Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Konkurs jest elementem wielokanałowej kampanii „20 lat OTOMOTO”, która będzie prowadzona w internecie, radiu, kanałach mediów społecznościowych i OOH.
Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę 20latotomoto.pl i najpóźniej do 31 lipca przesłać zgłoszenie z wypełnionym formularzem, dostępnym na stronie konkursu. Nagrodą dla autorów 10 najlepszych motoryzacyjnych historii, złożonych z maksymalnie 20 słów, będą podwójne karnety na Olsztyn Green Festiwal wraz z miejscem hotelu kamperowym. Dodatkowo rozdanych zostanie 20 pojedynczych karnetów na festiwal. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie konkursowej.
Olsztyn Green Festival otwiera huczną celebrację 20. rocznicy powstania OTOMOTO. Brandowana scena festiwalu oraz towarzyszące wydarzeniu atrakcje wciągną do wspólnej zabawy uczestników eventu, którzy w ciągu ostatnich 20 lat zapewne choć raz mieli styczność z platformą - czy to podczas kupowania, sprzedawania, czy na pierwszym etapie rozeznania w rynku, przed właściwą fazą poszukiwania samochodu.
„W ciągu ostatnich 20 lat diametralnie zmienił się obraz polskich dróg - zarówno w zakresie infrastruktury, jak i w kontekście rynku motoryzacyjnego. W 2004 roku mogliśmy korzystać z około 700 km dróg ekspresowych, obecnie mamy do dyspozycji ponad 5000 km >>ekspresówek<<. Poprawiło się bezpieczeństwo na drogach - dziś wypadków komunikacyjnych jest o 60% mniej niż 20 lat temu. Całkiem zmieniliśmy też podejście do zakupu i sprzedaży samochodów. Teraz ścieżkę zakupu auta zaczynamy w internecie. W ciągu dwóch dekad działania OTOMOTO wraz z użytkownikami wystawiającymi pojazdy na platformie, zbudowało standardy sprzedaży samochodów online, priorytetowo traktując transparentność ogłoszeń i wyrównywanie asymetrii wiedzy między sprzedającymi a kupującymi” - mówi Agnieszka Czajka, General Manager, OTOMOTO.
Rocznicowa kampania OTOMOTO nie tylko przypomni odbiorcom, jak wyglądała motoryzacyjna rzeczywistość początku XXI wieku, ale też wszystkim tym, którzy z zakupem samochodu stykają się zaledwie raz na kilka lat, pozwoli poznać dostępne dziś możliwości. Działania będą prowadzone w internecie, radiu, kanałach mediów społecznościowych i OOH. Jesienią marka OTOMOTO zaprosi aktywnych na platformie profesjonalnych sprzedających do kolejnej edycji konkursu „Tytani OTOMOTO”, a której nagradzana jest najwyższa jakość pracy.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2024, 07:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT