Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)-- American Express (NYSE: AXP) opublikował dzisiaj raport American Express Travel: Global Travel Trends Report, który zawiera unikalny wgląd w nastroje konsumentów dotyczące podróżowania prawie rok po rozpoczęciu pandemii COVID-19. Wyniki raportu oparte na badaniach ankietowych przeprowadzonych w siedmiu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii, Indiach, Kanadzie, Meksyku, Japonii i Wielkiej Brytanii [1], dowodzą, że konsumenci nie mogą doczekać się kolejnych podróży i planują je na przyszłość.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210309005322/en/
Najważniejsze spostrzeżenia:
· Silny wzrost popytu odroczonego na podróże: 87% badanych stwierdziło, że planowanie podróży pozwala im z radością patrzeć w przyszłość, 76% respondentów tworzy swoją listę życzeń na przyszłe podróże, nawet jeśli nie są jeszcze w stanie ich odbyć, a 63% respondentów stwierdziło, że oszczędza punkty na kartach kredytowych, aby móc wyjechać na wakacje, gdy tylko poczują się bezpiecznie;
· Gotowość do rezerwacji: 56% respondentów stwierdziło, że brakuje im podróży tak bardzo, że są skłonni zarezerwować wyjazd już teraz, nawet jeśli w przyszłości będą musieli z niego zrezygnować;
· Narodziny cyfrowych nomadów: 54% respondentów stwierdziło, że wolność i elastyczność wynikająca z możliwości życia i pracy przy jednoczesnym podróżowaniu po całym świecie jest obecnie bardziej atrakcyjna niż przed wybuchem pandemii;
· Bezpieczeństwo to priorytet: 65% respondentów stwierdziło, że planuje podróżować po tym, jak oni i członkowie ich rodzin otrzymają szczepionkę przeciwko COVID-19;
· Prywatność to nowy największy luksus: 75% respondentów potwierdza, że oferty, które gwarantują najwyższy poziom prywatności, stają się kluczową cechą luksusowych podróży;
· Wzrost zrównoważonych podróży: 68% respondentów przyznaje, że stara się zwracać uwagę na to, które marki turystyczne są przyjazne dla środowiska i które chcieliby wspierać.
„Nasz najnowszy raport o ogólnoświatowych trendach pokazuje, że wśród konsumentów utrzymuje się niesłabnący popyt na podróże, wiele osób wyczekuje i zaczyna planować przyszłe wyjazdy – powiedziała Audrey Hendley, prezes American Express Travel. - Ponadto warunki pandemii przyczyniają się do powstawania nowych trendów, takich jak rosnąca atrakcyjność pracy z dowolnego miejsca podczas podróży globalnych, luksus definiowany jako bardziej spersonalizowane doświadczenia, czystość i prywatność jako najważniejsze luksusowe udogodnienia, a także rosnące zainteresowanie środowiskowym i społecznym celem podróży i przedsiębiorstw turystycznych”.
Poniżej przedstawiono kluczowe wnioski z raportu:
Konsumenci z niecierpliwością wyczekują kolejnych podróży
Ludzie czerpią nadzieję i pociechę z myślenia o przyszłych podróżach i ich planowania.
· Podróżowanie w celu poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia: 78% respondentów deklaruje chęć odbycia podróży w 2021 roku, aby odreagować stres związany z rokiem 2020;
· Planowanie i finansowanie przyszłych podróży: jedna na trzy osoby twierdzi, że w 2021 roku będzie częściej korzystać z punktów lub bonów podróżnych, aby opłacić całość lub część podróży, niż miało to miejsce przed pandemią COVID-19;
· Nadrabianie zaległości w podróży: 61% respondentów planuje wydać na podróż w 2021 roku więcej niż zazwyczaj ze względu na brak możliwości odbycia podróży w 2020 roku;
· Konsumenci są gotowi do poświęceń, aby podróżować: 64% respondentów tak bardzo tęskni za podróżami, że byliby skłonni zrezygnować z mediów społecznościowych na miesiąc, aby móc wyjechać na wakacje;
· Turystyka kulinarna pozostanie popularna: 62% respondentów twierdzi, że jedzenie jest najważniejszą czynnością, którą chcieliby wykonywać podczas podróży, co potwierdzają dane American Express Travel dotyczące rezerwacji na styczeń 2021 roku, które pokazują, że miasta, w których dominuje jedzenie, są głównymi celami podróży dla amerykańskich i międzynarodowych posiadaczy kart. Miami, San Francisco, Chicago i Houston to ulubione miejsca amerykańskich użytkowników kart American Express [2], natomiast Meksyk, Singapur i Tokio znajdują się na szczycie listy międzynarodowych użytkowników kart American Express3.
Nowe podejście do podróżowania
Systematyczne zmiany w polityce rezerwacyjnej, oferty turystyczne i nowe kierunki podróży sprawiają, że dziś mamy do czynienia z odmiennym sposobem myślenia o podróżowaniu.
· Podróże luksusowe: pandemia zmieniła postrzeganie przez ludzi luksusowych podróży – respondenci uznali spersonalizowane doświadczenia (82%), wysokie standardy czystości (81%) i prywatność (79%) za najbardziej pożądane luksusowe udogodnienia [1]. 59% respondentów deklaruje chęć skorzystania z usług biura podróży w celu zaplanowania i personalizacji następnej podróży, z kolei 80% deklaruje chęć podróżowania w miejsca poza sezonem, aby uniknąć tłumów;
· Wzrost liczby destynacji w mniej znanych miastach: 69% respondentów wyraża zainteresowanie odwiedzeniem mniej znanych miejsc, a dane dotyczące rezerwacji American Express Travel potwierdzają ten trend, wykazując wzrost liczby rezerwacji dla miejsc położonych w mniej znanych miastach. Przykładowo posiadacze kart międzynarodowych w miastach takich jak Dallas i Charlotte w styczniu 2021 roku dokonali większej liczby rezerwacji niż w roku poprzednim4 , przy czym konsultanci American Express Travel odnotowują zapytania o mniejsze miasta, takie jak Porto (zamiast Lizbony) w Portugalii czy Wellington (zamiast Auckland) w Nowej Zelandii.
Podróżowanie z celem
Konsumenci stają się bardziej świadomymi podróżnikami, są bardziej nastawieni na firmy turystyczne działające zgodnie z ich wartościami i deklarują chęć podróżowania do miejsc, w których mogą mieć pozytywny wpływ na społeczności.
· Wspieranie społeczności lokalnych: 72% respondentów przyznaje, że z pasją podchodzą do podróży do miejsc, gdzie mogą przyczynić się do wzrostu przychodów z turystyki i lokalnej gospodarki [1];
· Wspieranie marek turystycznych, dla których priorytetem jest różnorodność i włączenie społeczne: 69% respondentów przyznaje, że chce wybrać linię lotniczą/hotel, który ceni sobie zróżnicowanie i włączenie społeczne, a pracownicy stanowią odzwierciedlenie zróżnicowanej bazy klientów;
· Podróżnicy świadomi emisji dwutlenku węgla: 60% respondentów przyznaje, że chce rezerwować połączenia oferowane przez linie lotnicze, które są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla;
4500 konsultantów ds. podróży American Express Travel zapewnia klientom obsługę na najwyższym światowym poziomie, gdzie zaawansowana technologia łączy się z wysokiej jakości obsługą klienta, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby zapewnić klientom dodatkową wartość i pewność, że zawsze będą gotowi do podróży, firma wprowadziła szereg zniżek i ofert hoteli, biletów lotniczych i wynajmu samochodów oraz przedłużyła okres zwolnienia z opłat za anulowanie rezerwacji American Express Travel do końca września. Więcej informacji można znaleźć na stronie AmexTravel.com.
Dodatkowe informacje na temat raportu American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach można znaleźć tutaj.
American Express Travel: metodologia raportu dotyczącego globalnych trendów w podróżach
[1] Sondaż internetowy Amex Trendex został przeprowadzony przez Morning Consult w dniach 15-24 stycznia 2021 roku na próbie 1000 osób podróżujących po Australii, Kanadzie, Indiach, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii oraz 2000 osób podróżujących po Stanach Zjednoczonych. Dochód gospodarstwa domowego (HHI) w Australii, Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych wynosił równowartość ponad 70 tys. dolarów, w Meksyku równowartość ponad 50 tys. dolarów, a w Indiach równowartość ponad 20 tys. dolarów. Podróżnicy zostali zdefiniowani jako dorośli, którzy podróżowali samolotem co najmniej raz w 2019 roku. Wyniki mają margines błędu plus lub minus 2 punkty procentowe w Stanach Zjednoczonych; plus lub minus 3 punkty procentowe w pozostałych krajach.
[2] W oparciu o rezerwacje lotów i hoteli dokonane przez posiadaczy amerykańskiej karty American Express Travel w styczniu 2021 r.
[3] Na podstawie rezerwacji lotów i hoteli dokonanych przez posiadaczy kart międzynarodowych za pośrednictwem American Express Travel w styczniu 2021 r.
[4] Na podstawie rezerwacji hotelowych i lotniczych dokonanych przez posiadaczy kart międzynarodowych za pośrednictwem American Express Travel w styczniu 2021 r. w porównaniu do stycznia 2020 r.
American Express
American Express to działająca na całym świecie spółka zajmująca się zintegrowanymi płatnościami, oferująca klientom dostęp do produktów, ofert i doświadczeń wzbogacających życie i decydujących o powodzeniu biznesu. Więcej informacji można uzyskać pod adresem americanexpress.com lub na naszych profilach na facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress i youtube.com/americanexpress
Główne linki do produktów, usług i informacji dotyczących odpowiedzialności korporacyjnej: karty płatnicze i kredytowe, biznesowe karty kredytowe, usługi podróżne, karty podarunkowe, karty przedpłacone, usługi handlowe, Accertify, InAuth, karta korporacyjna, podróż, biznesowa i odpowiedzialność korporacyjna.
Wersja źródłowa jest dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210309005322/en/
Źródło: American Express
KONTAKT:
AMERICAN EXPRESS
Heather Norton
e-mail: Heather.A.Norton@aexp.com
-
Ali Pearce
e-mail: Ali.Pearce@aexp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.03.2021, 17:27 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |