Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tak jak w 2018 roku, Abarth znalazł się wśród zwycięzców konkursu „Best Brands", organizowanego przez uznany niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Bild. Nowością w tym roku jest absolutne zwycięstwo Abartha w kategorii „Design”, dotyczącej wszystkich klas samochodów. Sukces ten potwierdzają dwa zwycięstwa. Po raz kolejny czytelnicy zagłosowali na Abartha 595 i Abartha 695, wybierając je najlepszymi samochodami klasie „Mini Car”, natomiast Abarth 124 spider powtórzył zeszłoroczny sukces w klasie „Kabriolet do 50 000 euro”. To potrójne zwycięstwo jest najlepszym dowodem niepowtarzalnego charakteru, który sprawia, że samochody z logo Skorpiona są od razu rozpoznawalne na drogach.
„Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zdobyliśmy przychylność czytelników branżowego magazynu Auto Bild, a przede wszystkim, że po raz pierwszy zdobyliśmy nagrodę za najlepszy design w klasyfikacji ogólnej – powiedział Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA. – To ważne wyróżnienie dołącza do puli nagród zdobytych już w pierwszych miesiącach roku, którą otwiera tytuł +Najlepszy samochód+ w kategorii +Importowany samochód mini+, przyznany Abarthowi 595 przez czytelników magazynu Auto Motor und Sport już czwarty raz z rzędu. Dzięki tym prestiżowym wyróżnieniom, 70. urodziny Abartha będą jeszcze bardziej wyjątkowe. Historia marki z logo Skorpiona rozpoczęła się 31 marca 1949 roku i fascynuje do dziś. Będziemy świętować to wydarzenie nową gamą +70th Anniversary+ modeli 595 i 124 oraz najnowszymi 595 esseesse i 124 Rally Tribute, które zadebiutowały w Genewie”.
Już po raz ósmy w konkursie Auto Bild „Best Brands 2019” wzięli udział czytelnicy wydań drukowanych i internetowych magazynu, którzy wskazali w uzasadnieniu, czym kierowali się, decydując się na zakup w branży motoryzacyjnej, akcesoriów, części i usług. 38 największych marek oceniono w 14 klasach modeli, od małych samochodów po kabriolety i SUV-y, według szeregu kryteriów oceny, które koncentrowały się na wzornictwie, jakości, stosunku wartości do ceny, wizerunku i usługach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 21.03.2019, 16:07 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ