Newsletter

adam&eveDDB, zdobywca 22 statuetek Lwów, otrzymuje tytuł Agencji Roku podczas tegorocznej edycji festiwalu w Cannes

25.06.2014, 13:19aktualizacja: 25.06.2014, 13:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 24 czerwca 2014 r. /PRNewswire/ - adam&eveDDB, brytyjska agencja należąca do sieci DDB, wczorajszego wieczoru uwieńczyła bardzo udany tydzień w Cannes, otrzymując prestiżowy tytuł Agency of the Year (Agencja Roku).

Ogółem agencja zdobyła imponującą liczbę 22 Lwów, w tym cztery nagrody Grand Prix oraz siedem złotych, cztery srebrne i siedem brązowych Lwów za projekty dla szeregu mediów i sześciu klientów - Harvey Nichols, John Lewis, Google, Unilever, Diageo i Volkswagen.

Bożonarodzeniowa kampania reklamowa dla Harvey Nichols z 2013 r., zatytułowana "Sorry, I Spent it on Myself" ("Przepraszam, ale pieniądze wydałem na siebie"), zdobyła Grand Prix w czterech kategoriach: Promo, Press (prasa), Film oraz Titanium i Integrated. Przyznano jej także, między innymi, pięć złotych Lwów.

Ponadto, w kategoriach Press i Outdoor (reklama zewnętrzna), dwie złote statuetki trafiły do twórców kampanii „End Marmite Neglect” („Stop zaniedbywaniu sosu Marmite”) realizowanej dla Unilever.

Pozostałe zdobycze agencji to brązowe i srebrne Lwy w różnych kategoriach: "The Bear & The Hare" dla John Lewis, "Smithwick's Squirrel" dla Diageo, "Teddy Tragedy" i "Value" dla Volkswagena oraz "Front Row" dla Google.

James Murphy, prezes zarządu i wspólnik-założyciel adam&eveDDB, powiedział: "Wspaniale jest być świadkiem odradzania się brytyjskich agencji reklamowych właśnie w Cannes. A jeszcze przyjemniej jest widzieć, że liderem tego procesu jest adam&eveDDB, i to w tak wielu kategoriach i markach".

Ben Priest, wykonawczy dyrektor kreatywny i wspólnik-założyciel adam&eveDDB, dodał: "Tak ogromny sukces na tegorocznym festiwalu to dla nas coś wspaniałego. Nie tylko ze względu na nasze projekty dla Harvey Nichols, ale również dla marek takich jak Unilever, Google, John Lewis, Volkswagen czy Diageo. Pokazaliśmy światu siłę i potencjał naszej nowo założonej agencji".

Chuck Brymer, prezes naczelny DDB Worlwide: "Zdobycie tytułu Agencji Roku na festiwalu w Cannes to wyjątkowe wyróżnienie. Jestem ogromnie dumny z adam&eveDDB. Naszym celem jest bycie agencją o największej sile oddziaływania w tej branży oraz tworzenie dla naszych klientów innowacyjnych kampanii reklamowych. Doskonałym tego przykładem jest tegoroczny sukces marki Harvey Nichols”.

Ogółem DDB Network uplasowała się na trzecim miejscu i była jednocześnie najczęściej nagradzaną siecią z regionu EMEA.

Ponadto adam&eveDDB wybrano Agencją Roku podczas ostatniej edycji British Arrow Awards.

Statuetki Lwów przyznane na tegorocznym festiwalu w Cannes

AGENCJA ROKU

GRAND PRIX:

Film - Harvey Nichols "Sorry I Spent it on Myself” ("Przepraszam, ale pieniądze wydałem na siebie”)

Prasa - Harvey Nichols “Sorry I Spent it on Myself”

Marketing zintegrowany - Harvey Nichols "Sorry I Spent it on Myself”

Promocja i działania aktywacyjne - Harvey Nichols "Sorry I Spent it on Myself”

ZŁOTE LWY:

Marketing bezpośredni - Harvey Nichols "Sorry I Spent it on Myself”

Reklama zewnętrzna - Harvey Nichols "Sorry I Spent it on Myself”

Reklama zewnętrzna - Harvey Nichols "Sorry I Spent it on Myself”

Promocja i działania aktywacyjne - Harvey Nichols “Sorry I Spent it on Myself”

Promocja i działania aktywacyjne - Harvey Nichols “Sorry I Spent it on Myself”

Reklama zewnętrzna - Marmite - Neglect - Ketchup, Mayo, Pasta

Film - Marmite - Rescue

SREBRNE LWY:

Design - Harvey Nichols “Sorry I Spent it on Myself”

Film - John Lewis - Bear & Hare

Film - Volkswagen - Teddy Tragedy

Warsztat filmowy - John Lewis - Bear & Hare

BRĄZOWE LWY:

Design - Harvey Nichols - “Sorry I Spent it on Myself”

Design - Harvey Nichols - “Sorry I Spent it on Myself”

Reklama zewnętrzna - Google - Front Row

Promocja i działania aktywacyjne - Google - Front Row

Warsztat filmowy - Diageo - Smithwick's Squirrel

Film - Volkswagen - Value - Parachute, Rope, Cage

Marketing zintegrowany - John Lewis - Bear & Hare

adam&eveDDB

Jesteśmy kreatywną agencją komunikacji marketingowej tworzoną przez ludzi ze świata reklamy, projektowania, Internetu, mediów, treści i strategii społecznych. Charakteryzuje nas nienasycenie i energia nowo założonej firmy połączone z zasobami i zasięgiem dużej sieci. Współpracujemy z klientami takimi jak Sony, Diageo, Flora, Foster's, Google, Marmite, Halifax, John Lewis, Volkswagen, Financial Times, Harvey Nichols oraz Save the Children.

Żródło: adam&eveDDB

KONTAKT

Jemima Bokaie

dyrektor ds. nowych form działalności

tel. +07730-319-515

e-mail: jemima.bokaie@adamandeveddb.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.06.2014, 13:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ