

Targi kantońskie dostrzegły rosnącą jakość nabywców, a decydenci stanowią nawet 85% uczestników. Nowi goście, w liczbie 74 722 osób, stanowili 40,17% odwiedzających. Na targach zagościło 89 misji handlowych z różnych zakątków świata, co stanowi wzrost o 22% w porównaniu do roku ubiegłego.

Skupiając się na zapewnieniu satysfakcji klienta, targi kantońskie nie tylko zaprosiły nabywców z całego świata czy rynków wschodzących, ale także promowały marki, firmy i produkty z przewagami konkurencyjnymi.

Eksport na rynki wschodzące wzrósł znacząco na targach kantońskich. Na bieżącym wydarzeniu zanotowano 3,65 miliarda USD trafiających do krajów BRICS (wzrost o 4,17%), 3,435 miliarda USD do krajów ASEAN (wzrost o 39,22%) i 2,813 miliarda USD do Afryki (wzrost o 10,72%).

Produkty innowacyjne cieszyły się dużą popularnością, w tym nowe źródła energii, sprzęt sanitarny, urządzenia elektryczne i produkty oświetleniowe. Produkty elektro-mechaniczne zajęły miejsca czołowe pod względem sprzedaży, sięgając 15,941 miliardów USD i odpowiadając za 54,43% całkowitego obrotu.

Targi kantońskie są także otwartą platformą dla firm międzynarodowych w zakresie kupna i sprzedaży na całym świecie. Aż 642 wystawców z 38 krajów i regionów miało szybki dostęp do chińskiego rynku.

Dodatkowe informacje: https://www.cantonfair.org.cn/en/index.aspx

O targach kantońskich

Od 1957 roku Chińskie Targi Importu i Eksportu, znane także jako targi kantońskie, odbywają się dwa razy do roku, wiosną i jesienią, w Guangzhou. Targi są najbardziej kompleksową wystawą z najdłuższymi tradycjami, najwyższym poziomem, największą skalą i największą liczbą produktów, a także z najszerszym zakresem krajów pochodzenia nabywców oraz najwyższym poziomem obrotu w Chinach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1025007/Canton_Fair.jpg

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2019, 17:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii