Newsletter

Aghanim prezentuje Checkout 2.0, platformę Kinetic i inne rozwiązania, które tworzą przyszłość handlu grami

20.08.2025, 08:48aktualizacja: 20.08.2025, 08:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Aghanim Inc.
PR Newswire/Aghanim Inc.
Aghanim - dynamicznie rozwijająca się organizacja z branży fintech mająca na koncie ponad 250 internetowych kolekcji gier zbudowanych z wykorzystaniem jej innowacyjnego kreatora Game Hub Builder, prezentuje nową generację narzędzi napędzających strategię typu direct-to-consumer (DTC, bezpośrednio do klienta) dla gier wideo.

LOS ANGELES, 19 sierpnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Aghanim, twórca technologii finansowych stojących za rewolucją rozwiązań direct-to-consumer (DTC) dla gier mobilnych, oferuje rewolucyjne platformy LiveOps Builder i Game Hub Builder - co jest ogromnym krokiem naprzód względem tradycyjnych sklepów internetowych oferujących niską wydajność. Organizacja z branży fintech z Los Angeles tworzy strony społecznościowe nastawione na treści dla gier mobilnych w mniej niż minutę, a obecnie, przy pomocy narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji Newton™, z dumą ogłasza swoje nowe produkty.

  • Kinetic™ - własna platforma rozwoju oprogramowania zaprojektowana dla niespotykanej personalizacji i kontroli nad procesem tworzenia, konserwacji i ciągłej optymalizacji platform gier opartych o Aghanim.
  • Blueprints™ - zestaw wydajnych opartych o sieć web kampanii liveops (w ramach prowadzenia gry jako usługi), gotowych do użycia w ramach szablonów LiveOps Builder, przetestowanych na milionach graczy odwiedzających platformy z grami oparte o Aghanim.
  • Aghanim Connect - pozwala studiom tworzącym gry na łatwe łączenie swoich platform opartych o Aghanim z zewnętrznymi narzędziami i usługami, takimi jak PlayFab, AppsFlyer, Adjust, Singular i wiele innych.
  • Aghanim Checkout 2.0 - najnowsza, najszybsza i najlepiej zoptymalizowana do konwersji technologia finalizacji zamówień, dostosowana do potrzeb studiów tworzących gry i wyjątkowych, różnorodnych zwyczajów graczy, w pełni zgodna z najnowszymi trendami w branży gier wideo.

Kinetic™ pozwala twórcom i wydawcom gier na budowanie i rozwijanie bogatych i wciągających doświadczeń w sieci web oraz zarządzanie nimi poprzez wyjątkowo modułową i rozszerzalną architekturę.

Sercem platformy Kinetic™ jest oparty na blokach system interfejsu użytkownika zoptymalizowany dla interfejsów skoncentrowanych na grach, obsługujący adaptacyjny silnik układu, który zapewnia responsywne renderowanie na różnych urządzeniach i w różnych rozdzielczościach. Potężna architektura pozwala na manipulowanie treścią w czasie rzeczywistym oraz wbudowywanie zaawansowanej dynamicznej logiki bezpośrednio w struktury frontendowe, co zapewnia wysoką wydajność i interaktywność opartą o dane.

Kinetic™ wykorzystuje własny semantyczny język konfiguracji zaprojektowany w taki sposób, aby był zarówno czytelny dla człowieka, jak i odpowiedni dla sztucznej inteligencji. Pozwala to na automatyczne generowanie, wdrażanie, konserwację i optymalizację platform z grami opartych o Aghanim.

Zaprojektowana, aby umożliwiać maksymalną ekspresję twórczą w parze z precyzją techniczną, platforma Kinetic™ umożliwia szczegółową personalizację każdego elementu strony internetowej, pozwalając na integrowanie danych na żywo, zarządzanie zmiennymi i dostosowywanie elementów.

Kinetic™ to fundament dostarczania wyróżniających się wizualnie, zaawansowanych technologicznie i zwinnych w działaniu platform z grami opartymi o sieć web - dzięki niej twórcy gier mogą wprowadzać innowacje bez kompromisów.

Checkout 2.0 od Aghanim to nie tylko aktualizacja produktu - to kulminacja nieprzerwanych innowacji i usprawnień opartych o dane. Od czasu powstania Aghanim był pionierem połączeń app-to-web dla gier mobilnych, generując dziesiątki milionów sesji graczy na swoich platformach z grami. Dziś odkrywamy pełną moc tego doświadczenia w postaci Checkout 2.0, w odpowiedzi na ostatnie informacje z USA, Japonii i Unii Europejskiej związane ze zmianami w dystrybucji aplikacji i monetyzacji w sklepach Apple AppStore i Google Play.

Korzystając z Checkout 2.0 od Aghanim, (zbudowanego na własnym stosie technologicznym fintech), każde studio tworzące gry może:

  • płynnie przenosić użytkowników z gry do finalizacji transakcji na stronie sieci web;
  • automatycznie wprowadzać poświadczenia graczy z uzupełnionymi wstępnie koszykami;
  • zachęcać graczy do dokonywania płatności i łączyć szczegóły ich płatności, oferując gotowe do wdrożenia, niezależne od marki programy lojalnościowe oraz usługi cashback i punktów nagród;
  • obsługiwać płatności kartami kredytowymi, Apple Pay, Google Pay, portfelami cyfrowymi i wiele więcej;
  • szybciej zamieniać dotknięcia w zakupy niż jakiekolwiek gotowe do użycia narzędzie płatnicze - a następnie płynnie przenosić graczy bezpośrednio do gry.

Checkout 2.0 od Aghanim zwiększa przychody netto studiów tworzących gry nawet o 220%, zapewniając kluczowe informacje marketingowe niezbędne do poprawy zwrotu z inwestycji marketingowych (ROMI). Platforma jest silnie zintegrowana z własnym systemem firmy, LiveOps Builder™, który oferuje programowe odpowiedzi w czasie rzeczywistym na zachowanie każdego gracza - niezależnie od tego, czy oznacza to przedstawienie możliwości zaoferowania droższego wariantu po pomyślnej transakcji, czy wykorzystanie transakcji nieudanej (z powodu niewystarczających środków) poprzez automatyczne uruchomienie ograniczonej w czasie oferty alternatywnej wycenianej według przewidywanego salda konta gracza.

Aghanim może być zintegrowany w aplikacji, umieszczony w poście na Discordzie, przesłany e-mailem, wstawiony do wpisu na mediach społecznościowych lub przekazany w formie kodu QR do zeskanowania: Checkout 2.0 od Aganim - Payment Links trafia do graczy tam, gdzie są, a następnie w sposób błyskawiczny zamienia ich w płacących użytkowników.

Aghanim Connect to fundament zaangażowania firmy Aghanim w oferowanie klarownej otwartej platformy, która aktywnie współpracuje z podobnymi podmiotami i liderami w każdym sektorze branży gier wideo.

Płynnie połącz ponad 30 preintegrowanych narzędzi ze swoim stosem technologicznym Aghanim - upraszczając integrację, synchronizując jednostki magazynowe, aktualności i tablice wyników, przy zapewnieniu spójności danych w globalnych kampaniach marketingowych poprzez połączenie swojej sprzedaży bezpośredniej (DTC) z takimi platformami, jak PlayFab, AppsFlyer, Adjust, Singular, Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Pixel i innymi.

Blueprints™ pozwala studiom odkrywać i w prosty sposób wdrażać sprawdzone kampanie monetyzacji liveops oparte o sieć web aktywowane przez graczy odwiedzających podmioty działające w oparciu o Aghanim na poziomie pojedynczych użytkowników. Programowo reaguj na zachowania graczy przy logowaniu do platformy z grami. Niezależnie od tego, czy użytkownicy kupują wirtualne przedmioty, odbierają dzienną nagrodę, realizują kupony, odwiedzają sklepy internetowe, czy porzucają koszyki - Aghanim pozwala wydawcom i twórcom gier na utrzymanie pełnej kontroli nad ścieżką gracza i maksymalizację konwersji poprzez nieprzerwane testy porównawcze i eksperymenty - bez konieczności posiadania umiejętności programistycznych.

Aghanim

Aghanim to zintegrowana platforma handlowa, automatyzująca prowadzenie gry jako usługi oraz służąca do angażowania społeczności i realizowania płatności dla gier mobilnych - założona przez zespół tworzący wcześniej najwyższą kadrę zarządzającą Xsolla. Organizacja jako pierwsza wprowadziła rozwiązania linkujące typu app-to-web i obecnie dostarcza najbardziej płynne rozwiązanie do rozliczeń app-to-web na rynku - przetestowane w działaniu i zoptymalizowane przy pomocy dziesiątek milionów punktów danych wygenerowanych przez miliony użytkowników korzystających z platform z grami opartymi o Aghanim, Kinetic™, własną platformę do personalizacji stron internetowych.

Chociaż decyzje zapadłe w USA i Japonii stanowią ogromny przełom, twórcy gier wciąż muszą zmagać się z szeregiem regulacji, które są egzekwowane w sposób niespójny na międzynarodowych rynkach. Aghanim to platforma pierwszego wyboru, oferująca w pełni zgodne i skalowalne rozwiązanie do łączenia graczy z opartymi o sieć web platformami gier na międzynarodową skalę. Rozpocznij błyskawicznie, budując swoją własną platformę z grami tutaj: https://aghanim.com/.

Klip wideo - https://mma.prnewswire.com/media/2752591/Checkout_Links.mp4 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2752589/Compromise_Elsewhere.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2752590/Aghanim_Connect.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2340196/Logo_Logo.jpg 

Źródło: Aghanim Inc.

KONTAKT:

e-mail: press@aghanim.com 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.08.2025, 08:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ