Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![OTOMOTO](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2024-07/1_33.jpg?itok=77VMhNq5)
Konkurs jest elementem wielokanałowej kampanii „20 lat OTOMOTO”, która będzie prowadzona w internecie, radiu, kanałach mediów społecznościowych i OOH.
Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę 20latotomoto.pl i najpóźniej do 31 lipca przesłać zgłoszenie z wypełnionym formularzem, dostępnym na stronie konkursu. Nagrodą dla autorów 10 najlepszych motoryzacyjnych historii, złożonych z maksymalnie 20 słów, będą podwójne karnety na Olsztyn Green Festiwal wraz z miejscem hotelu kamperowym. Dodatkowo rozdanych zostanie 20 pojedynczych karnetów na festiwal. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie konkursowej.
Olsztyn Green Festival otwiera huczną celebrację 20. rocznicy powstania OTOMOTO. Brandowana scena festiwalu oraz towarzyszące wydarzeniu atrakcje wciągną do wspólnej zabawy uczestników eventu, którzy w ciągu ostatnich 20 lat zapewne choć raz mieli styczność z platformą - czy to podczas kupowania, sprzedawania, czy na pierwszym etapie rozeznania w rynku, przed właściwą fazą poszukiwania samochodu.
„W ciągu ostatnich 20 lat diametralnie zmienił się obraz polskich dróg - zarówno w zakresie infrastruktury, jak i w kontekście rynku motoryzacyjnego. W 2004 roku mogliśmy korzystać z około 700 km dróg ekspresowych, obecnie mamy do dyspozycji ponad 5000 km >>ekspresówek<<. Poprawiło się bezpieczeństwo na drogach - dziś wypadków komunikacyjnych jest o 60% mniej niż 20 lat temu. Całkiem zmieniliśmy też podejście do zakupu i sprzedaży samochodów. Teraz ścieżkę zakupu auta zaczynamy w internecie. W ciągu dwóch dekad działania OTOMOTO wraz z użytkownikami wystawiającymi pojazdy na platformie, zbudowało standardy sprzedaży samochodów online, priorytetowo traktując transparentność ogłoszeń i wyrównywanie asymetrii wiedzy między sprzedającymi a kupującymi” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager, OTOMOTO.
Rocznicowa kampania OTOMOTO nie tylko przypomni odbiorcom, jak wyglądała motoryzacyjna rzeczywistość początku XXI wieku, ale też wszystkim tym, którzy z zakupem samochodu stykają się zaledwie raz na kilka lat, pozwoli poznać dostępne dziś możliwości. Działania będą prowadzone w internecie, radiu, kanałach mediów społecznościowych i OOH. Jesienią marka OTOMOTO zaprosi aktywnych na platformie profesjonalnych sprzedających do kolejnej edycji konkursu „Tytani OTOMOTO”, a której nagradzana jest najwyższa jakość pracy.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2024, 07:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Webcast: domowy budżet – gdzie szukać oszczędności PAP
„Optymalizacja wydatków domowych to podstawa szukania oszczędności. Warto czasami zastanowić się, w jaki sposób można wydawać mniej pieniędzy” – mówi Robert Rusiecki, kierownik Działu Produktów Finansowych oraz rzecznik prasowy Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej.- 22.07.2024, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników
• Allegro Pay przekracza 2 miliony aktywnych użytkowników.
• O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.
• Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.- 22.07.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
-
Image
Xsolla Mobile SDK usprawnia płatności w aplikacjach oraz płatności z tytułu alternatywnej dystrybucji aplikacji poza sklepem w środowiskach iOS i Android
Wsparcie twórców za pomocą nowych opcji integracji zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi cyfrowych platform dystrybucji aplikacji mobilnych.- 19.07.2024, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire