Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W X edycji Ligi Traderów startowało 84 zawodników, którzy w ciągu ostatniego kwartału 2021 roku typowali kursy par walutowych i innych instrumentów finansowych. Zwycięzcą okazał się Adam Fuchs, dealer znanych serwisów wymiany walut, który startował pod pseudonimem Fuksiarz.
Zwycięzca X edycji Ligi Traderów stoczył 24 pojedynki w całych rozgrywkach, odnotowując 14 zwycięstw, 1 remis i 9 porażek (58% wygranych). W 13 meczach jego typy okazały się trafione (54%).
„Muszę przyznać, że jestem bardziej niż zadowolony ze swojej postawy w tegorocznej, jubileuszowej X edycji Ligi Traderów. To dopiero mój drugi start w tym turnieju. Planowałem poprawić swój wynik i awansować do 3 fazy grupowej, a ostatecznie zwyciężyłem. Rywalizacja nie była łatwa, gdyż wielu rywali to doświadczeni traderzy, ale też rynki w ostatnim czasie potrafiły niejednokrotnie zaskoczyć swoimi zachowaniami. Pewne jest tylko jedno, za rok podejmę próbę obrony tytułu. Chciałbym pogratulować wszystkim uczestnikom i podziękować organizatorom za te prawie 3 miesiące niezwykłych emocji. W zeszłym roku wygrał mój działowy kolega Krzysztof Pawlak, dlatego można chyba zaryzykować stwierdzenie, że zwycięstwo w Lidze Traderów staje się powoli nową tradycją wśród dealerów Currency One SA.” - mówi Adam Fuchs.
To drugi rok z rzędu, gdy turniej wygrywa ekspert walutowy z ramienia spółki Currency One SA. W poprzedniej edycji zwycięzcą został Krzysztof Pawlak. Analitycy walutowi serwisów Walutomat i InternetowyKantor.pl oprócz wykorzystywania wiedzy w praktyce chętnie się nią dzielą w ramach podcastu Dealerzy Po Godzinach.
Liga Traderów to jeden z najstarszych i najbardziej znanych konkursów traderskich w Polsce. Liga łączący trading z emocjami rywalizacji. Zawodnicy typują kursy w bezpośrednich pojedynkach. W tygodniu odbywają się 2 mecze. Cała liga trwa trzy miesiące.
Źródło informacji: Currency One
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.12.2021, 13:58 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ