Newsletter

128. edycja targów kantońskich odbędzie się w formacie online w terminie 15-24 października

21.09.2020, 10:46aktualizacja: 21.09.2020, 10:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KANTON, Chiny, 21 września 21 2020 r. /PRNewswire/ -- Jak ogłoszono dzisiaj, chińskie targi importu i eksportu (targi kantońskie) odbędą się w wersji online w terminie 15-24 października. Podczas tej dziesięciodniowej wystawy wirtualnej zastosowanie znajdą cyfrowe funkcje interaktywne, aby stworzyć przedsiębiorstwom globalnym możliwości pozyskiwania produktów i nawiązywania współpracy handlowej.

„Prowadzenie edycji online targów przyczynia się do spełniania przez nie roli kompleksowej, otwartej platformy handlu zagranicznego, promowania stabilnego i zdrowego rozwoju handlu zagranicznego w czasie znormalizowanego zapobiegania i kontroli epidemii i zapewnienia ciągłości sieci handlu zagranicznego i łańcucha dostaw. Będziemy podejmować wzmożone działania w celu dostarczania lepszych i wygodniejszych usług dla wystawców i kupujących. Zapraszamy chińskie i zagraniczne przedsiębiorstwa i nabywców do aktywnego udziału w targach i prowadzeniu transakcji” - powiedział Gao Feng, rzecznik prasowy chińskiego ministerstwa handlu.

Na 128. wirtualne targi kantońskie będzie składać się 50 stref wystawienniczych w 16 kategoriach produktów z transgraniczną strefą e-handlu służącą wspieraniu zintegrowanych stref pilotażowych w celu poszerzenia współpracy między podmiotami biznesowymi w ramach transgranicznych platform e-handlu.

Platforma cyfrowa wirtualnych targów handlowych jest wyposażona w ulepszone funkcje i zoptymalizowany proces rejestracji globalnych nabywców. Nowa ulepszona strona internetowa umożliwia łatwiejszą nawigację, co usprawnia proces handlowy zarówno dla nabywców, jak i sprzedawców dzięki bardziej kompleksowym funkcjom wyszukiwania i bardziej intuicyjnemu interfejsowi. Wśród udogodnień mających na celu wspieranie procesów biznesowych znajdą się innowacyjna technologia oparta na chmurze, narzędzia internetowe do usług takich jak demonstracje produktów w formie streamingu na żywo, narzędzia do natychmiastowej komunikacji, umawianie spotkań biznesowych i nawiązywanie relacji z partnerami biznesowymi.

Promocja handlu globalnego za pośrednictwem nowych kanałów

Targi kantońskie stanowią przykład najnowszych innowacyjnych rozwiązań Chin w zakresie stabilizacji globalnego przemysłu i łańcuchów dostaw. W sytuacji, gdy chiński import i eksport wykazują silną tendencję do odnowy, Targi stawiają sobie za cel wspieranie handlu globalnego poprzez otwieranie nowych kanałów z myślą o wzmocnieniu międzynarodowej współpracy gospodarczej i handlowej.

Dzięki nowemu trendowi konsumpcyjnemu podyktowanemu zaleceniom pozostawania w domu targi kantońskie pomogą przedsiębiorstwom dostosować się do nowej sytuacji gospodarczej dzięki budowaniu platformy wprowadzania na rynek wysokiej jakości produktów użytku domowego, w tym sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu kuchennego i przenośnych urządzeń do ćwiczeń w pomieszczeniach.

Jesienna edycja targów kantońskich będzie obejmowała wydarzenia promocyjne w chmurze pod nazwą „Promotion Cloud", nawiązanie współpracy z nowymi partnerami globalnymi i uruchomienie programów dodatkowych stworzonych z myślą o pomocy nabywcom w lepszym dostosowaniu się do rzeczywistości targów online.

https://www.cantonfair.org.cn/en/

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1276982/Canton_Fair.jpg

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2020, 10:46
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ