Newsletter

Adform demonstruje Adform FLOW - nowoczesną platformę pozwalającą wygodnie kierować działaniami marketingowymi

18.09.2020, 18:43aktualizacja: 18.09.2020, 18:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka uznana przez Gartner za lidera technologii reklamowych opracowała pierwszą niezależną i w pełni zintegrowaną platformę technologiczną umożliwiającą reklamodawcom i agencjom reklamowym osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

KOPENHAGA--(BUSINESS WIRE)-- Adform, jedyna niezależna globalna platforma do zarządzania działaniami reklamowymi obejmującymi wszystkie aspekty cyfrowych kampanii reklamowych, poinformowała dziś o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW. Opracowana pod kątem intuicyjnej obsługi i pozwalająca specjalistom od marketingu planować, wykupywać i aktywować środki przekazu, platforma Aadform FLOW oferuje w jednym miejscu wszystko czego potrzebują: DSP, DMP, SSP, DCO oraz serwer reklamowy. Dzięki wyjątkowemu komfortowi użytkowania i udoskonalonej współpracy na linii człowiek-komputer, Adform FLOW obsługuje tzw. rozszerzoną inteligencję pozwalającą na uzyskanie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

Wśród funkcji Adform FLOW znalazły się:

· Płynna i zintegrowana obsługa poszczególnych aspektów kampanii reklamowej i wszystkich mediów cyfrowych,

· Technologia SaaS (oprogramowanie jako usługa) dająca większą kontrolę i elastyczność oraz obejmująca modułowy i otwarty interfejs programowania aplikacji (API), a także możliwość ograniczania kosztów dzięki opłatom bazującym na licencjach,

· Ustawienia "first-party identity-ready" w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności w czasach, w których tzw. pliki cookie ("ciasteczka") odchodzą do lamusa,

· Neutralność pod względem obsługiwanych mediów pozwalająca na uniknięcie konfliktów w zakresie praw własności do danych czy mediów.

Badania przeprowadzone przez Adform we współpracy z Dynata oraz obejmujące ponad tysiąc specjalistów od marketingu wykazały, że blisko 3/4 z nich (74%) chciałoby móc z jednego miejsca wydajnie kierować kampaniami reklamowymi. Wśród najczęściej wymienianych korzyści płynących z takiego rozwiązania znalazły się optymalizacja danych oraz obniżenie kosztów.

Po trzech latach prac oraz bazując na dwóch dekadach innowacyjnej działalności Adform stworzono Adform FLOW – oprogramowanie dla firm służące do prowadzenia działań marketingowych w nowoczesny sposób. Jest to niezależna i zintegrowana platforma dająca zespołom marketingowym lepszą kontrolę nad swoimi danymi, która nie była dostępna w ramach dotychczasowych rozwiązań. System umożliwia indywidualną konfigurację i zapewnia bezpieczeństwo i przejrzystość, umożliwiając płynne kierowanie działaniami marketingowymi.

Zespoły zajmujące się marketingiem cyfrowym od dawna zmagały się z trudnościami związanymi z koniecznością polegania na niezliczonej ilości programów wspomagających działania marketingowe i reklamowe. We współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wydajność staje się jeszcze ważniejsza. Niektóre z przedsiębiorstw bazowały wyłącznie na własnych rozwiązaniach (tzw. model "walled garden" – zamknięty ogród), podczas gdy inne poszukiwały najlepszych w swojej klasie technologii, składając do kupy jednostkowe rozwiązania, które ostatecznie nie działały razem zbyt dobrze. Adform FLOW łączy w sobie bogactwo złożonej struktury bazującej na rozwiązaniach jednostkowych z efektem skali, łatwością użytkowania i wydajnością "zamkniętych ogrodów".

Samir Shah, partner zarządzający ds. danych, technologii i kwestii programistycznych w ZenithOptimedia Group powiedział: „Byłem pod wrażeniem tego, jak Adform rozwija swoją platformę. Zgłaszany wzrost wydajności jest istotny. Dzięki ich rozwiązaniom dostrzegam strategiczne korzyści, szczególnie w czasach, gdy złożona sytuacja na rynku zbiega się z przyszłością identyfikatorów pierwszej kategorii, zdolność ich odróżniania ma bowiem kluczowe znaczenie”.

„Obecnie zespoły marketingowe potrzebują kompleksowego rozwiązania, które mogą dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że możemy zaoferować naszym klientom dużą wartość dodaną, umożliwiając im robienie rzeczy, które dotychczas były niemożliwe - stwierdził Troels Jensen, dyrektor generalny Adform. - Jako jedyna niezależna, w pełni zintegrowana platforma marketingowa, Adform zapewnia transparentność, prywatność i własność danych. Dzięki sprostaniu tym wyzwaniom, klienci Adform zyskują na korzystaniu z unikalnej architektury Adform FLOW i mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki”.

Adform

Adform to jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa stworzona pod kątem współczesnych działań marketingowych. Jej unikatowa technologia dla firm – Adform FLOW – zapewnia najwyższej klasy komfort użytkowania oraz skalowalną, modułową i otwartą architekturę, umożliwiając płynne prowadzenie działań reklamowych na wszystkich etapach. Platforma zapewnia klientom lepszą kontrolę i przejrzystość w zakresie ich działań reklamowych, włączając prawa własności do wszystkich danych używanych w kampaniach. Od roku 2002, firma Adform opracowuje technologie służące poprawie współpracy na linii człowiek-komputer i stosowaniu tzw. rozszerzonej inteligencji, poprawiając wyniki biznesowe swoich klientów z 27 krajów świata.

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: www.adform.com.

Źródło: Adform

KONTAKT:

Sarah Redman

e-mail: sarah@adformpr.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.09.2020, 18:43
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ