Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dublin, 27 lutego 2017 r./PRNewswire/ - Adriatic Slovenica, spółka, która dzięki 15-procentowemu udziałowi w rynku zajmuje drugie miejsce wśród firm oferujących ubezpieczenia na życie w regionie Adriatyku, ogłosiła, że wkrótce sfinalizuje proces automatyzacji typu "end-to-end". Rozwiązanie ALLFINANZ Interview Server opracowane przez Munich Re Automation Solutions Ltd. umożliwia w pełni elektroniczną obsługę wniosków klientów przy jednoczesnym usprawnieniu procesów wewnętrznych realizowanych przez dany podmiot. Pozwoli to obniżyć koszty i utrzymać przychody na odpowiednim poziomie.
Logo: http://mma.prnewswire.com/media/471676/Adriatic_Slovenica_Logo.jpg
Trzy lata temu Gabrijel Škof, prezes zarządu Adriatic Slovenica, zauważył, że koszty, opóźnienia i wysokie wskaźniki błędów w drukowanych wnioskach oraz przy zawieraniu polis hamowały proces pozyskiwania nowych klientów i spowalniały procesy wewnętrzne. Škof podjął kroki w kierunku automatyzacji portalu sprzedaży z korzyścią dla ubezpieczonych, zespołów sprzedażowych i wyniku finansowego spółki. Do tego celu wybrano oprogramowanie ALLFINANZ do obsługi ubezpieczeń na życie, z uwagi na jego powszechne zastosowanie i elastyczność biznesową.
"W branży podmiotów oferujących ubezpieczenia na życie w regionie Adriatyku jako pierwsi dokonaliśmy automatyzacji każdego etapu - od złożenia wniosku aż po obsługę odszkodowań - powiedział Škof. - Zwiększymy nasz udział w rynku, zapewniając klientom jeszcze lepszą, szybszą i bardziej przejrzystą obsługę. Umowę, która kiedyś wymagała poświęcenia trzech tygodni na zbieranie informacji, analizy i samo zawarcie, teraz będzie można sfinalizować w ciągu paru minut".
W ubiegłym roku Adriatic Slovenica d.d. (AS) zwiększyła swój udział w rynku do 15 procent i odnotowała prawie 300 milionów EUR przychodu ze składek, generując zysk równy ponad 14 mln euro. Spółka oferuje ubezpieczenia na życie i zdrowie, ubezpieczenia nieruchomości, pojazdów, NNW, polisy dla podróżnych oraz programy emerytalno-oszczędnościowe. Proces automatyzacji najpierw obejmie sektor polis ubezpieczeń na życie na rynku słoweńskim, a następnie ma zostać wdrożony w pozostałych liniach produktowych, również za granicą.
Jak wyjaśnia Škof: "Sprzedawcy i agenci ubezpieczeniowi AS pełnią rolę ambasadorów procesu poszerzenia działalności. Przyspieszeniu i zwiększaniu przejrzystości współpracy z klientami ALLFINANZ towarzyszy wycofywanie papieru i eliminowanie błędów wynikających z czynnika ludzkiego. W ten sposób podwajamy naszą przewagę nad konkurencją".
Maja Benko, dyrektor wykonawczy ds. ubezpieczeń na życie i emerytur, powiedziała: "Na każdym etapie konsultujemy się z zespołami sprzedażowymi w celu uzgodnienia kierunku działań, zakresu wsparcia i przejrzystości. Narzędzie biznesowe wspomoże rozwój naszej firmy na drodze ku zwiększeniu udziału wniosków obsługiwanych bez wykorzystania papieru do 60 procent".
AS uzyskało licencję na ALLFINANZ Interviewer Server, a także na rozwiązania Rules Designer i Publisher obejmujące usługi związane z opracowywaniem zasad i publikacjami. ALLFINANZ Interview Server to mechanizm zasad ubezpieczeniowych, który pozwala ubezpieczycielom automatyzować proces obsługi wniosków i zawierania polis w elektronicznym/mobilnym punkcie sprzedaży, po czym błyskawicznie wydawać gotowe polisy. Munich Re Automation Solutions Ltd. to czołowy dostawca oprogramowania do obsługi nowych firm i zautomatyzowanej obsługi ubezpieczeń do celów sektora ubezpieczeniowego.
Zaawansowany proces instalacji został udoskonalony i teraz oprogramowanie testują pierwsi użytkownicy - agenci ubezpieczeniowi, którzy uczestniczą w kompleksowym szkoleniu, by poznać jego możliwości.
Paul Donnelly, wiceprezes ds. regionu EMEA w Munich Re Automation Solutions Ltd, powiedział: "Rynek, na którym działa Adriatic Slovenica, ma szczególne predyspozycje do wykorzystania technologii w prowadzonej przez siebie działalności. Jako pierwszy słoweński ubezpieczyciel, który wprowadził rozwiązania technologiczne do swoich procesów sprzedażowych, AS wiedzie prym pod względem rozwiązań w tym zakresie. Już teraz dział sprzedaży AS zbiera pozytywne opinie. Wysiłki zespołu ds. technologii są widoczne zwłaszcza w opracowanych przez niego metodach prezentacji".
Źródło: Munich Re Automation Solutions Ltd
Kontakt:
Munich Re Automation Solutions Ltd.
www.munichre.com/automation-solutions
David Bordas, manager ds. Marketingu
tel. +353-1-293-2888
e-mail: dbordas@munichre.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.02.2017, 12:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |