Newsletter

34 firmy bliskie statusu jednorożca tego samego dnia ogłosiły plany wejścia na giełdę

24.08.2020, 16:09aktualizacja: 24.08.2020, 16:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 24 sierpnia 2020 r. /PRNewswire/ 24 sierpnia TOJOY będzie gospodarzem „Chińskiego karnawału firm-jednorożców 2020” („jednorożec” to termin oznaczający startup o wycenie rynkowej co najmniej 1 mld dolarów amerykańskich), w ramach którego obiecujące spółki będą mogły uzyskać dostęp do kapitału, zasobów i partnerów niezbędnych do rozwoju w Chinach za pośrednictwem jednej z największych platform akceleracji biznesu na świecie. Tylko w ciągu pierwszych dni wydarzeń 34 projekty objęte akceleracją na platformie TOJOY ogłosiły zamiar wejścia na giełdę w ramach programu wsparcia giełdowego TOJOY.

Pozycja TOJOY zapewnia 34 spółkom dogodną platformę do wejścia na giełdę

18 sierpnia, w ramach obchodów 29-lecia założenia firmy, kierownicy TOJOY opowiadali o dotychczasowych sukcesach, przygotowując grunt pod ogłoszenie dotyczące 34 projektów o statusie zbliżonym do jednorożca. Wszystkie 34 przedsięwzięcia rozwijały się w niespotykanym tempie z pomocą TOJOY, wykorzystując platformę do pozyskiwania kapitału, partnerów i zasobów rozwojowych.

W kwietniu 2020 r., w momencie kluczowym dla ożywienia gospodarczego Chin, TOJOY i komitet ds. inwestycji w wysokie technologie Chińskiego Stowarzyszenia Inwestycyjnego (China Investment Association High-tech Investment Professional Committee) zorganizowały Drugie Światowe Targi Firm-Jednorożców (Global Unicorn Fair) za pośrednictwem internetowej platformy TOJOY Entrepreneur Cloud. Z wydarzenia skorzystało dziesięć firm, które zyskały dostęp do kapitału, zasobów i partnerów oferowanych na platformie ze strony setek tysięcy uczestników na całym świecie.

Stale budując, usprawniając i wdrażając swoją platformę na skalę światową, TOJOY zgromadził potężne zasoby handlowe na całym świecie pozwalające na stabilny rozwój firm objętych programem akceleracji.

Budowanie skutecznego akceleratora przedsiębiorczości

Podczas obchodów 29-lecia TOJOY prezes zarządu firmy Lu Junqing wymienił cztery ważne osiągnięcia z pierwszych trzech dekad działalności firmy, które jego zdaniem doprowadziły ją na obecną ścieżkę sukcesów. Było to utworzenie wyjątkowego zintegrowanego i uniwersalnego modelu biznesowego, premiera globalnej superplatformy biznesowej O2O, opracowanie systemu samozarządzania, który zachęca do ciężkiej pracy i osiągnięć oraz zgromadzenie znakomitego zespołu przedsiębiorczego z całego świata.

Jako kolejny ważny klucz do nieprzerwanych sukcesów firmy TOJOY Lu wymienił przestrzeganie w całej platformie kodeksu „innowacji, jedności i uczciwości”.

Na wydarzeniu obecni byli delegaci z kilku wybitnych firm, których rozwój przyspieszyło TOJOY, w tym przedstawiciele sieci sklepów B&G z branży dziecięcej, inteligentnej platformy dostaw Sousou Shenbian oraz Kweichow Moutai, firmy o najwyższej kapitalizacji rynkowej na giełdzie w Chinach kontynentalnych. 18 sierpnia przedstawiciele kolejnych czołowych przedsiębiorstw, w tym China Mobile i Dana Technology, podpisali na miejscu umowy formalnie związujące je z akceleratorem firm-jednorożców TOJOY.

Obecnie TOJOY zajmuje się akceleracją ponad 300 firm z wielu różnych branż, szczególnie skupiając się na sektorach innowacyjnych, takich jak e-handel, Internet rzeczy i duże firmy operujące danymi.

Mówiąc o nastawieniu na przyszłość dyrektor generalny TOJOY Global Ge Jun wyraził przekonanie, że TOJOY będzie nadal wzmacniać swoje zdolności inkubacyjne i rozszerzy swoją platformę, aby osiągnąć zyski do 2021 r., a następnie, w latach 2022-2023, w pełni uruchomić swój światowy akcelerator firm-jednorożców.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1232406/The_34_semi_unicorn_projects_launched_TOJOY.jpg

Źródło: ToJoy Shared Holding Group Co., Ltd.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.08.2020, 16:09
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ