Newsletter

Absolwenci drugiej edycji GPW Growth ruszają na podbój rynku

22.06.2021, 08:57aktualizacja: 22.06.2021, 09:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP MediaRoom - Kadr z filmu
PAP MediaRoom - Kadr z filmu
Uroczystą galą w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zakończyła się druga edycja Akademii GPW Growth - cykl wykładów i warsztatów adresowany do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 24 uczestników kursu odebrało certyfikaty „Ready for Growth” potwierdzające nabyte kompetencje, które w przyszłości mogą pomóc ich firmom zadebiutować na warszawskim parkiecie.

Akademia GPW Growth jest jedną z inicjatyw strategicznych #GPW2022 - wieloletniego planu rozwoju i funkcjonowania spółki, którego celem jest umacnianie giełdy w Warszawie na pozycji jednego z czołowych, europejskich parkietów. W miniony weekend odbyło się podsumowanie drugiej edycji projektu.

„W 2018 roku zarząd GPW zdecydował się umieścić w nowej strategii program edukacyjny dedykowany małym i średnim przedsiębiorcom. Na polskim rynku działa ponad dwa miliony firm, z czego ponad 99 proc. należy do sektora MŚP. Postanowiliśmy podzielić się z nimi cennymi wskazówkami i doświadczeniami pozwalającymi na rozwój i wzrost” - powiedziała Izabela Olszewska, członek zarządu GPW i gospodarz wydarzenia.

24 przedstawicieli firm z różnych branż, zarówno ich właściciele, jak i członkowie kadry zarządzającej, otrzymało certyfikaty „Ready for Growth” stanowiące potwierdzenie zdobytej wiedzy oraz praktycznych umiejętności.

Warunkiem uzyskania cennego dyplomu był aktywny udział w cyklu 10 spotkań networkingowych z ekspertami i praktykami biznesu, warsztatach oraz case studies.

„O sukcesie Akademii zdecydowała rozbudowana baza kontaktów giełdy oraz jej szerokie zaplecze eksperckie, w skład którego wchodzą uznani analitycy rynkowi i doświadczeni specjaliści z największych spółek, zarówno tych prywatnych, jak i należących do Skarbu Państwa. Patronat nad tym unikatowym projektem objęło Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii” - dodała Olszewska.

Poza kompetencjami „twardymi”, takimi jak zarządzanie ryzykiem, operowanie kapitałem czy prawidłowe raportowanie wyników, uczestnicy Akademii rozwijali również te „miękkie”, odnoszące się do tworzenia właściwych relacji w zespole czy budowania osobistego potencjału lidera. To właśnie na ich znaczenie dla odniesienia sukcesu w biznesie wskazywała Ewa Opolska z EY Academy Of Business, jednego z partnerów programu.

„Firmy to nie tylko cyfry i tabele, ale ludzie je tworzący. Istotne jest, aby bezcenna wiedza zdobyta podczas tego roku akademickiego na warszawskiej giełdzie wsparła wasz rozwój osobisty. Prawdziwy lider to osoba o szerokich horyzontach nieunikająca nowych, trudnych wyzwań, ale jednocześnie efektywnie angażująca w ich realizacje partnerów i współpracowników” - podkreślała Opolska.

Zamykając drugą edycję Akademii GPW Growth, Izabela Olszewska zaprosiła jej uczestników do dołączenia do Klubu Absolwenta - platformy wymiany doświadczeń i pomysłów, a także nawiązywania relacji biznesowych. Zapowiedziała również, że w związku z ogromnym zainteresowaniem kolejnych przedsiębiorstw udziałem w programie, już we wrześniu ruszy trzecia odsłona wydarzenia.

„Mam nadzieję, że z niektórymi spółkami, których przedstawiciele uczestniczyli w Akademii, już niebawem będziemy mogli się spotkać na warszawskim parkiecie - czy to na NewConnect, czy to później na Głównym Rynku” - podsumowała Izabela Olszewska.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 22.06.2021, 08:57
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ