Newsletter

Anna Burakowska nową dyrektor generalną Continental Opony Polska

02.12.2022, 15:47aktualizacja: 02.12.2022, 15:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Continental Opony Polska - Anna Burakowska
Continental Opony Polska - Anna Burakowska
Z dniem 1 grudnia Anna Burakowska objęła funkcję dyrektor generalnej Continental Opony Polska. Na stanowisku zastąpiła Constantina Batscha, który od czerwca tego roku łączył obowiązki dyrektora sprzedaży rynków Europy Północnej oraz dyrektora generalnego w Polsce.

Anna Burakowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i obszarze zarządzania flotą. Swój staż zawodowy zdobywała w firmach takich jak Avis, Arval i Business Lease, gdzie sprawowała wiele funkcji związanych z obsługą klienta, zakupami, sprzedażą i marketingiem. Przed dołączeniem do zespołu Continental Anna Burakowska przez blisko 5 lat związana była z Toyota Central Europe, gdzie wdrażała usługi mobilne pod marką Kinto w Polsce i Europie Centralnej.

„Cieszę się, że na mojej zawodowej drodze pojawiło się nowe wyzwanie. Choć branża automotive jest mi bliska, pierwszy raz będę miała okazję pracować w sektorze oponiarskim, stanowiącym jeden z podstawowych elementów niezbędnych do funkcjonowania motoryzacji. Continental zajmuje wysoką pozycję na polskim rynku i wraz z całym zespołem będę podejmować działania mające na celu dalszy rozwój produktów i usług firmy” - mówi Anna Burakowska.

Nowa dyrektor generalna będzie kierować strukturami firmy w Polsce oraz zarządzać rynkami eksportowymi.

Continental należy do liderów technologicznych w produkcji opon i oferuje szeroką gamę produktów dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i jednośladów. Dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój Continental wnosi znaczący wkład w bezpieczną, opłacalną i ekologicznie wydajną mobilność. Portfolio firmy obejmuje usługi w zakresie handlu oponami i zastosowań flotowych, a także cyfrowe systemy zarządzania oponami do pojazdów użytkowych.

Continental rozwija przełomowe technologie i usługi na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu osób i towarów. Założona w 1871 roku firma technologiczna dostarcza bezpieczne, inteligentne i wydajne rozwiązania dla pojazdów, maszyn, ruchu drogowego i transportu. W 2021 roku wartość sprzedaży wyniosła około 33,8 mld euro. Continental zatrudnia obecnie około 190000 pracowników w 58 krajach. W październiku 2021 roku firma obchodziła 150-lecie istnienia.

Obecnie działalność związana z oponami obejmuje 24 zakłady produkcyjne i rozwojowe zlokalizowane na całym świecie. Jako jeden z wiodących producentów opon, zatrudniający ponad 57000 pracowników, w roku 2021 dział osiągnął sprzedaż na poziomie około 11,8 mld euro.

Continental należy do liderów technologicznych w produkcji opon i oferuje szeroką gamę produktów dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i jednośladów. Dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój Continental wnosi znaczący wkład w bezpieczną, opłacalną i ekologicznie wydajną mobilność. Portfolio firmy obejmuje usługi w zakresie handlu oponami i zastosowań flotowych, a także cyfrowe systemy zarządzania oponami do pojazdów użytkowych.

Continental Opony Polska oferuje 7 lat gwarancji od daty zakupu na opony do aut osobowych i dostawczych. Wydłużona gwarancja obejmuje także opony osobowe z grupy Continental, m.in. Uniroyal, Barum, Semperit, Viking.

KONTAKT:

Biuro prasowe: https://conti.prowly.com/

Dodatkowych informacji udzielają:

Jakub Braziewicz

Senior Team Leader

OneMulti

tel. +48 608 894 751

e-mail: jakub.braziewicz@onemulti.pl

Ewa Ostapczuk

PR Manager

Continental Opony Polska Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 16C

02-092 Warszawa

e-mail: ewa.ostapczuk@conti.de

Źródło informacji: Continental Opony Polska

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 02.12.2022, 15:47
Źródło informacji Continental Opony Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.