Newsletter

Absolwenci drugiej edycji GPW Growth ruszają na podbój rynku

22.06.2021, 08:57aktualizacja: 22.06.2021, 09:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP MediaRoom - Kadr z filmu
PAP MediaRoom - Kadr z filmu
Uroczystą galą w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zakończyła się druga edycja Akademii GPW Growth - cykl wykładów i warsztatów adresowany do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 24 uczestników kursu odebrało certyfikaty „Ready for Growth” potwierdzające nabyte kompetencje, które w przyszłości mogą pomóc ich firmom zadebiutować na warszawskim parkiecie.

Akademia GPW Growth jest jedną z inicjatyw strategicznych #GPW2022 - wieloletniego planu rozwoju i funkcjonowania spółki, którego celem jest umacnianie giełdy w Warszawie na pozycji jednego z czołowych, europejskich parkietów. W miniony weekend odbyło się podsumowanie drugiej edycji projektu.

„W 2018 roku zarząd GPW zdecydował się umieścić w nowej strategii program edukacyjny dedykowany małym i średnim przedsiębiorcom. Na polskim rynku działa ponad dwa miliony firm, z czego ponad 99 proc. należy do sektora MŚP. Postanowiliśmy podzielić się z nimi cennymi wskazówkami i doświadczeniami pozwalającymi na rozwój i wzrost” - powiedziała Izabela Olszewska, członek zarządu GPW i gospodarz wydarzenia.

24 przedstawicieli firm z różnych branż, zarówno ich właściciele, jak i członkowie kadry zarządzającej, otrzymało certyfikaty „Ready for Growth” stanowiące potwierdzenie zdobytej wiedzy oraz praktycznych umiejętności.

Warunkiem uzyskania cennego dyplomu był aktywny udział w cyklu 10 spotkań networkingowych z ekspertami i praktykami biznesu, warsztatach oraz case studies.

„O sukcesie Akademii zdecydowała rozbudowana baza kontaktów giełdy oraz jej szerokie zaplecze eksperckie, w skład którego wchodzą uznani analitycy rynkowi i doświadczeni specjaliści z największych spółek, zarówno tych prywatnych, jak i należących do Skarbu Państwa. Patronat nad tym unikatowym projektem objęło Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii” - dodała Olszewska.

Poza kompetencjami „twardymi”, takimi jak zarządzanie ryzykiem, operowanie kapitałem czy prawidłowe raportowanie wyników, uczestnicy Akademii rozwijali również te „miękkie”, odnoszące się do tworzenia właściwych relacji w zespole czy budowania osobistego potencjału lidera. To właśnie na ich znaczenie dla odniesienia sukcesu w biznesie wskazywała Ewa Opolska z EY Academy Of Business, jednego z partnerów programu.

„Firmy to nie tylko cyfry i tabele, ale ludzie je tworzący. Istotne jest, aby bezcenna wiedza zdobyta podczas tego roku akademickiego na warszawskiej giełdzie wsparła wasz rozwój osobisty. Prawdziwy lider to osoba o szerokich horyzontach nieunikająca nowych, trudnych wyzwań, ale jednocześnie efektywnie angażująca w ich realizacje partnerów i współpracowników” - podkreślała Opolska.

Zamykając drugą edycję Akademii GPW Growth, Izabela Olszewska zaprosiła jej uczestników do dołączenia do Klubu Absolwenta - platformy wymiany doświadczeń i pomysłów, a także nawiązywania relacji biznesowych. Zapowiedziała również, że w związku z ogromnym zainteresowaniem kolejnych przedsiębiorstw udziałem w programie, już we wrześniu ruszy trzecia odsłona wydarzenia.

„Mam nadzieję, że z niektórymi spółkami, których przedstawiciele uczestniczyli w Akademii, już niebawem będziemy mogli się spotkać na warszawskim parkiecie - czy to na NewConnect, czy to później na Głównym Rynku” - podsumowała Izabela Olszewska.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 22.06.2021, 08:57
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ