Newsletter

2000 międzynarodowych nabywców z 35 krajów i regionów przybyło na III targi CICPE w wolnym porcie handlowym Hajnan

11.04.2023, 16:54aktualizacja: 11.04.2023, 16:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

HAIKOU, Chiny, 11 kwietnia 2023 r. /PRNewswire/ -- Informacje z Międzynarodowego Centrum Medialnego w Hajnanie (HIMC):

III targi produktów konsumpcyjnych China International Consumer Products Expo (CICPE lub Hainan Expo) rozpoczęły się 10 kwietnia w Haikou, stolicy Hajnanu, najbardziej wysuniętej na południe prowincji Chin.

III targi CICPE, które zakończą się 15 kwietnia, goszczą 3300 marek wysokiej jakości towarów konsumpcyjnych z 65 krajów i regionów na całym świecie.

Włochy, które w tym roku są gościem honorowym, przywiozły na Expo 147 marek. Pawilon włoski, który zajmuje powierzchnię 1800 m² (około dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku) prezentuje produkty Ferrari, Maserati, Lamborghini, Ducati, Panerai i innych czołowych marek włoskich.

Jedno z głównych wydarzeń na tegorocznym Expo, czyli oficjalne wprowadzenie produktów na rynek, będzie miało miejsce 12 i 13 kwietnia. W jego ramach swój debiut będzie miało 118 produktów i serii produktów 28 renomowanych chińskich i międzynarodowych marek, m.in. L'Oréal, Kärcher, Carpigiani, Diageo, the Platinum Guild International, Huawei i Dell z branży mody, perfum, biżuterii, alkoholi, żywności luksusowej, elektroniki i biotechnologii. Wśród produktów znajdą się także te z kategorii lifestyle, tradycyjne wyroby rzemieślnicze oraz rzeźby z brązu z letniej rezydencji Yuanmingyuan, które zostaną zaprezentowane na CICPE po raz pierwszy.

Według komitetu organizacyjnego Expo 2000 międzynarodowych nabywców z 35 krajów i regionów, w tym Francji, Niemiec, Japonii, Korei, Singapuru, Wietnamu, Indonezji i Tajlandii, licznie przybyło na targi, aby poszukiwać najlepszych okazji zakupowych.

Targi CICPE, które w tym roku rozpoczną trzeci rok swego istnienia, są pierwszym międzynarodowym wydarzeniem wystawienniczym w skali kraju poświęconym wysokiej jakości produktom konsumenckim i największą wystawą tego rodzaju w Azji.

Expo, które przez dwa kolejne lata odbywało się w Hajnanie, nie tylko stanowi ogólnoświatową platformę sprzedaży wysokiej jakości produktów konsumenckich, ale także kluczowy element kształtowania pozycji Hajnanu jako portu wolnego handlu.

W ciągu ostatnich dwóch lat liczne przedsiębiorstwa z krajów uczestniczących w targach otwierały sklepy, zakłady, a nawet oddziały w Hajnanie, aby korzystać z korzyści wynikających z polityki wolnego handlu prowadzonej w Hajnanie. Statystyki wskazują, że swoją obecność w Hajnanie ustanowiły marki i czołowe przedsiębiorstwa z 52 krajów, m.in. LVMH (Francja) i Richemont (Szwajcaria).

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2050665/Aerial_view_Hainan_International_Convention_Exhibition_Center_venue_3rd_China.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2050666/The_pavilion_Italy_guest_country_honor_year_s_CICPE_showcases_147.jpg 

Źródło: Hainan International Media Center (HIMC)

KONTAKT:
Shumin Chen
e-mail: thisishainan@163.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.04.2023, 16:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ