Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Jesteśmy bardzo dumni, że Abarth 595 zdobył po raz czwarty z rzędu tę jakże ważną nagrodę. Jest to dowód na to, że nasz +mały supersamochód+ jest niekwestionowanym symbolem swoistej, włoskiej kreatywności, sportowego charakteru, a także dbałości o szczegóły oraz, że jest bardzo doceniany przez hiszpańskich czytelników", powiedział Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA. „To prestiżowe zwycięstwo także potwierdza rosnącą atrakcyjność marki ze znaczkiem Skorpiona poza granicami Włoch – dzięki prawie 23 500 samochodom sprzedanym w Europie oraz 36,5% wzrostowi, marka Abarth uzyskała w zeszłym roku swój najlepszy wynik sprzedaży. Na wielu rynkach były one też doskonałe, na przykład w Wielkiej Brytanii, gdzie zostało sprzedanych ponad 5600 egzemplarzy przy 26,8% wzroście, co stanowi nowy rekord sprzedaży na tym rynku i w Hiszpanii z 1450 sprzedanymi samochodami i wzrostem na poziomie 26,6%. Te niesamowite rezultaty pozwalają nam z optymizmem wejść w 2019 rok, kiedy to obchodzimy nasze 70. urodziny".
Niekwestionowany symbol włoskiego stylu i osiągów, gama Abartha 595 prezentuje ewolucję ikony marki, wyrażoną poprzez różne poziomy mocy od 145 do 180 KM oraz silniki Euro 6D-Temp, które spełniają potrzeby wszystkich klientów. Wersje Competizione i Turismo to dwa oblicza Abartha, pierwsze to osiągi, a drugie to styl. Dopełnieniem tej gamy jest model 595 o mocy 145 KM, który reprezentuje poziom „wejściowy” do świata Abartha oraz ukierunkowana na osiągi wersja 595 Pista.
Hiszpańska nagroda jest kolejną na długiej liście wyróżnień, którą w tym roku otrzymał 595, po zdobyciu tytułu Best Car 2019 również w Niemczech i Szwajcarii w kategorii „Mini Cars”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 19.02.2019, 09:58 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq
- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrost
Rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
-
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAP
W Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ