Newsletter

AGORA SA (33/2020) Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

14.08.2020, 09:28aktualizacja: 14.08.2020, 09:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 33/2020

Zarząd Agory S.A. ("Spółka", "Agora") przekazuje do publicznej wiadomości wstępne skonsolidowane wyniki operacyjne Grupy Kapitałowej Agora za:

2 kwartał 2020 r.:

1. Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży: 129,5 mln PLN

2. Wstępna skonsolidowana strata operacyjna na poziomie EBIT: 53,4 mln zł

3. Wstępna skonsolidowana strata operacyjna na poziomie EBIT bez zdarzeń jednorazowych: 48,5 mln zł

4. Wstępna skonsolidowana strata na poziomie EBITDA: 4,4 mln zł

5. Wstępna skonsolidowana strata netto:41,1 mln zł

6. Wstępna skonsolidowana strata operacyjna na poziomie EBIT w ujęciu bez wpływu MSSF 16: 44,8 mln zł

7. Wstępna skonsolidowana strata na poziomie EBITDA bez wpływu MSSF 16: 13,4 mln zł

8. Wstępna skonsolidowana strata netto w ujęciu bez wpływu MSSF 16:38,1 mln zł

1. poł. 2020 r.:

1. Wstępna skonsolidowane przychody ze sprzedaży: 419,1 mln PLN

2. Wstępna skonsolidowana strata operacyjna na poziomie EBIT: 72,9 mln zł

3. Wstępna skonsolidowana strata operacyjna na poziomie EBIT bez zdarzeń jednorazowych: 53,3 mln zł

4. Wstępne skonsolidowany zysk na poziomie EBITDA: 40,2 mln zł

5. Wstępna skonsolidowana strata netto:88,2 mln zł

6. Wstępna skonsolidowana strata operacyjna na poziomie EBIT bez wpływu MSSF 16: 63,2 mln zł

7. Wstępne skonsolidowany zysk na poziomie EBITDA bez wpływu MSSF 16: 13,8 mln zł

8. Wstępna skonsolidowana strata netto bez wpływu MSSF 16:58,6 mln zł

Jednocześnie Spółka informuje, iż olbrzymi wpływ na poziom przychodów Grupy i jej wyniki finansowe miał wybuch pandemii COVID-19 i obostrzenia wprowadzone w celu zapobiegnięcia jej dalszemu rozprzestrzenianiu się. Wpłynęły one w istotny sposób na poziom wszystkich kategorii przychodów Grupy. Ich najistotniejszy wpływ widoczny był w przychodach z działalności kinowej, przychodach ze sprzedaży usług reklamowych oraz w przychodach z działalności gastronomicznej oraz ze sprzedaży wydawnictw.

Zdarzenia jednorazowe obejmują:

• zysk ze sprzedaż nieruchomości - budynku serwerowni i gruntów przy ul. Daniszewskiej w Warszawie (w 2. kw. 2020 r. 0,4 mln zł, w 1. poł. 2020 r. 7,1 mln zł),

• odpisy aktualizujące z tytułu utraty wartości aktywów trwałych w wysokości 7,5 mln zł w 2. kw. 2020 r. oraz 28,9 mln zł w 1. poł. 2020 r. zawierające głównie koszty odpisów aktywów spółek Plan D Sp. z o.o. (dawniej "Domiporta Sp. z. o.o.") oraz Foodio Concepts Sp. z o.o. w pierwszym kwartale 2020 r. oraz wartości aktywów trwałych w spółce AMS w wysokości 6,7 mln zł w drugim kwartale 2020 r.,

• koszty restrukturyzacji w 2. kw. 2020 r. w wysokości 1,4 mln zł obejmujące zwolnienia grupowe w Plan D Sp. z o.o. (dawniej "Domiporta Sp. z o.o.") oraz program dobrowolnych odejść w Goldenline,

• zysk ze zbycia przedsiębiorstwa Plan D Sp. z o.o. (dawniej "Domiporta Sp. z o.o.") w wysokości 3,6 mln zł w 2 kw. 2020 r.

Zaprezentowane wielkości mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie. Ich ostateczne wartości zostaną przekazane do publicznej wiadomości w raporcie okresowym za 1 półrocze 2020 roku, którego publikacja odbędzie się 25 września 2020 roku.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (Dz. Urz. WE L 173 z 12.06.2014).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.08.2020, 09:28
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ