Newsletter

Abarth 124 i Abarth 595 podbijają Niemcy. Magazyn Auto Bild wyróżnił design oraz sportowy charakter marki z logo Skorpiona

04.04.2018, 17:08aktualizacja: 04.04.2018, 17:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Abarth 124 GT
Abarth 124 GT
Czytelnicy branżowego magazynu Auto Bild wybrali Abartha najlepszą marką pod względem designu w kategorii „Najmniejszy Samochód" i „Kabriolet w cenie do 50 000 euro". Magazyn nagrodził sportowy charakter marki z logo Skorpiona, a wyróżnienie otrzymały dwa modele: Abarth 124 i Abarth 595.

Wzornictwo Abartha zachwyciło czytelników niemieckiego magazynu Auto Bild, którzy w konkursie "Najlepsza Marka 2017/2018", w kategorii „Najmniejszy Samochód" i „Kabriolet w cenie do 50 000 euro", przyznali zwycięstwo właśnie włoskiej marce z logo Skorpiona.

Czytelnicy Auto Bild wyróżnili ponadto sportowy charakter Abartha, który wraz ze swoimi sportowymi modelami, znalazł się na podium w kategorii „Auta Sportowe" i „Sportowe Silniki".

Marka zdobyła też to zaszczytne pierwsze miejsce w kategorii „Kabriolet w cenie do 50 000 euro". A to dzięki zachwycającemu Abarthowi 124 spider, wyjątkowemu, motoryzacyjnemu wyrazowi włoskiej sztuki życia, wyposażonemu w dwuwarstwowy dach, który kierowca może otworzyć i zamknąć jedną ręką w zaledwie kilka sekund. Ostatnio gama modelu wzbogaciła się o serię specjalną Abarth 124 GT oferującą nowy hard top, lekki i bezpieczny, który, jako jedyny na rynku, wykonany jest w całości z włókna węglowego.

Nagrodzone zostały również wersje cabrio Abarth 595C i Abarth 695C, obie z dachem z tkaniny.

W kategorii „Najmniejszy Samochód" wyróżniono: Abarth 595 i Abarth 695. Te dwa modele o osiągach supersamochodów uzyskiwanych tak na drodze, jak i na torze, rzucają wyzwanie miejskim samochodom, potwierdzając fundamentalne wartości marki - maksymalne osiągi, rzemieślnicze wykonanie oraz stałe udoskonalanie techniki, wartości, które od zawsze przyświecają pracy projektantów, inżynierów i techników marki Abarth.

W siódmej edycji konkursu wzięło udział 70 000 uczestników (wydanie drukowane i wersja online), którzy przedstawili swoje uzasadnienie w zależności od dokonanych zakupów w kategoriach: samochody, akcesoria, części zamienne i usługi. Wśród samochodów ocenie poddano 38 marek w 14 kategoriach, od najmniejszych samochodów, poprzez kabriolety aż po SUV-y.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 04.04.2018, 17:08
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ