Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dwudniowe wydarzenie, które odbędzie się w futurystycznym, nowym MIND (Milano Innovation District), będzie jeszcze bogatsze niż dotąd o wszelkiego rodzaju atrakcje. Będą to jazdy próbne po torze i drodze własnym Abarthem lub u boku kierowcy testowego Abartha, ogrom adrenaliny podczas taxidrive na siedzeniu pasażera w wielokrotnie nagradzanym Abarcie 124 rally, wystawa aktualnie produkowanych aut oraz klasyków, by poznać sekrety i zobaczyć samochody, które zapisały karty historii marki, strefa akrobacji, w której kaskaderzy wykonają ekstremalnie trudne numery na swoich BMX-ach, strefy gier dla dorosłych i dla dzieci. To jeszcze nie koniec atrakcji: na wszystkich czeka wielka niespodzianka. Wszystko po to, aby pobić zeszłoroczny rekord liczby uczestników: ponad 4000 fanów i ponad 3000 jazd testowych. Pełne informacje na temat wydarzenia można znaleźć na stronie https://www.abarth.com/scorpionship/eventi/abarth-day-2019.
Jedną z głównych nowości tej edycji będzie z pewnością widowiskowy tor o długości około trzech kilometrów, zbudowany na terenie nowego parku nauki i innowacji. Ekscytujące pasmo prostych, zakrętów i wiraży pozwala wydobyć doskonałe właściwości jezdne oraz osiągi charakterystyczne dla wszystkich samochodów Abartha. Będzie to więc niepowtarzalna gratka dla tych, którzy zdecydują się wziąć udział w imprezie za kierownicą swoich Abarthów (bilety można kupić online) oraz dla wszystkich, którzy będą chcieli przetestować jeden z nowych samochodów z gamy Abartha „70° Anniversario" lub wcielić się w rolę drugiego kierowcy rajdowego 124 rally, u boku profesjonalisty. Ponadto na specjalnym torze można będzie zająć miejsce pilota odgrywającego kluczową rolę w zawodach i wraz z prawdziwym kierowcą rajdowym za kierownicą przetestować możliwości mocnego Abartha 124 rally, dwukrotnego zwycięzcy FIA R-GT CUP. W innym miejscu z kolei instruktorzy jazdy Abartha nauczą chętnych, jak radzić sobie z nagłą utratą przyczepności tylnej osi, prowadząc samochody specjalnie wyposażone w skid-car.
W strefie rozrywki odwiedzający będą mogli skorzystać z symulatorów jazdy, zmierzyć się ze sobą, kierując zdalnie sterowanymi Abarthami czy zobaczyć poczynania akrobatyczne zespołów Bike Trial, BMX Flatland i Parkour. Całości towarzyszyć będzie energetyczna muzyka, uliczne poczęstunki i stoiska sprzedające produkty promocyjne oraz akcesoria z gamy „Abarth Authentic Accessories powered by Mopar". Oczywiście nie zabraknie zabytkowych samochodów z logo Scorpiona, jako „mostu” łączącego przeszłość z teraźniejszością marki.
Absolutnymi gwiazdami tego wydarzenia będą współczesne i nieco starsze Abarthy, które można będzie podziwiać i testować na drodze lub torze, jak również szeroki wachlarz atrakcji zaplanowanych dla fanów w każdym wieku. Aby dostać się na to wydarzenie, należy zakupić bilet, którego cena zaczyna się od 10 euro (więcej informacji na temat rezerwacji można znaleźć na stronie https://www.abarthday.com/en/event/9).
Ten atrakcyjny format wydarzenia będzie w stanie zadowolić coraz liczniejszą społeczność Abartha na świecie. Dziś istnieją 74 oficjalne kluby (+ 80% od 2016 roku), z czego 37 jest we Włoszech, i liczą one w sumie ponad 5000 członków. Oczywiście podczas Abarth Days 2019 kluby Abarth będą miały punkt przyjęć dla swoich członków, idealne miejsce, w którym ci, którzy członkami jeszcze nie są, będą mogli posłuchać o ich działalności. Wszystkich łączy zamiłowanie do marki z logo Skorpiona, to samo uczucie, które towarzyszy społeczności „The Scorpionship" działającej od trzech lat w regionie EMEA i liczącej ponad 111000 zrzeszonych. Nowi członkowie mogą zarejestrować się bezpłatnie na stronie https://www.abarth.com/scorpionship.
Ta silna pasja łączy różne pokolenia klientów, zawsze w duchu idei założyciela: maksymalne osiągi, dbałość o detale każdego produktu i ciągłe udoskonalenia techniczne. Historia marki rozpoczęła się 31 marca 1949 roku, kiedy to Carlo Abarth (1908-1979) założył Abarth & C. przy wsparciu kierowcy Guido Scagliariniego. Ich pierwszym samochodem był model 204 A (bazujący na Fiacie 1100), który wpisał się w historię motoryzacji 10 kwietnia 1950 roku, kiedy to Tazio Nuvolari wygrał nim swoje ostatnie zawody Palermo-Monte Pellegrino. Od tamtej pory historia marki z logo Skorpiona była usłana sportowymi i przemysłowymi rekordami, kreując niepowtarzalny charakter, dzięki któremu Abarthy są natychmiast rozpoznawalne wśród innych samochodów codziennie spotykanych na ulicach. Te same cechy szczególne można dziś odnaleźć w jubileuszowej gamie „70o Anniversario", oferowanej w modelach Abarth 595 i Abarth 124, z zewnątrz oznaczonej specjalnym logo, które nadaje tym samochodom wyjątkowego i ekskluzywnego charakteru oraz w niesamowitych 595 esseesse, samochodach inspirowanych legendarnym zestawem tuningowym z lat 60., jak również w limitowanej edycji Abarth 124 Rally Tribute, wyprodukowanej w liczbie 124 egzemplarzy, która świętuje zwycięstwa Abarth 124 rally odniesione w 2018 roku. W tym roku również, już na jedno spotkanie przed zakończeniem sezonu, odnowiony spider drugi raz z rzędu wygrał Mistrzostwa Europy przeznaczone dla samochodów Gran Turismo.
Osiągi, zabawa i historia: Abarth Days 2019 będą najbardziej wyczekiwanym przez pasjonatów z całej Europy wydarzeniem. Dla fanów, którzy chcą przeżyć niezapomniane wrażenia i dzielić się swoim zamiłowaniem do włoskiej marki, przygotowano jeszcze inne zaskakujące niespodzianki.
Wideo z Abarth Days 2018 dostępne pod linkiem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.09.2019, 11:29 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT