Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zakupy Polaków podczas Black Weeks
Jak podczas jesiennych promocji kupują Polacy? Ponad połowa badanych (58%) podkreśla, że ma precyzyjny plan na zakupy w sezonie wyprzedaży, wie dokładnie czego szuka i poluje na najlepszą cenę danego produktu. Dobrą wiadomością dla osób, które wolą działać właśnie tak i kierują się wcześniej ustalonym planem będzie nowa strona kampanii Black Weeks na Allegro, na której znaleźć można nie tylko aktywne promocje, ale również informację o nadchodzących obniżkach.
W gronie badanych nie brakuje jednak kupujących, którzy do festiwali zakupowych podchodzą spontanicznie. Blisko co trzecia osoba (27%) korzysta z atrakcyjnych promocji, gdy na nie natrafi, a mniejsza grupa badanych przegląda wszystkie dostępne oferty, szukając najciekawszych promocji (15%). Dla nich gratką z pewnością będą specjalne promocje dostępne w aplikacji Allegro: codziennie do końca listopada w ramach funkcjonalności Catcher smartowicze będą mogli upolować 5 topowych artykułów dziennie w cenach niższych o połowę, a także specjalną promocję dnia tylko za 1 zł.
Jeszcze więcej korzyści dzięki Black Weeks na Allegro
Promocje cenowe to jednak nie jedyne korzyści, które przygotowała najpopularniejsza platforma zakupowa na tegoroczną odsłonę festiwalu Black Weeks. Poza produktami topowych marek dostępnych w cenach niższych nawet o 50%, na allegrowiczów czeka szereg dodatkowych akcji promocyjnych. Przez cały listopad w ramach Gwarancji Najniższej Ceny mogą liczyć na dwukrotnie wyższą wartość kuponu niż na co dzień: jeśli po zakupie produktu z oznaczeniem akcji znajdziemy ten sam artykuł taniej w innym sklepie internetowym [2] po uznaniu naszego zgłoszenia otrzymamy kupon o wartości 300% różnicy w cenie. Podczas kampanii zwiększają się także korzyści w ramach Allegro Pay. Aktywacja usługi oraz opłacenie pierwszych zakupów z Allegro Pay zapewniają kupon o wartości 100 zł do wykorzystania przez 14 dni, podczas kolejnych zakupów na Allegro. Użytkownicy usługi mogą też rozłożyć płatność na 3 raty 0% (RRSO 0%).
W ramach Smart! dla każdego coś… nowego
Podczas Black Weeks szereg korzyści czeka także w ramach programu Allegro Smart! Tradycyjnie już, użytkownicy programu będą mieli dostęp do wyjątkowych ofert dostępnych jedynie z aktywnym pakietem. Wszyscy smartowicze mogą cieszyć się też obniżoną minimalną wartością zamówienia, która do końca festiwalu (2 grudnia) wyniesie tylko 30 złotych, pozwalając jeszcze prościej upolować wymarzone produkty z wygodną dostawą do pobliskiego punktu odbioru bądź automatu paczkowego. Oczywiście użytkownicy Smart! mogą niezmiennie skorzystać z dostaw do domu przy zakupach za minimum 65 zł. Specjalna oferta czeka też na nowych subskrybentów i osoby, które zdecydują się przedłużyć swój pakiet. Bezpłatna wersja próbna Smart! zapewni aż 8 darmowych dostaw do wykorzystania przez 8 kolejnych miesięcy [3], a za roczny pakiet bez limitów dostaw i zwrotów zapłacimy jedyne 39,90 złotych, czyli o 20 zł mniej niż w regularnej cenie, zarówno w przypadku nowych użytkowników, jak i osób przedłużających aktywną subskrypcję.
[1] Raport Danae „Trendy zakupowe 2024”, badanie przeprowadzone w czerwcu 2024 metodą wywiadów CAWI na reprezentatywnej grupie 500 osób (n=500) robiących zakupy w Internecie.
[2] Lista sklepów dostępna w regulaminie akcji dostępnym pod linkiem: https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-akcji-promocyjnej-gwarancja-najnizszej-ceny-w-wybranych-sklepach-internetowych-aMdXaglx0ub
[3] Promocja trwa do 23.12.2024 i mogą z niej korzystać tylko użytkownicy, którzy nie brali udziału w promocji „Aktywuj Smart! za darmo” i nie posiadali płatnej wersji Smart!
Źródło informacji: Allegro
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2024, 09:30 |
Źródło informacji | Allegro |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT