Newsletter

ADC pozyskuje Pinpoint Software, nieustannie rozwijając platformę do kompleksowej obsługi sklepów

06.10.2021, 10:42aktualizacja: 06.10.2021, 10:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nabycie przyczyni się do ograniczania marnotrawstwa żywności i promowania zrównoważonego rozwoju, jednocześnie wspierając sprzedawców detalicznych w ich dążeniu do poprawy wydajności.

TAMPA, Floryda--(BUSINESS WIRE)-- Applied Data Corporation (ADC), międzynarodowy lider na rynku rozwiązań SaaS dla detalistów, poinformował dziś o zawarciu umowy nabycia firmy Pinpoint Software, Inc, dostawcy oprogramowania zwiększającego efektywność operacyjną i wykonawczą dla sklepów spożywczych i pozostałych podmiotów zajmujących się sprzedażą detaliczną, w tym wiodącej na świecie platformy do zarządzania datami ważności, Date Check Pro®. Transakcja ta jest strategicznym uzupełnieniem portfolio ADC, które obejmuje platformę zarządzania świeżymi produktami, FreshIQ® oraz system monitorowania realizacji zamówień - ShopperKit - i zaowocuje rozwiązaniem, które nie tylko zmniejszy ilość marnowanej żywności i zwiększy sprzedaż, ale także wykroczy poza zrównoważony rozwój i zapewni detalistom prawdziwie ekologiczne podejście.

Dla większości przedsiębiorstw działających w sferze globalnego handlu detalicznego, marnotrawstwo żywności jest głównym problemem, przekładającym się na wyniki finansowe. Zważywszy na to, że niepotrzebne produkty spożywcze są najczęściej wyrzucane na wysypiska śmieci i przyczyniają się do emisji gazów cieplarnianych, w interesie nas wszystkich leży jak najszybsze rozwiązanie tego problemu. Zarówno ADC jak i Pinpoint posiadają wspólną wizję wyposażenia detalistów w narzędzia niezbędne do osiągania wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez połączenie kwantyfikacji, analizy i działania.

„Trajektoria rozwoju ADC jako platformy do kompleksowych operacji sklepowych stale się rozszerza, aby sprostać potrzebom detalistów na dzisiejszym ewoluującym rynku – powiedział Shamus Hines, prezes ADC. - Pinpoint aktywnie monitoruje daty ważności zapasów w całym sklepie i współpracuje z konsumentami, aby zminimalizować marnowanie żywności”.

„Jako firma jesteśmy zaangażowani w usprawnianie wszystkich działań prowadzonych w sklepach na rzecz detalistów z branży spożywczej. Wraz z rosnącym zainteresowaniem konsumentów zrównoważonym rozwojem, sprzedawcy detaliczni stają przed wyzwaniem ograniczenia marnotrawstwa żywności przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży, i to właśnie na tym polu ADC i Pinpoint wkraczają do gry” - dodał.

Od prawie trzydziestu lat ADC jest zaufanym dostawcą dla ponad 20000 sklepów spożywczych i ogólnospożywczych. Platforma SaaS, oferująca dostosowane do potrzeb branży rozwiązania dla handlu detalicznego obejmuje już takie funkcje jak: zarządzanie realizacją zamówień, zarządzanie recepturami, produkcję na zamówienie, drukowanie etykiet, zarządzanie zapasami i odpadami, śledzenie żywności, planowanie produkcji, zarządzanie zamówieniami i monitorowanie temperatury. Dzięki zastosowaniu programu Date Check Pro firmy Pinpoint, ADC będzie w stanie dodatkowo zredukować ilość produktów przeterminowanych, zwiększając jednocześnie poziom zadowolenia klientów.

Andrew Hoeft, założyciel i dyrektor generalny Pinpoint, podkreśla: „W Pinpoint zawsze wierzyliśmy w podnoszenie wydajności i zapewnianie klientom jak najświeższych zakupów. Firma ADC rozpoczęła działalność w branży artykułów świeżych i jest głęboko przekonana o konieczności wspierania detalistów w zmniejszaniu ilości odpadów. W połączeniu z naszym wspólnym zaangażowaniem w przyswajanie rozwiązań przez użytkowników, które są przyjazne i łatwe w zastosowaniu, połączenie sił z ADC to doskonałe posunięcie. Łącząc wiedzę i rozwiązania naszych zespołów, będziemy nadal przesuwać granice technologii dla sektora handlu detalicznego”.

W związku z tym przejęciem, w najbliższych tygodniach rozpoczną się prace nad integracją pomiędzy platformami, natomiast strona internetowa ADC zostanie wzbogacona, aby zaprezentować pełny zakres działalności połączonych podmiotów.

Applied Data Corporation

Od ponad 30 lat ADC jest innowatorem w dziedzinie technologii spożywczych. Oferowane platformy, FreshIQ® i ShopperKit, umożliwiają detalistom wielokanałowe podejście do wszystkich operacji sklepowych. FreshIQ umożliwia sprzedawcom detalicznym efektywne planowanie, przygotowywanie, analizowanie i dostarczanie świeżych produktów spożywczych, których poszukują klienci. Natomiast rozwiązanie ShopperKit umożliwia im realizację zamówień w sklepach, dzięki czemu mogą odbierać, nadawać priorytety i przetwarzać zamówienia od swoich internetowych odpowiedników, co pozwala sieciom spożywczym oferować klientom internetowym usługi odbioru lub dostawy do sklepu. Produkty ADC zostały wdrożone na całym świecie w ponad 120 sieciach sklepów spożywczych i ogólnospożywczych oraz w ponad 20000 placówek. Więcej informacji na www.applieddatacorp.com.

Pinpoint

Pinpoint Software, Inc. jest podmiotem dominującym w Date Check Pro. Została założona w 2011 roku i mieści się w szybko rozwijającej się społeczności technologicznej i centrum technologii spożywczych w Madison, Wisconsin. Date Check Pro rozpoczęła swoją działalność, gdy jej założyciel Andrew Hoeft postanowił rozwiązać problem przeterminowanych produktów. Obecnie, spółka wspiera ponad tysiąc supermarketów, sklepów detalicznych i sklepów osiedlowych na całym świecie w eliminowaniu strat wynikających z przeterminowanych produktów oraz w dostarczaniu swoim klientom jeszcze lepszych produktów i udogodnień.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211005005211/en/

Źródło: Applied Data Corporation

KONTAKT:

Abby Sandbach

tel. 720.341.6354

e-mail: abby.sandbach@applieddatacorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.10.2021, 10:42
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii